[C] Peugeot 205 Look 1.1 '91
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Ehh, szkoda, że temat się nie odświeża wraz z edycją posta
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Biale byle w serii, zostaw takieAngry_Us3r pisze: Kurczę, mam dylemat czy zostawić białe kierunki, czy wstawić pomarańczki.
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
No właśnie jak na złość były w serii, a ja nie chcę jej psuć. GTI miało pomarańczki do tego koloru
Poza tym Look nie miał listew bocznych, tylko takie paski nad wgłębieniami - choć kolega twierdzi, że widział Looka z listwami, ale 5D. Tego akurat nie zdzierżę, bo wygląda strasznie goło.
Ostatnio całkiem przypadkiem zaparkowałem obok Clio 3D 1 i bez mierzenia (a metrówkę mam zawsze przy sobie, tylko nie chciałem sobie robić obory ) wyglądają tak, że by pasowały P&P. Wyszukać listew bocznych do 205 nie dałem rady, więc jeszcze jest opcja, że wpadną zupełnie od innego auta, byle szerokość pasowała, lub gumowe ma metry i odpowiednio pomalowane z czerwonym paskiem.
Poza tym Look nie miał listew bocznych, tylko takie paski nad wgłębieniami - choć kolega twierdzi, że widział Looka z listwami, ale 5D. Tego akurat nie zdzierżę, bo wygląda strasznie goło.
Ostatnio całkiem przypadkiem zaparkowałem obok Clio 3D 1 i bez mierzenia (a metrówkę mam zawsze przy sobie, tylko nie chciałem sobie robić obory ) wyglądają tak, że by pasowały P&P. Wyszukać listew bocznych do 205 nie dałem rady, więc jeszcze jest opcja, że wpadną zupełnie od innego auta, byle szerokość pasowała, lub gumowe ma metry i odpowiednio pomalowane z czerwonym paskiem.
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Nie bylo zaleznosci koloru kierunkow od koloru auta. Po prostu Ph. 1 i Ph. 1.5 mialy pomaranczowe, a po liftingu lamp tylnych zmienily sie takze kierunki na biale. Bylo to chyba w 1991 jesli sie nie myle.
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Orientujesz się może, od czego mogłyby pasować listwy? Lub gdzie dorwać oryginały, oprócz ASO, gdzie życzą sobie około 330 zł. Lubię to auto, ale nie aż tak.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Widzę, że zaczyna się kombinowanie.
Uwierz - poszerzenia z GTI będą mu pasować jak świni siodło. Nie mówiąc już o gratach z innych samochodów. Choć byli tacy, co przedni zderzak od Uno montowali.
A tutaj przykład tego, jak kończą się próby montowania poszerzeń do zwykłej budy Większość wersji 205 nie miało listew i wygląda bardzo dobrze. Twoja też może, trzeba tylko zachować "stylistyczną spójność" i równowagę, którą bardzo łatwo zaburzyć. Ponadczasowa linia z lat 80' naprawdę nie potrzebuje wielu ingerencji. Właściwie to broni się sama.
Uwierz - poszerzenia z GTI będą mu pasować jak świni siodło. Nie mówiąc już o gratach z innych samochodów. Choć byli tacy, co przedni zderzak od Uno montowali.
A tutaj przykład tego, jak kończą się próby montowania poszerzeń do zwykłej budy Większość wersji 205 nie miało listew i wygląda bardzo dobrze. Twoja też może, trzeba tylko zachować "stylistyczną spójność" i równowagę, którą bardzo łatwo zaburzyć. Ponadczasowa linia z lat 80' naprawdę nie potrzebuje wielu ingerencji. Właściwie to broni się sama.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Zawiodę Cię, chodzi mi o wąską listwę pasującą pod wgłębienie, żadnych poszerzeń od GTI!
NIE ROBIĘ RAJDÓWKI Z 54KM, ale te wgłębienia wyglądają mega łyso. Poza tym, listwy służą temu, żeby na parkingu każdy, kto musi otwierać drzwi jak w stodole mógł sobie walnąć w kawał gumy, nie w mojego starego przecież Peugeota, w którego można załadować drzwi od Audicy czy innego BMW.
NIE ROBIĘ RAJDÓWKI Z 54KM, ale te wgłębienia wyglądają mega łyso. Poza tym, listwy służą temu, żeby na parkingu każdy, kto musi otwierać drzwi jak w stodole mógł sobie walnąć w kawał gumy, nie w mojego starego przecież Peugeota, w którego można załadować drzwi od Audicy czy innego BMW.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
W takim razie te gumy powinieneś spokojnie dorwać za grosze z jakiejkolwiek wersji
Do tego czerwony paseczek poniżej jak w XTD u Avera i już autko zyskuje super wygląd i ochronę drzwi
Do tego czerwony paseczek poniżej jak w XTD u Avera i już autko zyskuje super wygląd i ochronę drzwi
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
No właśnie gdyby to było takie proste. Na szrocie zapewne powiedzą, że mieli 205kę 10 lat temu na rozbiórkę. Na Alle, OLX cisza. Ebay to samo.
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Listwy znalazłem na forum, ale trzeba cierpliwości. Co do zawieszenia i opon mam podobne podejście szerokie i wysoki profil. Polecam 14' 185 i profil 60.
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Nie zejdę z 13tek, bo mam super pole do popisu ze zmianą opon, gdy w rodzinie jeździ 106 z dokładnie takimi felgami. To co jest już wystarcza żeby wpaść w dziurę bez szwanku i podjechać pod krawężnik.mlody333 pisze:Listwy znalazłem na forum, ale trzeba cierpliwości. Co do zawieszenia i opon mam podobne podejście szerokie i wysoki profil. Polecam 14' 185 i profil 60.
Największe balony opony miałem 14" 165/70 i to był komfort
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Nowe radio Pioneer DEH-1700UBG, zamontowana w kabinie gaśnica i gałka zmiany biegów od 107 (oryginał nie do zdobycia, 106 ma zespoloną z mieszkiem, więc padło na czeskie bliźniaczki ) TAK WIEM, trzeba odkurzyć Taki syf robi się po 2-3 dniach, urok pracy w stolarni.
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
nawet pasuje ta gałka
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
Dziś zakupione w fajnej cenie jajka Pioneer TS-A6910
Na pohybel audiofrikom zrobię sobie scenę za plecami i będzie umcyk umcyk :E
Nie będę dziurawił półki, zmajstruję z płyty max niską skrzynkię jak się da, żeby leżała na półce, głośniki będą zamaskowane materiałem.
Na pohybel audiofrikom zrobię sobie scenę za plecami i będzie umcyk umcyk :E
Nie będę dziurawił półki, zmajstruję z płyty max niską skrzynkię jak się da, żeby leżała na półce, głośniki będą zamaskowane materiałem.
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: [C] Peugeot 205 Look 1.1 PB+LPG '91
No i stało się, padło UPG...
Miałem strasznie zapowietrzony układ chłodzenia, przegrzało uszczelkę, dolaliśmy powoli 3L wody i auto zaczęło zalewać po garach
Mam dylemat, czy robić obecny silnik, czy szukać swapa, gdyż:
-obecny silnik ma padnięte gumki zaworowe/pierścienie - puszcza delikatny dymek na przygazówce i smoli rurę wydechową, oleju bierze z 1/4 bagnetu na 200km. Być może też bierze uszczelką, nie wiem.
-od 2004 roku jeździ na LPG i nie wierzę, że nie ma wypalonych zaworów po takim czasie
-mechanik woła sobie 300 zł za robociznę przy UPG, a 500 zł za przekładkę P&P, a liczę, że dobry motor kupiłbym za 500-600 zł.
Sama robota UPG to 300 + pewnie drugie 300 rozrząd od razu, ze 100 szpilki, 100 planowanie, 100 uszczelka, 100 płyn i inne pierdołki. Robi się 1000 zł.
Za około 1000 zł miałbym świeższy silnik w budzie niewidzący nigdy LPG, rozrząd mogę zrobić parę tyg. później.
Pytanie tylko od czego szukać swapa, gdy na szrotach 205 to wymarły gatunek.
1.1 60KM na zapłonie elektronicznym pasuje P&P? Taki jaki montowali w 106 II i Saxo.
Miałem strasznie zapowietrzony układ chłodzenia, przegrzało uszczelkę, dolaliśmy powoli 3L wody i auto zaczęło zalewać po garach
Mam dylemat, czy robić obecny silnik, czy szukać swapa, gdyż:
-obecny silnik ma padnięte gumki zaworowe/pierścienie - puszcza delikatny dymek na przygazówce i smoli rurę wydechową, oleju bierze z 1/4 bagnetu na 200km. Być może też bierze uszczelką, nie wiem.
-od 2004 roku jeździ na LPG i nie wierzę, że nie ma wypalonych zaworów po takim czasie
-mechanik woła sobie 300 zł za robociznę przy UPG, a 500 zł za przekładkę P&P, a liczę, że dobry motor kupiłbym za 500-600 zł.
Sama robota UPG to 300 + pewnie drugie 300 rozrząd od razu, ze 100 szpilki, 100 planowanie, 100 uszczelka, 100 płyn i inne pierdołki. Robi się 1000 zł.
Za około 1000 zł miałbym świeższy silnik w budzie niewidzący nigdy LPG, rozrząd mogę zrobić parę tyg. później.
Pytanie tylko od czego szukać swapa, gdy na szrotach 205 to wymarły gatunek.
1.1 60KM na zapłonie elektronicznym pasuje P&P? Taki jaki montowali w 106 II i Saxo.