Różnica w osiągach będzie na pewno odczuwalna. Poza tym wg. mnie standardowe zawieszenie przy 90 KM powinno dać radę, ale wypadałoby je trochę obniżyć i zmienić hamulce. Jak masz możliwość to zrób fotorelację i opis łączenia wiązek niebawem planuję podobną konwersję, a to ułatwiło by sprawę. Dobry kierunek powodzenia
Witam, długo nie robiłem nic w moim foreverze, ale przyszła zima nie miałem co robić zabrałem sie za zmiane silnika w moim sprzęcie. Troche to trwało bo prawie miesiąc ale się udało, przekładka silnika ze 106 1.4xsi zajeła chwilę, reszte czasu zmarnowałem na to żeby odpaliło, pierwszym problemem było to ,że nie było iskry bo immo źle sciągniete, jak sie pojawiła iskra okazało się,że złe napięcie idzie na wtryskiwacze i wtryski sa cały czas otwarte, okazało sie,że padł komputer przez polaczone kabelki przy wtyczce od wtrysków, kupiłem nowy komputer, na miernikach wszystko jest, ale nie odpali bo jest walniety wtrysk paliwa(rozszczelnił się) zamontowałem inny wtrysk odpalił ale jak sie rozgrzał falował na obrotach, ale z tym też dalismy sobie rade zmieniliśmy komplet wtrysków od Rovera 25 1.4 16V 114KM, było ryzyko,że nie odpali wcale, no ale sie udało silnik chodzi równo i pięknie wkręca sie na obroty.
Mieliśmy je w garażu i porownalismy że starymi i wyszło na to że to samo jest to czemu nie spróbować, na forum 106 później gdzieś wyczytałem że podejść podejda ale mogą być za mocne, jak widać nie są za mocne, teraz jedynie samochód nabrał na mocy