Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?
Najlepsze ustawienia do jazdy u nas to normalna lub odrobinę krótsza i miększa sprężyna w zestawie z twardo ustawionym amortyzatorem
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Draxter
- Junior
- Posty: 331
- Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
- Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
- Numer Gadu-gadu: 27279
- Lokalizacja: polska centralna
Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?
Mysle ze to juz kwestia gustu. Jeden lubi tapczan inny taczkesekator pisze:Najlepsze ustawienia do jazdy u nas to normalna lub odrobinę krótsza i miększa sprężyna w zestawie z twardo ustawionym amortyzatorem
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?
no to moja propozycja to coś pośrodku
taki twardy tapczan
taki twardy tapczan
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej