205 GT 1992 Filipczaka
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Pasuje do 5D jak świni siodło.
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Musiałby mieć jeszcze poszerzenia od rallye
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
205 GT 1992 Filipczaka
Update:
Dzis pug dostal nowy felunek, czyli sl201, pewnie czyjes wprawne oko sie dopatrzy, wiec uprzedzam pytanie: tak, sa przerobione na przelotowe. W garazu czeka tez klapa z lotka i z duzo mniejsza iloscia rdzy. Opony na razie przejsciowe 185/60 (na wykonczeniu), na dniach wleci komplet 175/65 ktore walaja sie po garazu.
Dzis pug dostal nowy felunek, czyli sl201, pewnie czyjes wprawne oko sie dopatrzy, wiec uprzedzam pytanie: tak, sa przerobione na przelotowe. W garazu czeka tez klapa z lotka i z duzo mniejsza iloscia rdzy. Opony na razie przejsciowe 185/60 (na wykonczeniu), na dniach wleci komplet 175/65 ktore walaja sie po garazu.
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Słuszna felga, moim skromnym zdaniem ładniejsza od sl299
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Super wygląda, pasują te SL jak nic
A paski na atrapie średnio Może przy białych halogenach byłoby lepiej.
A paski na atrapie średnio Może przy białych halogenach byłoby lepiej.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
205 GT 1992 Filipczaka
Paski prawdopodobnie znikna, teraz juz zupelnie przestaly pasowac, wczesniej zgrywaly sie jako tako z bialymi stalowkami z rallye. Jutro mozliwe ze bede mial chwile na dopracowanie paru rzeczy to zajme sie paskaminowak68 pisze:Super wygląda, pasują te SL jak nic
A paski na atrapie średnio Może przy białych halogenach byłoby lepiej.
No i dziekuje w imieniu GT'ka, ze sie podoba
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Powinienem 3km przejechac na wstecznym?
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Wg. mnie cukiereczek. Bardziej niż paski na grillu gryzie mnie pasek na drzwiach kierowcy. Poza tym jak w piosence znanego nurtu "miód malina"
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Paski z grilla juz zniknely odrywajac ze soba kawalek klaru a pasek na drzwiach kierowcy bedzie na calej dlugosci, tylko musze dobrac odpowiedni kolor.mlody333 pisze:Wg. mnie cukiereczek. Bardziej niż paski na grillu gryzie mnie pasek na drzwiach kierowcy. Poza tym jak w piosence znanego nurtu "miód malina"
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Wrzucam zdjecie puga bez paskow, jest dostojniej
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
To prawda!Filipczak pisze:...jest dostojniej
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Zeby wyrownac ilosc "sportowych" dodatkow na 5 drzwiowej budzie, po zerwaniu paskow, GT dostal dzis lotke. W sumie to cala klape. Ta nie ma rdzy na rogach, jest kilka malych purchli, ale do przezycia. Nie wiem jeszcze jak z odcieniem Sorrento, moze sie troche roznic, ale jak skonczylem bylo juz niestety zbyt ciemno by to stwierdzic.
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
GT dzielnie i bezawaryjnie nabija kolejne kilometry, co tydzien odwiedza ze mna Krakowie Klasyki Noca, wiec w nagrode kompletuje do niego czesci do remontu zawieszenia. Dzis dotarly amortyzatory Delphi De Carbon Comfort od woocash'a, w planach sa jeszcze Jamexy -40mm, tuleje wahaczy, stabilizatora, lozyska kolumny MacPhersona, ogolnie wszystkie czesci eksplatacyjne, bo przedni zawias wydaje wszelkie mozliwe, zle dzwieki. Przy okazji remontu zawieszenia bedzie tez wymieniona prawa polos.
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 GT 1992 Filipczaka
Dalszy ciąg monologu:
Raf ostatnio mi powtarza, że za dużo inwestuję w tego GT'ka. W sumie ma racje, ale zbyt go lubię, żeby przestać
Pug w ostatnim czasie odwiedził krakowski PTS Garage gdzie zostały wymienione:
-prawa półoś
-tuleje wahaczy
-gumy stabilizatora
-łożyska amortyzatorów
-sprężyny (JAMEX -40mm)
-amortyzatory
-linka sprzęgła
Okazało się, że poprzednie amortyzatory były wyprodukowane w 1992 i przejechały w 205 ponad 206 tysięcy kilometrów
Po tych zabiegach "gietek" prowadzi się jak należy, jest przyjemnie twardo, lepi się drogi idealnie, kierownica dużo lżej chodzi, sprzęgło w końcu można płynnie obsługiwać, coś jeszcze sobie postukuje z lewej strony, ale to drobiazg. A, no i byłbym zapomniał, wleciały sprężyny obniżające i w końcu nie ma kozy z przodu
Raf ostatnio mi powtarza, że za dużo inwestuję w tego GT'ka. W sumie ma racje, ale zbyt go lubię, żeby przestać
Pug w ostatnim czasie odwiedził krakowski PTS Garage gdzie zostały wymienione:
-prawa półoś
-tuleje wahaczy
-gumy stabilizatora
-łożyska amortyzatorów
-sprężyny (JAMEX -40mm)
-amortyzatory
-linka sprzęgła
Okazało się, że poprzednie amortyzatory były wyprodukowane w 1992 i przejechały w 205 ponad 206 tysięcy kilometrów
Po tych zabiegach "gietek" prowadzi się jak należy, jest przyjemnie twardo, lepi się drogi idealnie, kierownica dużo lżej chodzi, sprzęgło w końcu można płynnie obsługiwać, coś jeszcze sobie postukuje z lewej strony, ale to drobiazg. A, no i byłbym zapomniał, wleciały sprężyny obniżające i w końcu nie ma kozy z przodu