Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
he he.. coś wymyśl - jak to co, ory kołpaki wanted!
a bagażnik - przygarnę.
a bagażnik - przygarnę.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
W tym roczniku to chyba były te wciskane na śruby
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
noo... w sumie to są tam długie śruby więc... pewnie tak.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Nooooooo o tych myślałem. Chyba że inna koncepcja na te gładkie z małymi otworkami przy rancie...ale te były chyba późniejsze.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
generalnie ustrzelić takie kołpaki to byłby prawie cud... prawie jak wtedy gdy znalazłem komplet białych nówek z greena na allegro
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Jeszcze zobaczę jutro co jest w tych krzakach co to stoi tam 5d i tak ogólnie poszperam trochi
A tak na marginesie to może przenieść ten temat wyżej bo jeszcze ktoś kupi
A tak na marginesie to może przenieść ten temat wyżej bo jeszcze ktoś kupi
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Powrót do leżaka - to się chwali Pod maską czyściej niż u mnie a ponoć mam mniejszy przebieg. I ta deska PH1 Mniam. Rób papiery i sztorcuj Leżaka18K.
Edit: Właśnie się skapnąłem, że tam jest 18 000 a nie 180 000
Edit: Właśnie się skapnąłem, że tam jest 18 000 a nie 180 000
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Nooo... leżakuf u nas jak na lekarstwo! Robi się rarytas
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
- ElectricYouth
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 25 lut wt, 2014 5:33 pm
- Posiadany PUG: 84' Phase I 205 GRD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Toruń
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
W porównaniu do mojego auta po kupnie, twój egzemplarz wygląda jakby wyjechał z salonu
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
nie przesadzaj
mój konstrukcyjnie trzyma się kupy, ale z zewnątrz jest dużo do zrobienia + kompletne malowanie...
dzisiaj... chciałem przejechać samochodem spod domu do garażu, bo gentry wywiozłem do nory u znajomych. niby.. pikuś.
najpierw... zapomniałem wziąć akumulatora z gentry... więc musiałem targać z multipli.... OK. odpalam... pięknie odpalił od strzała.. ale zaraz zgasł.. potem walka ze ssaniem, sranie w banie, i jak już zapalił to gasł. OK - rezerwa się świeci, samochód stoi trochę pod górkę więc pewnie paliwko nie dociera. ale w piwnicy mam pełen benzyny kanisterek.
dolałem paliwa, zapalił, ale.. pali na 3 garki... ja mu gaz, a on rytyty i gaśnie... no super...
ostatecznie jakotako doturlałem się 80m do garażu. potem okazało się, że zagubiłem klucze z tegoż... po godzinie szukania znalazłem je w piwnicy tam skąd brałem kanisterek.. po prostu masakra.
ale skoro już byłem w garażu.. to dolałem wody co chłodzenia /brakowało z 2 litrów / odpaliłem dziada, zgasiłem , sprawdziłem ciśnienie sprężania na ciepłym silniku 8,5/9/9/10 bar cholera wie... kijowy mam ten miernik.
skoro już nie było świec, to wybrzebałem jakieś nieużywane championy za 4 zeta sztuka, kupiłem do gentrego
na oko pasujące, więc wkręciłem. odpalam dziada, daję gazu i sruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
pięknie się wkręca, aż wyjechałem z garażu zobaczyć czy nie zgaśnie jak dam gazu ruszając z miejsca, zostawiłem dwa czarne ślady... i schowałem się do garażu. banan na twarzy do wieczora
mój konstrukcyjnie trzyma się kupy, ale z zewnątrz jest dużo do zrobienia + kompletne malowanie...
dzisiaj... chciałem przejechać samochodem spod domu do garażu, bo gentry wywiozłem do nory u znajomych. niby.. pikuś.
najpierw... zapomniałem wziąć akumulatora z gentry... więc musiałem targać z multipli.... OK. odpalam... pięknie odpalił od strzała.. ale zaraz zgasł.. potem walka ze ssaniem, sranie w banie, i jak już zapalił to gasł. OK - rezerwa się świeci, samochód stoi trochę pod górkę więc pewnie paliwko nie dociera. ale w piwnicy mam pełen benzyny kanisterek.
dolałem paliwa, zapalił, ale.. pali na 3 garki... ja mu gaz, a on rytyty i gaśnie... no super...
ostatecznie jakotako doturlałem się 80m do garażu. potem okazało się, że zagubiłem klucze z tegoż... po godzinie szukania znalazłem je w piwnicy tam skąd brałem kanisterek.. po prostu masakra.
ale skoro już byłem w garażu.. to dolałem wody co chłodzenia /brakowało z 2 litrów / odpaliłem dziada, zgasiłem , sprawdziłem ciśnienie sprężania na ciepłym silniku 8,5/9/9/10 bar cholera wie... kijowy mam ten miernik.
skoro już nie było świec, to wybrzebałem jakieś nieużywane championy za 4 zeta sztuka, kupiłem do gentrego
na oko pasujące, więc wkręciłem. odpalam dziada, daję gazu i sruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
pięknie się wkręca, aż wyjechałem z garażu zobaczyć czy nie zgaśnie jak dam gazu ruszając z miejsca, zostawiłem dwa czarne ślady... i schowałem się do garażu. banan na twarzy do wieczora
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
no i jeszcze przy okazji psiknąłem wd40 śruby od foteli jakbym tak znalazł przypadkiem czas na ich wykręcenie.
i przy okazji - bo przecież nie mam czasu na grzebanie! zdjąłem tapicerkę z tylnego oparcia /bo najłatwiej - dwa zamki błyskawiczne 3 spinki et voila!/ i wrzuciłem do pralki.
i przy okazji - bo przecież nie mam czasu na grzebanie! zdjąłem tapicerkę z tylnego oparcia /bo najłatwiej - dwa zamki błyskawiczne 3 spinki et voila!/ i wrzuciłem do pralki.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Dzięki uprzejmości właściciela dane mi było dziś na żywo zobaczyć auto w pełnej krasie. Naprawdę kompletny i nie zakatowany egzemplarz.Blacharka w bardzo przyzwoitym stanie, choć wkoło jest trochę wgniotek. Wrażenie robi czystość silnika i całej komory...bajka. Paca silnika i czułość reagowania na dawkę paliwa imponujące. Wnętrze pięknie zachowane z wszystkimi detalami, w tym fajne radio z epoki. Peugeot ma fajny kolor, choć faktycznie poprzedni właściciel bez zastanowienia stosował w miejsca odprysków i delikatnych korozji wszystko co miał pod ręką i w każdym kolorze zbliżonym do oryginału. Gratuluję decyzji w sprawie jego ratowania.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
przy okazji spaceru w okolicy garażu, który to spacer nie miałby miejsca gdyby tam nie stał pug .......
obserwacje:
1. wykryto podłogę - o dziwo całą, w stanie SUPER.
2. o dziwo filc jest mokry od spodu
3. cieknie nagrzewnica to raz /fuck! jest taka sama jak w ph2?/
4. wykładzina jest pęknięta.... i tamtędy tez woda będzie walić w filc i docelowo na podłogę.....
5. folię /tak.. bo tylne szyby są /były/ przyciemnione... z jednego okna spokojnie zdjąłem w calości, więc jest nadzieja nie uszkodzić ścieżek ogrzewania tylnej szyby przy zdejmowaniu.
WNIOSKI :
1. kupić wykładzinę do pięciodrzwiówki
2. może lepiej tam nie chodzić zanim nie przyjedzie rzeczoznawca
obserwacje:
1. wykryto podłogę - o dziwo całą, w stanie SUPER.
2. o dziwo filc jest mokry od spodu
3. cieknie nagrzewnica to raz /fuck! jest taka sama jak w ph2?/
4. wykładzina jest pęknięta.... i tamtędy tez woda będzie walić w filc i docelowo na podłogę.....
5. folię /tak.. bo tylne szyby są /były/ przyciemnione... z jednego okna spokojnie zdjąłem w calości, więc jest nadzieja nie uszkodzić ścieżek ogrzewania tylnej szyby przy zdejmowaniu.
WNIOSKI :
1. kupić wykładzinę do pięciodrzwiówki
2. może lepiej tam nie chodzić zanim nie przyjedzie rzeczoznawca
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Faktycznie podłoga jak nowa, aż tak głęboko nie zaglądałem, bardzo dziwna sprawa z tym autem. Z zewnątrz wygląda nie ciekawie, ale blacharsko jest zdrowy i ma 31 lat A miało iść to auto na części .
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Nagrzewnica w PH1 ma inne mocowanie rurek (są też pod innym kątem) ale wymieniając ją wraz z rurkami podejdzie od PH2. U mnie tak było przynajmniej ale ja mam deskę poliftową.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"