To, ze pociekło z półosi przy skrzyni to dowód na to, że obecnie produkowane siemringi są słabej jakości. Ten pierścień powinien być przy podporze półosi...nie kojarzę, czy on u mnie był na właściwym miejscu czy nie...ale nie jest to jakaś istotna strategiczna część. Nie przejmowałbym się nim zbytnio. Nabij go na półoś w okolicy podpory i tyle.
Dobrze, ze zmieniłeś olejek na Totala...moje próby praktyczne wykazały że ten silnik lubi taką lepkość i ten olej. Total ma dodatki które wyciszają prace nie nowych już popychaczy hydraulicznych.
Ciesze sie, że pojechałeś na hamownię. Przyznam, ze teraz już wiem, czemu on tak lubi wysokie obroty...wystarczy spojrzeć na charakterystykę...
Ale osobiście uważam, że powinien być mocniejszy.
Ja tego nie zrobiłem, ale w planie było strojenie na hamowni.. i uważam, ze warto by było to zrobić.
Jeśli zdecydujesz się, daj znać...

Umówię Cię z Krzyśkiem, on Ci to wystroi za przysłowiową czapkę gruszek

Poklep CTI po masce od mnie
