Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Chyba swoją tak odnowię, bo ktoś ją wcześniej malował i się błyszczy
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Poniżej wstawiam fotki z przebiegu prac:
6 - szpachla po wyschnięciu (następnego dnia) została zeszlifowania papierem ściernym najpierw 800, a później 1200.
7 - po dotarciu szpachli - całość została wyczyszczona jeszcze raz acetonem i malowanie pierwszej warstwy.
8 - jak widać jedna warstwa nie zakryła białej szpachli.
9 - druga warstwa farby
10 - po wyschnięciu
Po dwóch warstwach farby, lekko przeszlifowałem papierem 1200 niewielkie nierówności. Potem poszła jeszcze trzecia warstwa czarnej farby. Prawie każdą warstwę kładłem w odstępach co najmniej 1 dnia, żeby farba/lakier odpowiednio wyschła. No ale przy lakierze chciałem przyśpieszyć i zamiast jak do tej pory odczekać jednego dnia - podsuszyłem suszarką farbę i po 4 godzinach położyłem pierwszy lakier. Niestety lakier zaczął mi zmywać czarną farbę (prześwity na szpachli). Zatem następnego dnia była położona na lakier po lekkim szlifie 4 warstwa czarnej farby. Na koniec jeszcze 3 warstwy lakieru.
11 - tak wygląda kierownica po całości prac.
Dodam jeszcze, że trzeba uważać na jakość gąbek do malowania, niestety jedna warstwa lakieru była malowana jakąś gorszą gąbką i gąbka zostawiała małe śmieci. Niestety stały się one widoczne po zaschnięciu lakieru.
Co do samego lakieru - ten w ofercie Renoskór jest błyszczący. Dzwoniłem bezpośrednio do producenta i na moje zamówienie przygotowali lakier matowy. Ceny materiałów były następujące:
Zmywacz (50 ml) – 4 zł
Aceton (50 ml) – 4 zł
Szpachla (30 ml) – 7,5 zł
Renoskór czarny (35 ml + 5 ml gratis) – 7 zł
Renoskór lakier bezbarwny mat (35 ml ) – 7 zł
Papier ścierny - coś koło 2,5zł za arkusz w Obi.
6 - szpachla po wyschnięciu (następnego dnia) została zeszlifowania papierem ściernym najpierw 800, a później 1200.
7 - po dotarciu szpachli - całość została wyczyszczona jeszcze raz acetonem i malowanie pierwszej warstwy.
8 - jak widać jedna warstwa nie zakryła białej szpachli.
9 - druga warstwa farby
10 - po wyschnięciu
Po dwóch warstwach farby, lekko przeszlifowałem papierem 1200 niewielkie nierówności. Potem poszła jeszcze trzecia warstwa czarnej farby. Prawie każdą warstwę kładłem w odstępach co najmniej 1 dnia, żeby farba/lakier odpowiednio wyschła. No ale przy lakierze chciałem przyśpieszyć i zamiast jak do tej pory odczekać jednego dnia - podsuszyłem suszarką farbę i po 4 godzinach położyłem pierwszy lakier. Niestety lakier zaczął mi zmywać czarną farbę (prześwity na szpachli). Zatem następnego dnia była położona na lakier po lekkim szlifie 4 warstwa czarnej farby. Na koniec jeszcze 3 warstwy lakieru.
11 - tak wygląda kierownica po całości prac.
Dodam jeszcze, że trzeba uważać na jakość gąbek do malowania, niestety jedna warstwa lakieru była malowana jakąś gorszą gąbką i gąbka zostawiała małe śmieci. Niestety stały się one widoczne po zaschnięciu lakieru.
Co do samego lakieru - ten w ofercie Renoskór jest błyszczący. Dzwoniłem bezpośrednio do producenta i na moje zamówienie przygotowali lakier matowy. Ceny materiałów były następujące:
Zmywacz (50 ml) – 4 zł
Aceton (50 ml) – 4 zł
Szpachla (30 ml) – 7,5 zł
Renoskór czarny (35 ml + 5 ml gratis) – 7 zł
Renoskór lakier bezbarwny mat (35 ml ) – 7 zł
Papier ścierny - coś koło 2,5zł za arkusz w Obi.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Wygląda zaaaaaaaaajefajnie...szacun za wkład ...cieszy mnie, ze auto nabiera kolorytu
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Dzięki
To jeszcze załączam foty porównawcze przed-po.
Zobaczymy jak będzie z wytrzymałością farby.
To jeszcze załączam foty porównawcze przed-po.
Zobaczymy jak będzie z wytrzymałością farby.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
A gałka juz założona??
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Gałka wjedzie na sam koniec.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Ja chyba zamówię jeszcze jeden cyferblat by mieć w zapasach.
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Panowie, pomocy - tapicer przystąpił do prac i niestety materiał ze zdjęcia nie daje się formować w zagięciach kubełków. Materiał jest podbity taką mini pianką i niestety jest za twardy i nie da się go ułożyć tak żeby odwzorować kształt foteli (a na tym mi najbardziej zależy).pilot-84 pisze:Tapicer jest spod Rawy Maz. Dzisiaj oddałem pierwszy fotel. Była przymiarka materiału:
Nie wiem jak to wyjaśnić, ale na żywo materiał po lewej stronie miał identyczny odcień jak fotel. Ten po prawej był bardziej czarny, wchodzący w lekki brąz. A na zdjęciu ten po prawej bardziej pasuje.
Tapicer jeszcze będzie szukał bardziej pasującego materiału.
Tapicer ma inny materiał który jest wystarczająco miękki, ale jest niestety gładki - bez takich pasków / rowków w strukturze.
Szukałem na forum, ale nie widzę żeby ktoś kupował materiał zbliżony do oryginału. Czy macie jakieś pomysły albo namiary na materiał?
Na GTIcovers niby są ale cena poraża (380£ za komplet na jeden fotel).
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Taka sytuacja...
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
W czwartek sądny dzień. Fotel pasażera jest już zrobiony, ale wykorzystany został dosyć twardy materiał. Tapicer lepszego nie znalazł i nie jest zbytnio zadowolony z efektu. Na razie dalej nie robimy. W czwartek przyjedzie do mnie zrobiony fotel i podejmę decyzję czy ma robić resztę.
Trochę się boję...
Trochę się boję...
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
mam nadzieje ze efekt będzie lepszy niz u mnie!
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Panowie, i jak?
Co sądzicie o obszyciu. Spodziewałem się że będzie gorzej, ale jest chyba całkiem ok.
Co sądzicie o obszyciu. Spodziewałem się że będzie gorzej, ale jest chyba całkiem ok.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Góra jest ok ale dół mógłby być bardziej wyprofilowany. Ogólnie ok
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Wygląda to wszystko zacnie, ja bym się nie czepiał fałdek...jest o wiele wiele lepiej niż było...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- adrianchaber
- Nowicjusz
- Posty: 79
- Rejestracja: 13 lip ndz, 2014 8:03 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1 TU1M BOSCH INJECTION 1990 r.
- Numer Gadu-gadu: 7890643
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Moim zdaniem lepiej niż było, całkiem nieźle wyszło
"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"