Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Właśnie wydaje mi się ze te świece to niestety nie są irydowe tylko zwykłe ...
Musisz szukać gdzieś może ma ktoś w starych zapasach...a spytaj na Radwańskiej w sklepie do franc..o ile jeszcze on istnieje.
Musisz szukać gdzieś może ma ktoś w starych zapasach...a spytaj na Radwańskiej w sklepie do franc..o ile jeszcze on istnieje.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 541
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Do mojego tak. Na Radwanskiej byłem we wszystkich sklepach.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
No to może Beru UXF79 (0002335606)? Mają dokładnie takie złącze jakiego potrzebujesz, tyle że to do 1.9 8v a katalog beru do miga podaje tylko Z60 bez alternatywy.
Dedykowane do mi19 1.9 Denso K22pbr-s lub droższe IK22 , złącze M4/SAE
Jeszcze to Eyquem RFC 62 LS3 (ref. peugeot 5962W4)
Dedykowane do mi19 1.9 Denso K22pbr-s lub droższe IK22 , złącze M4/SAE
Jeszcze to Eyquem RFC 62 LS3 (ref. peugeot 5962W4)
GTI_Efekt Masy
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 541
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Krzyska, dzięki za namiar!Będę szukał.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 541
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Pierwszy sukces w poszukiwaniu pasujących świec. Byłem dzisiaj na łódzkiej giełdzie samochodowej i zupełnie przypadkiem trafiłem na stoisko, na który znaleźli świecie i co najważniejsze mieli je
Kupiłem NGK BCPR5E. To są zwykłe niklowe świece, na razie muszą wystarczyć, ale będę dalej szukał. Przy okazji na giełdzie kupiłem drugą 205, trochę zmęczoną ale za to Turbo16: CTI już czeka na odbiór w 205garage.
- wymieniony olej i filtr
- poprawiony wydech
- nieco podniesiony tył, ponieważ był dla mnie za nisko
- pomierzona kompresja, utrzymuje się w zakresie 14,5-15
W międzyczasie skompletowałem na forum następujące graty do wymiany:
- naciąg dachu, który nie jest strawiony przez rudą
- siłowniki dachu (mam nadzieję że w lepszym stanie od moich)
- nowy bat anteny, a w zasadzie cała antena (podstawia i bat, którego nie da się odkręcić - czy taki był oryginał?)
Kupiłem NGK BCPR5E. To są zwykłe niklowe świece, na razie muszą wystarczyć, ale będę dalej szukał. Przy okazji na giełdzie kupiłem drugą 205, trochę zmęczoną ale za to Turbo16: CTI już czeka na odbiór w 205garage.
- wymieniony olej i filtr
- poprawiony wydech
- nieco podniesiony tył, ponieważ był dla mnie za nisko
- pomierzona kompresja, utrzymuje się w zakresie 14,5-15
W międzyczasie skompletowałem na forum następujące graty do wymiany:
- naciąg dachu, który nie jest strawiony przez rudą
- siłowniki dachu (mam nadzieję że w lepszym stanie od moich)
- nowy bat anteny, a w zasadzie cała antena (podstawia i bat, którego nie da się odkręcić - czy taki był oryginał?)
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
pilocie - czy przysłał byś mi może ten gorszy siłownik dachu do prób regeneracji?
acha - i mówimy o siłowniku hydraulicznym dachu "elektrycznego" a nie sprężynie gazowej rozumiem...
pozdrawiam.
acha - i mówimy o siłowniku hydraulicznym dachu "elektrycznego" a nie sprężynie gazowej rozumiem...
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 29 maja ndz, 2016 11:18 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 541
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Mogę wysłać
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 541
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Ja mam dach ręczny, więc jest zwykła sprężyna.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Na forum ostatnio była akcja - są odpowiednie nowe sprężyny z krosna. Ja miałem na myśli siłownik hydrauliczny.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 541
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
To niestety siłownika hydraulicznego nie mam. Wiem, że była akcja, ale te używki kupiłem jeszcze w zimę Jak bedą takie jak moje to kupuje te z Krosna od Alfy.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 541
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
CTI odebrałem od Michała w piątek. W zasadzie nie było przy nim nic do robienia
Po oczyszczeniu świec problem przerywania i nierównej pracy silnika przestał istnieć.
Poprawiony wydech, zweryfikowana chłodniczka oleju (delikatnie puszcza płyn chłodniczy, ale na razie zostaje). Przy okazji wymieniony został olej i filtr. Sprawdzone zawieszenie. Jeszcze w czwartek zdecydowałem się na wymianę tylnych amortyzatorów. Szybka akcja i w piątek przed odbiorem były zamontowane nowe Bilsteiny B4. Także po ubiegłorocznym remoncie belki - można uznać że zawieszenie z tyłu jest nowe i na jakiś czas obejdzie się bez prac
Stare amorki okazały się być jeszcze fabrycznymi, jeden w ogóle nie odbijał. Teraz mam wrażenie że tył się bardzo buja. Wcześniej było naprawdę twardo i taka charakterystyka mi się nawet bardziej podobała. Dodatkowo jeszcze przed wymianą amorów (jeszcze nie myślałem żeby je wymienić) Michał podniósł tył, bo był za nisko. Teraz po zainstalowaniu Bilsteinów jest jeszcze wyżej. Niestety nie było już czasu, żeby go obniżać. Zostawiam to na niedaleką przyszłość.
Jeszcze w sprawie świec - po ich oczyszczeniu zauważalny jest spadek ilości spalanego paliwa
Do tej pory najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać na 100km to 10,9l, ale w większości oscylowało w okolicach 12 litórw. Po czyszczeniu świec, przy umiarkowanym upalaniu osiągnąłem wynik 9,3.
Po oczyszczeniu świec problem przerywania i nierównej pracy silnika przestał istnieć.
Poprawiony wydech, zweryfikowana chłodniczka oleju (delikatnie puszcza płyn chłodniczy, ale na razie zostaje). Przy okazji wymieniony został olej i filtr. Sprawdzone zawieszenie. Jeszcze w czwartek zdecydowałem się na wymianę tylnych amortyzatorów. Szybka akcja i w piątek przed odbiorem były zamontowane nowe Bilsteiny B4. Także po ubiegłorocznym remoncie belki - można uznać że zawieszenie z tyłu jest nowe i na jakiś czas obejdzie się bez prac
Stare amorki okazały się być jeszcze fabrycznymi, jeden w ogóle nie odbijał. Teraz mam wrażenie że tył się bardzo buja. Wcześniej było naprawdę twardo i taka charakterystyka mi się nawet bardziej podobała. Dodatkowo jeszcze przed wymianą amorów (jeszcze nie myślałem żeby je wymienić) Michał podniósł tył, bo był za nisko. Teraz po zainstalowaniu Bilsteinów jest jeszcze wyżej. Niestety nie było już czasu, żeby go obniżać. Zostawiam to na niedaleką przyszłość.
Jeszcze w sprawie świec - po ich oczyszczeniu zauważalny jest spadek ilości spalanego paliwa
Do tej pory najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać na 100km to 10,9l, ale w większości oscylowało w okolicach 12 litórw. Po czyszczeniu świec, przy umiarkowanym upalaniu osiągnąłem wynik 9,3.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 541
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Stare jeszcze są w aucie, nowe czekają na założenie.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech