licznik do 1.4 rocznik 87 ;)

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Galik

licznik do 1.4 rocznik 87 ;)

Post autor: Galik »

witam!

napisze to tak, zawsze chcialem miec licznik z obrotomierzem w samochodzie, niestety w moim nie ma ;(, pytalem sie u ludzi handlujacych czesciami na allegro o taki, nikt nie mial, i myslalem ze po prostu do tego modelu nie bylo takich licznikow, ale znalazlem to:

http://img71.exs.cx/my.php?loc=img71&im ... ik28bx.jpg
http://img71.exs.cx/my.php?loc=img71&im ... ik10gx.jpg

wiec jednak ten rodzaj licznika wystepowal z obrotomierzem :), tylko gdzie mozna go zdobyc? ma ktos jakies pomysly? w sklepie http://www.auto-czesci.net/ sa jakies liczniki ale kompletnie nie wiem czy ktorys z nich by sie nadawal, moze ktos pomoze? :)

z gory dzieki za odp
Dan

Post autor: Dan »

Temat był juz przerabiany , ale tak dla przypomnienia kup se obr np z poldka i daj go w miejsce zegarka ,kożystając z jego tarczy jedynie co musisz to se białe tarcze zrobić
TU masz przygład w realu
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=649
Galik

Post autor: Galik »

calkiem niezle to wyglada z tym licznikiem od poloneza, patrzylem na allegro, ale tam sa rozne liczniki do polonezow, jaki licznik wybrac?

np ten : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46344354

czy moze ten: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46438578
Galik

Post autor: Galik »

wiec tak, bylem dzis u mnie na szrocie i byly zegary z poldkow, ale 2 rodzaje, tak jak wyzej w linkach, koles chcial po 40 zl za kazdy a ja nie wiedzialem ktory bedzie dobry,
i teraz pytanie, czy to moze byc obojetanie jaki obrotomierz, czy tylko z poldka bedzie pasowal? jesli tak to ktory?? stary model czy nowy?

bede wdzieczny za w miare szybka odpowiedz ;)
Galik

jak podlaczyc obrotomierz? ;)

Post autor: Galik »

ok, teraz potrzebuje naprawde waszej pomocy, kupilem obrotomierz od poldka i zanim zaczne rzezbic w liczniku wywalajac zegarek zeby tam go wsadzic, chcialbym sie dowiedziec jak go podlaczyc, sa tam 3 koncowki i... dalej nic nie wiem, z tego co sie orientowalem to trzeba by podlaczyc to do cewki zaplonowej? tylko ja nawet nie wiem gdzie to jest juz nie mowiac jak to zrobic, ktos mi pomoze?
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

No masz 3 kabelki bo 2 to zasilanie czyli + i - możesz się podpiąć do zasilania z licznika gdzieś. no i 3 kabelek idzie właśnie do cewki zapłonowej. ona co prawda ma 2 kabelki wyprowadzone pod obrotomierz ale w moim przypadku były one wyprowadzone tylko w komorze silnika i kończyły sie mniejwiecej za akumulatorem. Nie bardzo wim jak wyjaśnić jak je odnaleźć ogólnie od cewki powinny iść bodajże 4 kabelki z czego 2 są do podłączenia właśnie pod obrotomierz. Te 2 do obrotomierza to są oba z takim samym sygnałem wiec wystarczy podłączyć jeden z nich i zasilanie
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
TomCat
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 14 gru śr, 2005 7:08 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: TomCat »

To ja moze odswieze troszke stary temat :)
mam puga 309, silnik 1,4 na monwtrysku, to ten sam co maja 205 niektore :)

zegary kupilem z gt, maja 3 piny przy obrotomierzu +, -, no i impuls

odnosnie ostatniego posta, ja tak mam wlasnie na 2 pinach w cewce mam impuls, ale polowiczny wyswietla mi polowe obrotow 500, i co wiecej strasznie cszarpie jak mam podlaczony, ptobowalem do kompa sie wpinac ale cos mi nie wyuchodzilo

ma ktos moze jakas rade :?:

kiedys ktos mowil ze tez impuls moze byc z modulu zaplonowego, czy kombinbowac cos w tym kierunku ??

dodam zdjecia jak to wyglada :)
Załączniki
P1120004i.jpg
P1120004i.jpg (90.44 KiB) Przejrzano 2023 razy
P1120007.jpg
P1120007.jpg (71.68 KiB) Przejrzano 2023 razy
ODPOWIEDZ