Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Oto co w ostatnim czasie do mnie przyjechało.

Jutro powinien być u mnie zestaw do czyszczenia filtra stożkowego JR. Brakuje mi jeszcze filtru oleju, ale będę kupował gdzieś na miejscu.

Zabieram się za lakierowanie kierownicy. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Załączniki
03041430_public.jpg
03041429_public.jpg
03041428_public.jpg
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
ari3061
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 21 gru ndz, 2014 9:51 pm
Posiadany PUG: 205 Ph1 Gti '86 /'87
Numer Gadu-gadu: 9200145
Lokalizacja: Marienburg na Pomorzu

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: ari3061 »

najlepszy efekt lakierowania osiągniesz używając pistoletu ,ktoś mi kiedyś sugerował ,że gąbką wystarczy ,ale jak użyłem pistoletu to nówka sztuka .Regenerowałem kiedyś nawet całą tapicerkę +kierownica w CLK w208 (jasno szara skórka ) ,ludzie którzy to oglądali potem nie mieli pojęcia nawet ,że coś było robione :mrgreen: http://tufotki.pl/SKbhZ
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Martinoo »

ja robiłem gąbeczką i śladu nie widać że nakładane gąbką a nie pistoletem. Ważne żeby nie dawać za duzo bo zobią sie zacieki
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Wczoraj zrobilem w dwóch miejscach test: 3 warstwy farby + 1 warstwa lakier bezbarwny. Bez nakladania szpachli. Oczywiscie wcześniej niewielkie ubytki zostały wygładzone papierem ściernym i wyczyszczone zmywaczem. A jeszcze wcześniej kiera została wyczyszczona z brudu gąbką Kerapur.
Niestety przy jednej warstwie lakieru nadal widać różnicę gdzie jest skóra nieprzetarta, a gdzie była szlifowana i nie ma tej górnej warstwy skóry (tej śliskiej), a jest coś na kształt zamszu.
Chyba będę musiał ją puścić w szpachel :D
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: KrakerSx »

pilot-84 pisze:Niestety przy jednej warstwie lakieru nadal widać różnicę gdzie jest skóra nieprzetarta, a gdzie była szlifowana i nie ma tej górnej warstwy skóry (tej śliskiej), a jest coś na kształt zamszu.
Chyba będę musiał ją puścić w szpachel :D
Bo zdarłeś "lico" skóry więc dostałeś się do dolnej warstwy tak zwanej "mizdry".
Więc teraz masz dwa wyjścia, albo nawalić szpachli i stworzyć "lico" albo polakierować kilkoma warstwami (do momentu nie wchłaniania już lakieru), i na to bezbarwny.

Tp lico jest mechanicznie nakładane na skórę może być sztuczne w przypadku eko-skór lub woskowe(ewentualnie inne substancje chemiczne) w przypadku skór naturalnych, niestety żadna skóra nie posiada tak gładkiej powierzchni naturalnie bez obróbek garbarskich :W
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Dzięki za fachowe wyjaśnienie. Właśnie chciałem uniknąć szpachlowania całej kierownicy i chciałem zobaczyć czy takie wyszlifowanie nierówności coś da.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Martinoo »

Samo szlifowanie lekko wyrównuje ale szpachla rób jak w tym filmie co ci podesłałem

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Szpachla położona. Jestem dobrej myśli.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: woocash »

oby się udało!





bo jak nie, to będzie trochę na mnie :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Martinoo »

powinna byc sucha po paru minutach ale dopiero jutro przetrzyj papierem ściernym by wyrównać, nastepnie odtłuść i kładz lakier czarny
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Foto relacja poniżej:

1. Kierownica wstępnie umyta.
2. Kierownica została odtłuszczona zmywaczem, umyta gąbką LCK Kerapur z brudu, następnie odłożona na dzień do wyschnięcia. Następnie ponownie odtłuszczona zmywaczem.
3. Podszlifowana delikatnie papierem ściernym o gradacji 1200.
4. Ponownie odtłuszczona acetonem bo zmywacz mi się już skończył.
5. Nałożona szpachla.

Teraz czekam 24h i będę szlifował 1200 (albo tam gdzie grubsza warstwa szpachli została 800).

Przy okazji - dzisiaj przyjechał zestaw do umycia filtra stożkowego JR. Dedykowany do mojego filtra.
Załączniki
Filtr JR.
Filtr JR.
Nałożona szpachla.
Nałożona szpachla.
Odtłuszczona po raz kolejny.
Odtłuszczona po raz kolejny.
Papier ścierny 1200.
Papier ścierny 1200.
Po umyciu, odtłuszczeniu i wysuszeniu.
Po umyciu, odtłuszczeniu i wysuszeniu.
Przed myciem.
Przed myciem.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Martinoo »

Będziesz zadowolony z elektt

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Obrazek
Obrazek
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: woocash »

o żesz !

na zdjęciach wygląda super!

na allegro, 500 pln ;P kupujesz następną... biznes się kręci :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Martinoo »

M9ja po malowaniu wyglada identycznie. Mowilem ze bedziesz zadowolony z efektu
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
ODPOWIEDZ