Dzięki wam za dobre słowo

4 gaźniki fajna sprawa, ale stale coś wychodziło i urodził mi sie wtrysk. Pierwotnie miał być cały wtrysk z 306 1.6, ale miałem troche tego z e36 więc wpadło

oczywiście problemów na życzenie, bmw inna kolejnosc zaplonu, nie da sie zastosowac modulu. Puki co sterownik nie wychodzi z trybu awaryjnego. A gryzie mnie jeszcze jedna rzecz. W bmw jest inna kolejnisc zaplonu, wiec i inna kolejnosc wtrysku? Z tym ze w bmw wtryski pracuja parami 1-4 2-3, i tu chyba szczescie

Narazie jest bieda, i nie mam na sonde :/ oczywiście nwm czy to tylko wina sondy, pewnie nie. Dochodze powoli do wniosku ze to auto " wieczna rzezba ". Tzn, jakbym nie grzebal w silniku. To na jednym gazniku nie bylo zadnych problemow.. Ale to ja, i inaczej nie umiem

Co do diesla, kolega mnie namawia na 2.1 td, ktore lezy i czeka az ktos go pokocha. Ale jakos nie moge, przynajmniej narazie. Sprubuje skonczyc to co jest. Nie bedzie hulac, włoze 2.1. Taki plus że tam zero elektroniki, a łotało pięknie.
Jak jest ktos ogarniety w temacie ukladow wtryskowych i mialby ochote cos pomoc bede wdzieczny
ElectricYouth, myślisz że Pug się nie obrazi jak dostanie ropniaka pod maske? Bo szczerze, coraz bardziej chodzi mi to po glowie
