[C] Peugeot 205 Look 1.1 '91

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

Ehh, szkoda, że temat się nie odświeża wraz z edycją posta :|
Awatar użytkownika
Filipczak
Junior
Posty: 484
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Filipczak »

Angry_Us3r pisze: Kurczę, mam dylemat czy zostawić białe kierunki, czy wstawić pomarańczki.
Biale byle w serii, zostaw takie :)
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

No właśnie jak na złość były w serii, a ja nie chcę jej psuć. GTI miało pomarańczki do tego koloru 8)7

Poza tym Look nie miał listew bocznych, tylko takie paski nad wgłębieniami - choć kolega twierdzi, że widział Looka z listwami, ale 5D. Tego akurat nie zdzierżę, bo wygląda strasznie goło.

Ostatnio całkiem przypadkiem zaparkowałem obok Clio 3D 1 i bez mierzenia (a metrówkę mam zawsze przy sobie, tylko nie chciałem sobie robić obory :D ) wyglądają tak, że by pasowały P&P. Wyszukać listew bocznych do 205 nie dałem rady, więc jeszcze jest opcja, że wpadną zupełnie od innego auta, byle szerokość pasowała, lub gumowe ma metry i odpowiednio pomalowane z czerwonym paskiem.
Awatar użytkownika
Filipczak
Junior
Posty: 484
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Filipczak »

Nie bylo zaleznosci koloru kierunkow od koloru auta. Po prostu Ph. 1 i Ph. 1.5 mialy pomaranczowe, a po liftingu lamp tylnych zmienily sie takze kierunki na biale. Bylo to chyba w 1991 jesli sie nie myle.
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

Orientujesz się może, od czego mogłyby pasować listwy? Lub gdzie dorwać oryginały, oprócz ASO, gdzie życzą sobie około 330 zł. Lubię to auto, ale nie aż tak. :D
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6945
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: RafGentry »

Widzę, że zaczyna się kombinowanie.
Uwierz - poszerzenia z GTI będą mu pasować jak świni siodło. Nie mówiąc już o gratach z innych samochodów. Choć byli tacy, co przedni zderzak od Uno montowali.

A tutaj przykład tego, jak kończą się próby montowania poszerzeń do zwykłej budy 8)7
P1000899_resize.JPG
Większość wersji 205 nie miało listew i wygląda bardzo dobrze. Twoja też może, trzeba tylko zachować "stylistyczną spójność" i równowagę, którą bardzo łatwo zaburzyć. Ponadczasowa linia z lat 80' naprawdę nie potrzebuje wielu ingerencji. Właściwie to broni się sama.
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

Zawiodę Cię, chodzi mi o wąską listwę pasującą pod wgłębienie, żadnych poszerzeń od GTI! :mrgreen:

NIE ROBIĘ RAJDÓWKI Z 54KM, ale te wgłębienia wyglądają mega łyso. Poza tym, listwy służą temu, żeby na parkingu każdy, kto musi otwierać drzwi jak w stodole mógł sobie walnąć w kawał gumy, nie w mojego starego przecież Peugeota, w którego można załadować drzwi od Audicy czy innego BMW.
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6945
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: RafGentry »

W takim razie te gumy powinieneś spokojnie dorwać za grosze z jakiejkolwiek wersji :)

Do tego czerwony paseczek poniżej jak w XTD u Avera i już autko zyskuje super wygląd i ochronę drzwi :Y
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

No właśnie gdyby to było takie proste. :) Na szrocie zapewne powiedzą, że mieli 205kę 10 lat temu na rozbiórkę. Na Alle, OLX cisza. Ebay to samo.
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: mlody333 »

Listwy znalazłem na forum, ale trzeba cierpliwości. Co do zawieszenia i opon mam podobne podejście szerokie i wysoki profil. Polecam 14' 185 i profil 60.
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

mlody333 pisze:Listwy znalazłem na forum, ale trzeba cierpliwości. Co do zawieszenia i opon mam podobne podejście szerokie i wysoki profil. Polecam 14' 185 i profil 60.
Nie zejdę z 13tek, bo mam super pole do popisu ze zmianą opon, gdy w rodzinie jeździ 106 z dokładnie takimi felgami. To co jest już wystarcza żeby wpaść w dziurę bez szwanku i podjechać pod krawężnik.

Największe balony opony miałem 14" 165/70 i to był komfort :)
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

Nowe radio Pioneer DEH-1700UBG, zamontowana w kabinie gaśnica i gałka zmiany biegów od 107 (oryginał nie do zdobycia, 106 ma zespoloną z mieszkiem, więc padło na czeskie bliźniaczki :mrgreen: ) TAK WIEM, trzeba odkurzyć :) Taki syf robi się po 2-3 dniach, urok pracy w stolarni.

Obrazek
Awatar użytkownika
aver
Junior
Posty: 275
Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
Posiadany PUG: XTD
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Konin-Poznań

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: aver »

nawet pasuje ta gałka 8)
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

Dziś zakupione w fajnej cenie jajka Pioneer TS-A6910

Obrazek

Na pohybel audiofrikom zrobię sobie scenę za plecami i będzie umcyk umcyk :E
Nie będę dziurawił półki, zmajstruję z płyty max niską skrzynkię jak się da, żeby leżała na półce, głośniki będą zamaskowane materiałem. :)
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91

Post autor: Angry_Us3r »

No i stało się, padło UPG...

Miałem strasznie zapowietrzony układ chłodzenia, przegrzało uszczelkę, dolaliśmy powoli 3L wody i auto zaczęło zalewać po garach :(

Mam dylemat, czy robić obecny silnik, czy szukać swapa, gdyż:

-obecny silnik ma padnięte gumki zaworowe/pierścienie - puszcza delikatny dymek na przygazówce i smoli rurę wydechową, oleju bierze z 1/4 bagnetu na 200km. Być może też bierze uszczelką, nie wiem.

-od 2004 roku jeździ na LPG i nie wierzę, że nie ma wypalonych zaworów po takim czasie

-mechanik woła sobie 300 zł za robociznę przy UPG, a 500 zł za przekładkę P&P, a liczę, że dobry motor kupiłbym za 500-600 zł.

Sama robota UPG to 300 + pewnie drugie 300 rozrząd od razu, ze 100 szpilki, 100 planowanie, 100 uszczelka, 100 płyn i inne pierdołki. Robi się 1000 zł.

Za około 1000 zł miałbym świeższy silnik w budzie niewidzący nigdy LPG, rozrząd mogę zrobić parę tyg. później.

Pytanie tylko od czego szukać swapa, gdy na szrotach 205 to wymarły gatunek.

1.1 60KM na zapłonie elektronicznym pasuje P&P? Taki jaki montowali w 106 II i Saxo.
ODPOWIEDZ