205 look Mi16
-
- Junior
- Posty: 172
- Rejestracja: 05 lis śr, 2014 12:40 pm
- Posiadany PUG: look
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Police/Szczecin
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Zamontować wszystko się udać powinno. Pomysł jest taki żeby zmienić zawieszenie z hamulcami, koła i później silnik. Wnętrze trochę się zmieni jeszcze. Kierownice dorwałem za 100zł z zegarkami daszkiem i pasami to żal było nie brać.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Filip nie szukaj aluzji pod swoim adresem bo zalatuje niedowartościowaniem
Plan na zrobienie z Looka GTI jest szlachetny ale sami wiecie jak trudno dorwać poszukiwane graty i zrobić wszystko ze smakiem. Wiele takich prób kończy się spłodzeniem drogiego kundla który nie jest ani GTI ani tym, czym był wcześniej.
Niemniej jednak bacznie obserwuję projekt z nadzieją że Kamykowi wyjdzie to spójnie.

Plan na zrobienie z Looka GTI jest szlachetny ale sami wiecie jak trudno dorwać poszukiwane graty i zrobić wszystko ze smakiem. Wiele takich prób kończy się spłodzeniem drogiego kundla który nie jest ani GTI ani tym, czym był wcześniej.
Niemniej jednak bacznie obserwuję projekt z nadzieją że Kamykowi wyjdzie to spójnie.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich

Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich

- Atmanov
- Nowicjusz
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 sie czw, 2015 1:36 pm
- Posiadany PUG: Volvo V50 / był bażant GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
No zrobił się trochę "miszmasz"
...głównie stylistyczny.
Exipy gdyby były srebrne, kierownica trochę paskud
Z drugiej strony ciężko dorwać ori elementy z GTI.
W razie czego możliwe, że będę miał kanapę z GTI ale jeszcze nie obiecuję (może sobie ją zachomikuję na lepsze czasy)!

Exipy gdyby były srebrne, kierownica trochę paskud

W razie czego możliwe, że będę miał kanapę z GTI ale jeszcze nie obiecuję (może sobie ją zachomikuję na lepsze czasy)!

- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Myślę, że każda z powyższych wypowiedzi forumowiczów, zawiera inspirację dla właściciela auta. Zrobi z tym co zechce. Jego temat, więc prowadzi go jak chce. Jego kasa, więc wydaje na co chce. Jego auto, więc robi z nim co chce.
Uważam jednak, że każde 205 musi przypominać 205 i wyglądać godnie na drodze. Ma przyciągać wzrok swoim wyglądem i cieszyć oko właściciela i oglądającego, a nie przyciągać wzrok tylko po to aby pokręcić głową z politowaniem.
Idzie wiosna więc niech się dzieje. Życzę udanych inspiracji.
Uważam jednak, że każde 205 musi przypominać 205 i wyglądać godnie na drodze. Ma przyciągać wzrok swoim wyglądem i cieszyć oko właściciela i oglądającego, a nie przyciągać wzrok tylko po to aby pokręcić głową z politowaniem.
Idzie wiosna więc niech się dzieje. Życzę udanych inspiracji.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
-
- Junior
- Posty: 172
- Rejestracja: 05 lis śr, 2014 12:40 pm
- Posiadany PUG: look
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Police/Szczecin
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Jest to etap przejściowy dlatego może wydawać się ze jest bałagan. Jeżeli chodzi o budę i wnętrze to wiem czego chcę, nie wiem tylko jaki silnik wstawiać, ale wszystko w swoim czasie... Mam nadzieję że sprostam waszym wymaganiom 

- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Najprosciej (chociaz nie najtaniej) bedzie wrzucic silnik z Saxo VTS TU5J4, 118KM bedzie mialo sens w tym aucie 

- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Rafał nie szukam tutaj aluzji do siebie, żeby sobie ego podbudować. Chodzi mi o większość projektów które dążą do gti w ten czy inny sposób i komentarze w sumie większości forumowiczów na ten temat.
Tak jak napisał Kamyk, bałagan jest bo to początkowa faza projektu. U mnie w zenithcie był mega bałagan, ale z biegiem czasu wszystko przemyślałem i pozbierałem części mi potrzebne.
A co do silnika to nawet 8 zaworowa wersja silnika tu robi robotę, a swap jest mało problematyczny
Tak jak napisał Kamyk, bałagan jest bo to początkowa faza projektu. U mnie w zenithcie był mega bałagan, ale z biegiem czasu wszystko przemyślałem i pozbierałem części mi potrzebne.
A co do silnika to nawet 8 zaworowa wersja silnika tu robi robotę, a swap jest mało problematyczny

- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Pod warunkiem że założysz tę z gti a nie od bmx 

Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
No ciekawie to wygląda!!! Pytanie jak długo pozostanie w kolorze



Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
-
- Junior
- Posty: 172
- Rejestracja: 05 lis śr, 2014 12:40 pm
- Posiadany PUG: look
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Police/Szczecin
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Jeśli chodzi o kolor sanek to nie miałem wyboru:) Gwint z 206. W drugim zacisku muszę naprawić odpowietrznik. Do tego doszły nowe boczki i zegary w które trzeba odświeżyć.
-
- Junior
- Posty: 172
- Rejestracja: 05 lis śr, 2014 12:40 pm
- Posiadany PUG: look
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Police/Szczecin
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
Szukam i znaleźć nie mogę...
Obok mojej 205 stojącej na "cegłach" leży już silnik 2.0 MI16 z czerwonej 405 i zaczynają się problemy:
1. Półosie-ory z 405, wieloklin do piasty pasuje ale przegub nie mieści sie w zwrotnicy. Da się je przerobić aby pasowały (zeszlifować z zewnątrz przegub i skrocić) czy szukać z 205 GTI?
2. Jaką chłodnicę do niego?
3. Potrzebny cały wydech, jaki?
Na chwilę obecną trwa wymiana zawieszenia z tylu i konserwacja podłogi.
Obok mojej 205 stojącej na "cegłach" leży już silnik 2.0 MI16 z czerwonej 405 i zaczynają się problemy:
1. Półosie-ory z 405, wieloklin do piasty pasuje ale przegub nie mieści sie w zwrotnicy. Da się je przerobić aby pasowały (zeszlifować z zewnątrz przegub i skrocić) czy szukać z 205 GTI?
2. Jaką chłodnicę do niego?
3. Potrzebny cały wydech, jaki?
Na chwilę obecną trwa wymiana zawieszenia z tylu i konserwacja podłogi.