Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Ten krucieć na lewo od dyszy to do czego służy?
GTI_Efekt Masy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
schemat mówi "wtryskiwacz" - chyba to główny natrysk paliwa jest...
edit - to kranik z pompki przyspieszenia, leje paliwo przy nagłym otwarciu przepustnicy, zapobiega zubożeniu mieszanki przy przyspieszaniu.
edit - to kranik z pompki przyspieszenia, leje paliwo przy nagłym otwarciu przepustnicy, zapobiega zubożeniu mieszanki przy przyspieszaniu.
Ostatnio zmieniony 13 sty śr, 2016 11:37 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
kazdy szczęsciu dopomoże, każdy dzisiaj wygrać może!
podaję zwycięskie numery tololotka:
VF3741A98F5405505 = couleur brun Tibétain 1586
VF320CHD224199867 = couleur pas disponible
VF320CT2207965610 = couleur rouge Vallélunga 1607 ou POC8
VF320CT2207938838 = couleur blanc Meige 1574 ou POWT
VF320CT2207965610 = couleur IDEM
podaję zwycięskie numery tololotka:
VF3741A98F5405505 = couleur brun Tibétain 1586
VF320CHD224199867 = couleur pas disponible
VF320CT2207965610 = couleur rouge Vallélunga 1607 ou POC8
VF320CT2207938838 = couleur blanc Meige 1574 ou POWT
VF320CT2207965610 = couleur IDEM
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Masz pięć vinów na leżaku
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
tak.. sto
ja wiem że to info długo szło, ale... dopiero dzisiaj dostałem info z Francji.
ja wiem że to info długo szło, ale... dopiero dzisiaj dostałem info z Francji.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
wczoraj byłem na próbnym przeglądzie - bardzo miły starszy niż młodszy pan był, sprawdził wszystko, no i wszystko w normie - co nie oznacza że dobrze - amortyzatory pomiędzy 60 a 70% tłumienia tylko - choć wiem że ten wynik zawodny jest, to jednak wkrótce trzeba będzie znaleźć coś w zamian.
ale tylnych hamulców było 0. zero.
no cóż, zdjąłem potem bębny, cylinderki stały jak dąb.
dzisiaj, po rozruszaniu cylinderków /poszukuję nowych, tylko w mnogości systemów się pogubiłem ciut/ podjechałem tam ponownie, i w cenie tego przeglądu, co to go jeszcze nie zrobiłem pan sprawdził hamulce, no i przy oakzji korzystając z tego że nikogo nie było ustawiłem sobie CO na gaźniku używając analizatora - było... szkoda gadać coś koło 6% początkowo, po regulacji dalo się zejść poniżej 1%, z tym że lambda jest około 1,3.... trzeba bedzie z tym jeszcze pokombinować.
przegląd w poniedziałek.
ale tylnych hamulców było 0. zero.
no cóż, zdjąłem potem bębny, cylinderki stały jak dąb.
dzisiaj, po rozruszaniu cylinderków /poszukuję nowych, tylko w mnogości systemów się pogubiłem ciut/ podjechałem tam ponownie, i w cenie tego przeglądu, co to go jeszcze nie zrobiłem pan sprawdził hamulce, no i przy oakzji korzystając z tego że nikogo nie było ustawiłem sobie CO na gaźniku używając analizatora - było... szkoda gadać coś koło 6% początkowo, po regulacji dalo się zejść poniżej 1%, z tym że lambda jest około 1,3.... trzeba bedzie z tym jeszcze pokombinować.
przegląd w poniedziałek.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
60-70% to dosyć dobry wynik
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
no to przemyślę
za to hamowania z tyłu mało... ale zdajsie nie ma co się spodziewać cudów.
za to hamowania z tyłu mało... ale zdajsie nie ma co się spodziewać cudów.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- gonzo
- Junior
- Posty: 139
- Rejestracja: 19 lip czw, 2012 2:29 pm
- Posiadany PUG: ex:( RGC i XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
stacja kontroli na obrokach MPGK?
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
tak! pomyślałem - "mają tam śmieciarki, nie mogą być zbyt rygorystyczni"
tym tropem rozumowania, na stacji PKS-u powinni podbijac korespondencyjnie
tym tropem rozumowania, na stacji PKS-u powinni podbijac korespondencyjnie
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
U mnie po wymianie całego układu pokazywał kiepskie hamulce z tyłu więc nie masz się co martwić.woocash pisze:
za to hamowania z tyłu mało... ale zdajsie nie ma co się spodziewać cudów.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Ilekroć jadę na przegląd to się czepiają o te hamulce z tyłu, ten typ chyba po prostu tak ma ;p
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Słabo to rozumiem, ale prawie nic to nie bardzo.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
wczoraj...
wybralem się na nocne zakupy GR-em - z żoną, a jakże.
wszystko było fajnie, dopóki nie zorientowałem się, że źle złożyłem gaźnik - skutkowało to częściowym ograniczeniem ruchomości przepustnicy. więc pod tym tesco, po północy już złożyłem tak jak powinno to być - i nagle - pazurrrrrr... lew pokazał pazur.
tak pokazywał, że zacząłem się lekko ścigać z jakimś kolesiem w beczce
no i wszystko było super, dopóki pod wiaduktem, na zadupiu pod chorzowem samochód nie zakaszlał i nie zgasł...
a że wcześniej mrygnęła kontrolka rezerwy - to pomyślałem, że może paliwa brak - objaw podobny. Żona za kierownicę, ja za samochód i dopychamy na parking, z którego na stację po kanister i benzynę, nalewam, odpalał - odpalił, jadę - jedzie
za 100 metrów znów gaśnie.
i tym sposobem droga z chorzowa do katowic zajeła nam ponad godzinę, ponieważ trzeba było się toczyć nie dodając gazu, bo inaczej się zalewał, przed górkami trzeba było się zatrzymywać i gasić silnik na jakiś czas by potem się chwilę rozpędzić zanim go zaleje.
i co się stało? się zawór iglicowy WYKRĘCIŁ od tego pazurrra. dzisiaj jak poszedłem sprawdzić co jest grane, to paliwo się przelewało odpowietrzeniem komory pływakowej do gardzieli wprost
ale już dokręcone, jeździ znów normalnie - no i ma pazurrr. /140 pojechał/
jak ja kocham gaźniki, niestety bez wzajemności raczej.
wybralem się na nocne zakupy GR-em - z żoną, a jakże.
wszystko było fajnie, dopóki nie zorientowałem się, że źle złożyłem gaźnik - skutkowało to częściowym ograniczeniem ruchomości przepustnicy. więc pod tym tesco, po północy już złożyłem tak jak powinno to być - i nagle - pazurrrrrr... lew pokazał pazur.
tak pokazywał, że zacząłem się lekko ścigać z jakimś kolesiem w beczce
no i wszystko było super, dopóki pod wiaduktem, na zadupiu pod chorzowem samochód nie zakaszlał i nie zgasł...
a że wcześniej mrygnęła kontrolka rezerwy - to pomyślałem, że może paliwa brak - objaw podobny. Żona za kierownicę, ja za samochód i dopychamy na parking, z którego na stację po kanister i benzynę, nalewam, odpalał - odpalił, jadę - jedzie
za 100 metrów znów gaśnie.
i tym sposobem droga z chorzowa do katowic zajeła nam ponad godzinę, ponieważ trzeba było się toczyć nie dodając gazu, bo inaczej się zalewał, przed górkami trzeba było się zatrzymywać i gasić silnik na jakiś czas by potem się chwilę rozpędzić zanim go zaleje.
i co się stało? się zawór iglicowy WYKRĘCIŁ od tego pazurrra. dzisiaj jak poszedłem sprawdzić co jest grane, to paliwo się przelewało odpowietrzeniem komory pływakowej do gardzieli wprost
ale już dokręcone, jeździ znów normalnie - no i ma pazurrr. /140 pojechał/
jak ja kocham gaźniki, niestety bez wzajemności raczej.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
krok po kroczku...
przegląd mam, najlepsze było, że zostawiłem samochód z włączonymi światłami, wychodzę z SKP - a tu bida, nie da sie odpalić, skończyło się na tym, że trzech diagnostów wypychało mnie spod stacji, ale że jest tam z górki to udało się odpalić... szkoda że nie mam tego na zdjeciu
przegląd mam, najlepsze było, że zostawiłem samochód z włączonymi światłami, wychodzę z SKP - a tu bida, nie da sie odpalić, skończyło się na tym, że trzech diagnostów wypychało mnie spod stacji, ale że jest tam z górki to udało się odpalić... szkoda że nie mam tego na zdjeciu
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]