205 Forever GTI-6
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 Forever GTI-6
Na 16 zostaje ze względu na przednie hamulce ?
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
O dziwo dało radę założyć 15-stki na czterotłoczkowe zaciski (niezbędny był dystans oraz brak odważników na ich wewnętrznej stronie).. Powód pozostania na większej felsze był inny... auto po prostu wygląda na niej lepiej
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 205 Forever GTI-6
W sensie ze w związku z czym jest szansa na przełożenie większej mocy na asfalt?Haku pisze:Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad powrotem do felg w rozmiarze 15 cali. Wybór padł na Speedline SL299 oraz opony Hankook Ventus Prime 2 w rozmiarze 195/45/15.
I wiecie co? To był krok w złą stronę... Zostaje na 16-stkach. Jakich? Dowiecie się niebawem. Póki co dotarły opony - komplet Continental Sport Contact 2 w rozmiarze 195/40/16 w wariancie XL (sztywniejsze boczne ścianki). Jest szansa na przełożenie mocy na asfalt.
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
W związku z tym, że jest to nowa guma o dobrych parametrach. Jeśli chodzi o wyniki testów to Continental Sport Contact w kategorii "przyczepność na suchym" plasuje się w samej czołówce rankingów opon z homologacją drogową, stąd moja nadzieja na przyzwoitą trakcję.
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 205 Forever GTI-6
Mam w C4 takie conti do 110km diesla są ok Do 205 to bym bardziej w jakiegoś bridgestona potenza re002 szedł np
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Haczyk, dobry wybór z tymi 16-tkami! Wiedziałem, że siądą i jaram się strasznie. Znowu Ci będą Turasy zdjęcia kraść na potęgę
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Nadszedł czas na skompletowanie tzw. "biżuterii". Element nadal dostępny w ASO.
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 Forever GTI-6
Wiem też dziś zamówiłem Poszukują mi jeszcze numero 205
Czekam z niecierpliwością na wygląd felg w Twoim aucie
Czekam z niecierpliwością na wygląd felg w Twoim aucie
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Daj znać czy uda im się taki emblemat zorganizować. Jak tak to bierz dla mnie jedną sztukę w ciemno.nowak68 pisze:Wiem też dziś zamówiłem Poszukują mi jeszcze numero 205
Czekam z niecierpliwością na wygląd felg w Twoim aucie
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 Forever GTI-6
Ok. Z tymi Peugeot już jest problem, a też nie mało kosztują Zamówiłem do gentry i poprosiłem żeby też poszukali tego 205. Czekam.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Małymi krokami zbliżamy się do końca prac związanych z przekładką silnika
W ostatnich dniach udało się zamontować filtr paliwa z Peugeota 106 (jest zdecydowanie mniejszy od 205-tkowego) co pozwoliło zaoszczędzić nieco miejsca w komorze. Został umieszczony na prawej podłużnicy pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego. Co by nie grzał się zbytnio, zainstalowaliśmy wokół niego osłonę termiczną. Na swoim docelowym miejscu znalazły się również nowe, zarobione na końcach przewody paliwowe o średnicy 8mm, idące pod podwoziem (do zdobycia praktycznie w każdym punkcie montującym instalacje gazowe).
W oryginalny GTI-kowy kosz w baku udało się zamontować wkład pompy paliwa od Xsary VTS, o ciśnieniu 3,5 bara. Do łask powrócił zdemontowany z wozu wiele lat temu układ filtrowania oparów z baku. Układ paliwowy uznajemy za gotowy.
Postępy nie ominęły również układu chłodzenia. Udało się dorobić brakujący króciec wkręcany w wolne gniazdo w chłodnicy od 1.9 GTI, co umożliwiło połączenie jej z wymiennikiem ciepła od Xsary VTS.
Udało się również upchnąć pod maską zbiorniczek płynu chłodniczego od diesela. Za dużo miejsca nie zostało..
Na swoje miejsce powrócił kompletny wydech, owinięty bandażem do środkowego tłumika.
Z uwagi na straszną ciasnotę w komorze i brak możliwości wykonania sensownego dolotu, zapadła decyzja o wywaleniu akumulatora do bagażnika. Do przekazania zasilania posłuży miedziany kabel 50mm2 zabezpieczony dodatkowym peszlem.
Wolną przestrzeń zapełnimy poniższymi akcesoriami:
W ostatnich dniach udało się zamontować filtr paliwa z Peugeota 106 (jest zdecydowanie mniejszy od 205-tkowego) co pozwoliło zaoszczędzić nieco miejsca w komorze. Został umieszczony na prawej podłużnicy pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego. Co by nie grzał się zbytnio, zainstalowaliśmy wokół niego osłonę termiczną. Na swoim docelowym miejscu znalazły się również nowe, zarobione na końcach przewody paliwowe o średnicy 8mm, idące pod podwoziem (do zdobycia praktycznie w każdym punkcie montującym instalacje gazowe).
W oryginalny GTI-kowy kosz w baku udało się zamontować wkład pompy paliwa od Xsary VTS, o ciśnieniu 3,5 bara. Do łask powrócił zdemontowany z wozu wiele lat temu układ filtrowania oparów z baku. Układ paliwowy uznajemy za gotowy.
Postępy nie ominęły również układu chłodzenia. Udało się dorobić brakujący króciec wkręcany w wolne gniazdo w chłodnicy od 1.9 GTI, co umożliwiło połączenie jej z wymiennikiem ciepła od Xsary VTS.
Udało się również upchnąć pod maską zbiorniczek płynu chłodniczego od diesela. Za dużo miejsca nie zostało..
Na swoje miejsce powrócił kompletny wydech, owinięty bandażem do środkowego tłumika.
Z uwagi na straszną ciasnotę w komorze i brak możliwości wykonania sensownego dolotu, zapadła decyzja o wywaleniu akumulatora do bagażnika. Do przekazania zasilania posłuży miedziany kabel 50mm2 zabezpieczony dodatkowym peszlem.
Wolną przestrzeń zapełnimy poniższymi akcesoriami:
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 Forever GTI-6
Wszystko perfekcyjnie pomyślane i wykonane. Wszędzie czysto i pachnie nowością. Pięknie
Ps. Niestety nigdzie nie udało się namierzyć numero 205. Szukam jednak dalej.
Ps. Niestety nigdzie nie udało się namierzyć numero 205. Szukam jednak dalej.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Dodatkow ciąg dalszy...
Na montaż czeka również komplet swieżo zregenerowanych felg.
Z bieżacych tematów mamy za sobą:
- wymianę zamków drzwi
- doprowadzenie zasilania z akumulatora umieszczonego w bagażniku
- montaż dolotu
- dorobienie z kwasówki fragmentu rury łączącej termostat z chłodnicą
- montaż zbiorniczka układu chłodniczego
- płukanie układu chłodniczego
- montaż zbiorniczka od wspomagania
- montaż zbiorniczka płynu do spryskiwaczy
- wymianę oleju
- pierwszy rozruch
Będzie się działo...
Na montaż czeka również komplet swieżo zregenerowanych felg.
Z bieżacych tematów mamy za sobą:
- wymianę zamków drzwi
- doprowadzenie zasilania z akumulatora umieszczonego w bagażniku
- montaż dolotu
- dorobienie z kwasówki fragmentu rury łączącej termostat z chłodnicą
- montaż zbiorniczka układu chłodniczego
- płukanie układu chłodniczego
- montaż zbiorniczka od wspomagania
- montaż zbiorniczka płynu do spryskiwaczy
- wymianę oleju
- pierwszy rozruch
Będzie się działo...
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Komputerkowi nie będzie trochę za ciepło nad termostatem i przy samej masce? Robi się ciasno pod maską co? Bardzo fajnie wszystko wyszło.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Dobra robota Krzysiu Fajnie widzieć, że moje rady nie poszły w las i pomogły w pracach
Dolot powietrza poprowadziłbym z pasa przedniego, jak w oryginale Będzie więcej chłodnego powietrza ciągnął
p.s. Sprawdź czy po wciśnięciu gazu do podłogi masz na maxa otwartą przepustnicę. U mnie się otwiera na około 90%
Dolot powietrza poprowadziłbym z pasa przedniego, jak w oryginale Będzie więcej chłodnego powietrza ciągnął
p.s. Sprawdź czy po wciśnięciu gazu do podłogi masz na maxa otwartą przepustnicę. U mnie się otwiera na około 90%
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/