406 Break 2.0 HDI...
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 406 Break 2.0 HDI...
jak chcesz koniecznie pasować inny zacisk to bym zadbał żeby pasował na seryjną tarcze i piastę, dorobienie/przerobienie piasty będzie nieopłacalne/niebezpieczne, a tak zostaje pierścień abs i wsio działa jak przedtem
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 406 Break 2.0 HDI...
Nie chcę mieć co roku strachu przed przeglądem. Pomierzę, sprawdzę i pewnie zostanę przy częstych przeglądach tego co mam. No, ale może ktoś ma jakieś propozycje albo sprawdzone sposoby, więc temat otwarty
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 406 Break 2.0 HDI...
tak czytam i czytam - zajefajne te hamulce w 406
a myślałem, że tylko w mojej 807 jedyna słuszna naprawa to wymiana zacisków na nowe /choć jak czytam temat to widzę, że masz tam jakąś masakrę nie hamulce/
a myślałem, że tylko w mojej 807 jedyna słuszna naprawa to wymiana zacisków na nowe /choć jak czytam temat to widzę, że masz tam jakąś masakrę nie hamulce/
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 406 Break 2.0 HDI...
Czytałem na forum 406, że niektórym użytkownikom wymiana zestawu naprawczego, tłoczków, prowadnic, itd. starczała na 5-6 miesięcy...No ja nie wiem o co chodzi Zaciski prosto z Mercedesa Vito zaadaptowane są i ciekawy jestem czy tam też takie problemy mają...
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 406 Break 2.0 HDI...
wymiana zestawu naprawczego, tłoczków, prowadnic, itd. starczała na 5-6 miesięcy
u mnie w 807 na miesiąc może.. a potem znów ręczny nie puścił i tarcza się upiekła... /jechałem za koleżanką , która jechała 406 kombi własnie, cuchnie klockiem i sobie pomyślałem - ojj.. sypie im się ta 406 /
dopiero po wymianie zacisku na NOWY /regnerowany pewnie fabrycznie/ TRW był spokój, nie wiem na ile, bo samochód po roku sprzedałem.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 406 Break 2.0 HDI...
Ostatnio parę km "się zrobiło". Z perspektywy czasu zadaję sobie pytanie "czemu diesel?!?!?!".
Niby wygodnie, niby jak trzeba to i przyspieszy, oszczędnie i... no, ale kurde no. Kle, kle, kle, sre.
Nie znoszę dźwięku diesla (ten i tak lepiej brzmi - jak słyszę jeszcze starsze diesle to już w ogóle krzyczeć mi się chce), nienawidzę smrodu ropy (fuuuuuuj.... nie ma to jak benzyna o poranku ). Jedno co dobre, że nawet jak mu depnę to nie dymi na czarno, bo tego też nie znoszę.
2.016V + LPG albo nawet i 3.0V6 z LPG byłyby porównywalnie oszczędne lub może i mniej, ale o ile więcej przyjemności z jazdy... No nic - może kiedyś padnie silnik, to przejdę na zdrową stronę mocy.
Niby wygodnie, niby jak trzeba to i przyspieszy, oszczędnie i... no, ale kurde no. Kle, kle, kle, sre.
Nie znoszę dźwięku diesla (ten i tak lepiej brzmi - jak słyszę jeszcze starsze diesle to już w ogóle krzyczeć mi się chce), nienawidzę smrodu ropy (fuuuuuuj.... nie ma to jak benzyna o poranku ). Jedno co dobre, że nawet jak mu depnę to nie dymi na czarno, bo tego też nie znoszę.
2.016V + LPG albo nawet i 3.0V6 z LPG byłyby porównywalnie oszczędne lub może i mniej, ale o ile więcej przyjemności z jazdy... No nic - może kiedyś padnie silnik, to przejdę na zdrową stronę mocy.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 406 Break 2.0 HDI...
Fajna furka. Z tymi hamulcami z tyłu, to niestety tak się dzieje, jak ktoś zaniedba. Ja założyłem komplet ATE i nie narzekam. Jedyne co, to tarcze kotwiczne są kiepskiej jakości i drogie w zakupie...
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: 406 Break 2.0 HDI...
facet nie powinien narzekać na dwa elementy w swoim zyciu. Kobiete i auto, bo sam je wybrał, wiec nie marudz że kupiłeś diesla a nie benzyniaka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 406 Break 2.0 HDI...
Wydech pospawany, bo ktoś kto wycinał katalizator miał chyba doświadczenie porównywalne z moim Sito totalne, na razie połatane, szukam tanio początku wydechu. Powoli dojrzewam do wystawienia ogłoszenia "zamienię na benzynę"
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 406 Break 2.0 HDI...
Z okazji urodzin zrobiłem śmierdzącemu dyzlowi prezencik Jak się znudzą to na Garrosa też będą idealne.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 406 Break 2.0 HDI...
Przebieg rośnie
Nowe ramiona wycieraczek (nie nowe, ale wypiaskowane i pomalowane proszkowo)
Kółka złożone:
Tuning zderzaka Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 406 Break 2.0 HDI...
tak patrzałem na zdjęcia i dopiero po 5 rzucie oka rozpoznałem że "to" na masce to naklejka klubu a nie napis białym markerem ze złomu
wygląda fajnie... o mały włos podobnego nie kupiłem, z tym, że 3.0 V6.. piekny był, ale wtedy karawanowatość tego samochodu mnie zniechęciła i puściłem się z alfą 156SW niech jej ziemia lekką będzie.
wygląda fajnie... o mały włos podobnego nie kupiłem, z tym, że 3.0 V6.. piekny był, ale wtedy karawanowatość tego samochodu mnie zniechęciła i puściłem się z alfą 156SW niech jej ziemia lekką będzie.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 406 Break 2.0 HDI...
No to lecimy z aktualizacją...
W lipcu zrobiłem nieco porządku z zawiechą tył (łączniki stabilizatora i zbieżności, przy czym zbieżności mają już popękane gumy )
Potem sporo KM zrobiłem bezproblemowo.
W połowie sierpnia zakupiłem amorki, łączniki na przód i łożyska mcpersona, ale tuż przed wymianą musiałem wymieniać szybę - wracam na parking, a tu pęknięta od brzegu prawie do samego środka.... Smutne to, ale w 350 się wymiana na Pilkingtona zamknęła.
"W międzyczasie" przebieg znowu skoczył
Wyświetlacz typu C z Citroena C5 też założony, a przy okazji pochwale się spalaniem (mieszane, z przewagą miasta i sporych korków przy jeździe na tyle dynamicznej na ile silnik i zdrowy rozsądek pozwoli) :
Do tego włącznik od tempomatu i czujnik hamulca też - teraz pozostało dołożyć manetkę Jak jeździłem XMem ojca to się do tempomatu przyzwyczaiłem...
No i zmieniłem klocki z przodu, to już mi Speedliny nie weszły - oparły się o zacisk... Albo przechodzę na 16" albo jakiś dystans będzie trzeba kupić.
W lipcu zrobiłem nieco porządku z zawiechą tył (łączniki stabilizatora i zbieżności, przy czym zbieżności mają już popękane gumy )
Potem sporo KM zrobiłem bezproblemowo.
W połowie sierpnia zakupiłem amorki, łączniki na przód i łożyska mcpersona, ale tuż przed wymianą musiałem wymieniać szybę - wracam na parking, a tu pęknięta od brzegu prawie do samego środka.... Smutne to, ale w 350 się wymiana na Pilkingtona zamknęła.
"W międzyczasie" przebieg znowu skoczył
Wyświetlacz typu C z Citroena C5 też założony, a przy okazji pochwale się spalaniem (mieszane, z przewagą miasta i sporych korków przy jeździe na tyle dynamicznej na ile silnik i zdrowy rozsądek pozwoli) :
Do tego włącznik od tempomatu i czujnik hamulca też - teraz pozostało dołożyć manetkę Jak jeździłem XMem ojca to się do tempomatu przyzwyczaiłem...
No i zmieniłem klocki z przodu, to już mi Speedliny nie weszły - oparły się o zacisk... Albo przechodzę na 16" albo jakiś dystans będzie trzeba kupić.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 406 Break 2.0 HDI...
Może 16'tki to niegłupi pomysł? Te 15'tki wydają się małe przy takim aucie
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...