Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?

Post autor: sekator »

Najlepsze ustawienia do jazdy u nas to normalna lub odrobinę krótsza i miększa sprężyna w zestawie z twardo ustawionym amortyzatorem :W
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Draxter
Junior
Posty: 331
Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
Numer Gadu-gadu: 27279
Lokalizacja: polska centralna

Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?

Post autor: Draxter »

sekator pisze:Najlepsze ustawienia do jazdy u nas to normalna lub odrobinę krótsza i miększa sprężyna w zestawie z twardo ustawionym amortyzatorem :W
Mysle ze to juz kwestia gustu. Jeden lubi tapczan inny taczke ;)
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?

Post autor: sekator »

no to moja propozycja to coś pośrodku :-)
taki twardy tapczan :mrgreen:
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
ODPOWIEDZ