205 1,9 GTI 1989
- 
				jacek
 - Nowicjusz
 - Posty: 60
 - Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Żeby jeszcze za kilka miesięcy przypominał Twojego, ale w obecnym stanie  
			
			
									
						
										
						- 
				jacek
 - Nowicjusz
 - Posty: 60
 - Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Jest ktoś w stanie podpowiedzieć od czego są te wtyczki albo gdzie powinny być? Są w okolicach akumulatora, a nie widzę nigdzie wolnej żeby wpiąć
			
							
			
									
						
										
						- pawel
 - Maniak
 - Posty: 1120
 - Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI
 - Lokalizacja: Włocławek
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
ta czerwona to wolna a te sztukowane kabelki źółto-niebieskie to raczej samoróba
			
			
									
						
							P205
			
						Re: 205 1,9 GTI 1989
Te masy to na pewno mają być w tym miejscu?...
			
			
									
						
										
						- 
				jacek
 - Nowicjusz
 - Posty: 60
 - Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Dzięki  
 
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
			
			
									
						
										
						Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
Re: 205 1,9 GTI 1989
Ta gruba w czarnej izolacji powinna iść do błotnika, do ory kwadratowej nakrętki, a te dwie w izolacjo żółto-zielonej do skrzyni. Na skrzyni z góry masz dwa otwory M8. W jednym powinna być szpilka. Nakładasz na tą szpilkę. I to jest dosyć istotna masa, bo inaczej nie masz zmasowanego silnika, a co za tym idzie zapłonu.jacek pisze:Dzięki![]()
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
- 
				jacek
 - Nowicjusz
 - Posty: 60
 - Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
dzięki, poprawię w takim razie  
			
			
									
						
										
						- 
				jacek
 - Nowicjusz
 - Posty: 60
 - Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Gdzie w pierwszej kolejności szukać przyczyny, że nie pompuje się uszczelka szyberdachu i cały czas jest twarda? Źle mi złożyli, a wolałbym już sam to poprawić żeby nie tracić czasu i żeby było ok. Nie rozbierałem go i nie mam pojęcia jak było.  
To jakaś moja część czy dostałem jakiś "gratis"?
			
							
			
									
						
										
						To jakaś moja część czy dostałem jakiś "gratis"?
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
ad 1 - sprawdz jak podpięli wężyki do zaworu klapki szybra
ad2 - uszczelki pyłowe tłoka zacisku hamulcowego?
			
			
									
						
							ad2 - uszczelki pyłowe tłoka zacisku hamulcowego?
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Filipczak
 - Junior
 - Posty: 484
 - Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
 - Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Ja mialem taki problem z uszczelka jakis czas temu, okazalo sie ze trojnik podcisnienia przy kolektorze dolotowym sie ulamal i podcisnienie nie szlo do szyberdachu, a mimo to caly czas uszczelka byla twarda. 
Nie wiem jak to jest rozwiazane przy XU, ale sprawdz ogolne polaczenie podcisnienia w komorze silnika. Po drodze do szyberdachu jest tez chyba kilka takich jednokierunkowych zaworkow, moze ktorys jest zalozony w zla strone? Popatrz tez na zbiornik podcisnienia ktory jest po podszybiem
			
			
									
						
										
						Nie wiem jak to jest rozwiazane przy XU, ale sprawdz ogolne polaczenie podcisnienia w komorze silnika. Po drodze do szyberdachu jest tez chyba kilka takich jednokierunkowych zaworkow, moze ktorys jest zalozony w zla strone? Popatrz tez na zbiornik podcisnienia ktory jest po podszybiem
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
no tak - a propos szybra - zależy gdzie grzebali 
			
			
									
						
							Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- 
				jacek
 - Nowicjusz
 - Posty: 60
 - Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Posprawdzam jutro, dzięki  
Gdzie grzebali niestety nie wiem
			
			
									
						
										
						Gdzie grzebali niestety nie wiem
- 
				jacek
 - Nowicjusz
 - Posty: 60
 - Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Miałeś rację Woocash co sprawdzić  
  W ogóle nie podpięli tam wężyków. Idący od zbiornika był wpięty w uszczelkę drugiego w ogóle nie było. Na szczęście z pomocą Filipczaka udało się ogarnąć  
			
			
									
						
										
						- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Miałeś rację Woocash co sprawdzić
czasem mi się udaje
a te osłony pyłowe to na tłoczkach masz?
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- 
				jacek
 - Nowicjusz
 - Posty: 60
 - Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
 
Re: 205 1,9 GTI 1989
Udało się wyjechać po kilku miesiącach, przegląd zrobiony choć jeszcze sporo szczegółów pozostało do dopracowania. Niedługo lepsze zdjęcia i jakieś z składania.