Szczerze mówiąc, to z końcem remontu gentry bliżej niż dalej
W dalszej kolejności do czyszczenia pojedzie całe zawieszenie, felgi i mnóstwo drobnicy
Brakujące części w dużej mierze już pozyskane,albo w trakcie. Nowe części czekają na zamontowanie.
Prace trwają na kilku frontach i powodzenie całej akcji nie jest zagrożone
Liczę że na czerwiec będzie rozruch po całości
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
Yyyy... ale że jak odnawiania? Stalochronem z pędzla polecam
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Tu nie chodzi o prawe czy lewe, ale o to, że mimo uszczelnienia i braku widocznej rdzy, czai się jednak pod
lakierem i dwoma warstwami uszczelnienia. Rdzy nie było widać i drzwi wyglądały na idealne, dopiero po zdarciu lakierowanego uszczelnienia udało się do niej dotrzeć Piaskowanie nie jest w stanie tego zedrzeć, gdyż uszczelnienie jest z takiej jakby gumy i piasek odbija się. Trzeba zdzierać ręcznie
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
Tak, to nowy rozdział w remontach wszystkich pugów Grześ szacun za pokazanie drogi w którą należy iść chcąc dobrze zrobić auto Na pewno pójdę tą drogą.
Wookash dzięki za fotkę poglądową, o to właśnie chodzi
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987