Roland Garros by DJPreZes
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros by DJPreZes
Fiu fiu..
- GrzesiekGreen
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 29 lip wt, 2014 10:17 pm
- Posiadany PUG: Green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź
Re: Roland Garros by DJPreZes
Robi robotę 
Wysłane z mojego LG-D290 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego LG-D290 przy użyciu Tapatalka
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Roland Garros by DJPreZes

To jest udowodnione naukowo podobno

- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Roland Garros by DJPreZes
Przyda się te +25, bo jak zacząłem dokładnie drążyć temat - czemu tylko ~107KM a nie 120+ jak to te silniki mają w zwyczaju odkryłem dość niemiłą niespodziankę w silniku - wałki od wersji TU5JP4.
W ten weekend sprawdzę która głowica jest założona (sporo wskazuje na TU5JP4 zamiast TU5J4, z drugiej strony równie dużo mówi, że to jednak J4 tylko wałki z D****, ale dowiem się jak zdejmę nieco plastików...) Nawet wolałbym, żeby to była głowica z JP4 a nie "prawdziwe J4"
Daje to pole do poprawienia osiągów względem serii J4.
W ten weekend sprawdzę która głowica jest założona (sporo wskazuje na TU5JP4 zamiast TU5J4, z drugiej strony równie dużo mówi, że to jednak J4 tylko wałki z D****, ale dowiem się jak zdejmę nieco plastików...) Nawet wolałbym, żeby to była głowica z JP4 a nie "prawdziwe J4"

Peugeot 205 Roland Garros Cabrio


- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Roland Garros by DJPreZes
Historia którą tydzień temu napisałem w "Grzebaniu codziennym".
Rozebrane wnętrze do końca, złożone, to co połamane to albo wymienione, albo przynajmniej wzmocnione. Wymyte, wycyckane, prawy fotel doprowadzony do stanu "prawie nowy", lewy gorzej, ale już "części" idą, dołożony wymiennik olej-płyn, chłodnica z GTI, tymczasowo na jeden wiatrak, ale drugi na miejscu i czeka na złożenie nowej wiązki. Do tego wszystko co się dało podokręcane, złożone, jazda testowa - sztywno, twardo, mieli kołami jak głupi (prawdziwa katapulta - to czego mi brakuje w 406), hamować nie hamuje. Wracam na kanał, odpowietrzenie i jest! Są hamulce, ale coś z prawej strony hałasuje - nie wiadomo, nie znalezione. Ruszam, za mało gazu - gaśnie. Przekręcam kluczyk i nic. Pyk, pyk, pyk. Ruszam kablami przy nim - są ciasno, ale po pomacaniu rusza. Reguluje sprzęgło, wkładam dywaniki, idę umyć ręce. Wracam i pyk, pyk, pyk. Szybki serwis - wypięcie przewodów z rozrusznika, skręcenie, itd. Pyk, pyk, pyk. Oooook - na pych dziada, najwyżej pod domem wymienię rozrusznik, byle dojechać...D**** - kontrolka alternatora się żarzy. Przegazówka - gaśnie aż w końcu znowu się gdzieś przebija znikąd. Miernik w łapę - 11,7 na aku i niezależnie od gazu. Wracam na resztkach prądu na działkę i zostawiam. Wrócę tam za 3 tygodnie lub ponad miesiąc. Jestem załamany. Wygląda, że padł altek i rozrusznik (altek - ok 8miesięcy, rozrusznik ok. roku). A może kabel między aku a rozrusznikiem poszedł tylko? By się zgadzały objawy chyba...chyba
Historia dopisana dzisiaj..
Rozrusznik kupiłem rok temu - 20.05.2014. Wczoraj podjechałem na działkę, bo nie dawało mi spokoju czemu nie odpalił... No i wiem - jeden magnes z rozrusznika pożegnał się z obudową, prawdopodobnie "przykleił" się do wirnika i po ok 1/8 obrotu rozpadł się na duuuuuuużo małych kawałków... Na szczęście mam poprzedni rozrusznik, więc powinna wystarczyć podmiana silników.
Co do wyżej wspomnianego kabla - a jaaak. Tak zaśniedziały, że trzymał się na kilku drucikach. No i jak się okaże, że altek nie działa to mam nadal jeden sprawny w zapasie. Za tydzień (raczej mało prawdopodobne) albo dwa Garros wraca "do domu". Jak wróci, to hurtem wrzucę zdjęcia z "odbudowy".
Rozebrane wnętrze do końca, złożone, to co połamane to albo wymienione, albo przynajmniej wzmocnione. Wymyte, wycyckane, prawy fotel doprowadzony do stanu "prawie nowy", lewy gorzej, ale już "części" idą, dołożony wymiennik olej-płyn, chłodnica z GTI, tymczasowo na jeden wiatrak, ale drugi na miejscu i czeka na złożenie nowej wiązki. Do tego wszystko co się dało podokręcane, złożone, jazda testowa - sztywno, twardo, mieli kołami jak głupi (prawdziwa katapulta - to czego mi brakuje w 406), hamować nie hamuje. Wracam na kanał, odpowietrzenie i jest! Są hamulce, ale coś z prawej strony hałasuje - nie wiadomo, nie znalezione. Ruszam, za mało gazu - gaśnie. Przekręcam kluczyk i nic. Pyk, pyk, pyk. Ruszam kablami przy nim - są ciasno, ale po pomacaniu rusza. Reguluje sprzęgło, wkładam dywaniki, idę umyć ręce. Wracam i pyk, pyk, pyk. Szybki serwis - wypięcie przewodów z rozrusznika, skręcenie, itd. Pyk, pyk, pyk. Oooook - na pych dziada, najwyżej pod domem wymienię rozrusznik, byle dojechać...D**** - kontrolka alternatora się żarzy. Przegazówka - gaśnie aż w końcu znowu się gdzieś przebija znikąd. Miernik w łapę - 11,7 na aku i niezależnie od gazu. Wracam na resztkach prądu na działkę i zostawiam. Wrócę tam za 3 tygodnie lub ponad miesiąc. Jestem załamany. Wygląda, że padł altek i rozrusznik (altek - ok 8miesięcy, rozrusznik ok. roku). A może kabel między aku a rozrusznikiem poszedł tylko? By się zgadzały objawy chyba...chyba

Historia dopisana dzisiaj..
Rozrusznik kupiłem rok temu - 20.05.2014. Wczoraj podjechałem na działkę, bo nie dawało mi spokoju czemu nie odpalił... No i wiem - jeden magnes z rozrusznika pożegnał się z obudową, prawdopodobnie "przykleił" się do wirnika i po ok 1/8 obrotu rozpadł się na duuuuuuużo małych kawałków... Na szczęście mam poprzedni rozrusznik, więc powinna wystarczyć podmiana silników.
Co do wyżej wspomnianego kabla - a jaaak. Tak zaśniedziały, że trzymał się na kilku drucikach. No i jak się okaże, że altek nie działa to mam nadal jeden sprawny w zapasie. Za tydzień (raczej mało prawdopodobne) albo dwa Garros wraca "do domu". Jak wróci, to hurtem wrzucę zdjęcia z "odbudowy".
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio


- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Roland Garros by DJPreZes
Żyje. Masa na pompie paliwa znikneła, przywróciłem. Pojechałem w roboczych ciuchach byle tylko pojechać. Ja pierdole ( tak - zaraz dam sobie ostrzeżenie) koooosmoooossss! Dobrze, że mam zapasowy stelaż fotela - ten przy taaaakich przyspieszeniach wkrótce się połamie. Na dwójce 80km/h to mgnienie oka. Boje się tego samochodu w świetle nowych przepisów. Módlcie się żebym prawka nie stracił.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio


- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Roland Garros by DJPreZes
Lepiej sie przejedz AX vts to zobaczysz co to jest przyspieszenie
Wysłane z mojego PMT7077_3G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMT7077_3G przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: Roland Garros by DJPreZes
serio?Martinoo pisze:Lepiej sie przejedz AX vts to zobaczysz co to jest przyspieszenie
Wysłane z mojego PMT7077_3G przy użyciu Tapatalka
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Roland Garros by DJPreZes
No
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Roland Garros by DJPreZes
A ile on ma do 100? Rg Prezesa powinien jakies 8-8,5 robić. Nie wydaje mi się zeby ax byl szybszy. Jak chcesz zobaczyc przyspieszenie to przejedz sie 205 z podkreconym tct
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Roland Garros by DJPreZes
Ax vts ma 5.4 sekundy do 100. Różnica w wadze robi swoje a i kwesta tego jak bardzo zdrowy jest silnik
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Roland Garros by DJPreZes
Niby jkim cudem? Uturbione 106 z moca ponad 250km ledwo takie czasy wykrecaja.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Roland Garros by DJPreZes
5.4 przy napedzie na przod to nie tylko kwestia mocy, MUSI byc szpera, dobre baaardzo szerokie opony i swietny kierowca, zmieniajacy biegi szybciej od DSGMartinoo pisze:Ax vts ma 5.4 sekundy do 100. Różnica w wadze robi swoje a i kwesta tego jak bardzo zdrowy jest silnik
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Mysle ze realnie w AX z silnikiem VTS, (rozumiem, ze mowimy tu o tu5j4) ze stockowymi 118KM to jakies 8.5 przy dobrych, szerokich gumach, 5.4 to wynik dla aut z napedem na tyl lub awd
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Roland Garros by DJPreZes
Mówcie sobie co chcecie. Pomiar był i wynik jest
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Roland Garros by DJPreZes
Racelogic'iem? Sam mam filmik jak rg wykrecam 100 w okolo 5 sekund. Na lodzie 
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
