wymiana zegarow
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Tez bym prosil schemacik na mati@slichowice.pl. Zgory wielkie dzieki.
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
tak więc dla wszystkich przerabiających licznik wersja do ściągnięcia spakowana rarem w PDF-ie
- Załączniki
-
- podłączenia licznika.rar
- (10.29 KiB) Pobrany 359 razy
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Co do kostek i schematów to dostałeś schematy co do rozbiórki licznika też jest juz na stronce instrukcja co do czujników hmm wiem że ten od temp musiałem sobie wstawić pozostałe też trzeba wstawić zapewne. Co do obrotomierza trzeba zneleźć kabelek od obrotomeirza a jak masz kompa to jest on nawet chyba wyprowadzony wiec kwestia poszukania na jakimś schemacie instalacji które też są na stronce który To
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Nie ma potrzeby wysyłąnia bo zostało to umeiszczone na stronie http://www.205.pl w dziele poradnik
http://www.205.pl/index.php?modul=poradnik
http://www.205.pl/index.php?modul=poradnik
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
obrotomierz podłączyć to nir problem. Z cewki wychodza 4 wejścia, wejście 1 ( bo są 4, wszystkie opisane na kostce) jest sygnałem zliczania więc sygnałem który potrzebujesz, u mnie jest to przewód koloru niebieskiego, cienki kabelek. Idzie on do wiązką do wnętrza wiec nie muszisz sie bawić w partyzantkę tylko odrazu wejść do samochodu i rozebrac tapicerkę po kierownica tu gdzie są bezpieczniki, jak ściągniesz to po lewej stronie sa kostki z przewodami teraz musisz poszukać kostki która ma niebieski kabelek (kabelek wchodzi do kostki ale z niej nie wychodzi) u mnie jest to brązowa kostka, mocowana jest na ściance obicia po lewej stronie, przewód jest na wejściu 2 jest opisany na kostce. Wystarczy ze podepiesz to i sygnał zliczania masz z głowy, tezar zostaje tylko podłaczyć minus gdzies na mase auta i plus aby pojawiał sie po przekręceniu kluczyka czyli w puszcze gdzie masz bezpieczniki od stacyjki wychodzą 6 przewodów (1 żółty, 1 pomarańczowy, 4 białe), ciebie interesują te białe które ją podpięte w jedna złącze co żółty i pomarańczowy, podpinasz obojętnie do którego i i tak masz już plus teraz odpalasz silnik i problem z głowy cieszysz sie obrotami.
Daj znać czy podłączyłeś lub gdybyś miał jakieś problemy
Daj znać czy podłączyłeś lub gdybyś miał jakieś problemy
Witajcie,
i mam nadzieje że bedzięcie w stanie mi pomóc bo na innych forach wszyscy rozkładają ręce. Sprawa wygląda tak mam puga 306 z 94r z silnikiem 1.4 XN 8v jest to jedno punktowy wtrusk paliwa.
Znalazłem wkońcu deske z obro... i jak podłączam obrotomierz do cewki to mam 2x mniejsze obroty czyli odcięcie mam przy ok 4000tyś. Wie ktoś skąd idzie impuls do obrotomierza? Dodam że było to za pomocą jedego kabla. Kurde potrzebóe taki łopatologiczny opis co, jak i do czego bo obecnie w desce działa mi tylko podświetlenie.
i mam nadzieje że bedzięcie w stanie mi pomóc bo na innych forach wszyscy rozkładają ręce. Sprawa wygląda tak mam puga 306 z 94r z silnikiem 1.4 XN 8v jest to jedno punktowy wtrusk paliwa.
Znalazłem wkońcu deske z obro... i jak podłączam obrotomierz do cewki to mam 2x mniejsze obroty czyli odcięcie mam przy ok 4000tyś. Wie ktoś skąd idzie impuls do obrotomierza? Dodam że było to za pomocą jedego kabla. Kurde potrzebóe taki łopatologiczny opis co, jak i do czego bo obecnie w desce działa mi tylko podświetlenie.
W 205 taka cewka występuje przy układzie wtryskowym Magneti Marelli.
Przy Boschu występuje oddzielny moduł, cewka i aparat zapłonowy z kopułką.
Prawdopodobnie masz wtrysk Marelli??
Jeśli tak, to wyjście na obrotomierz jest z kompa pin 6
Powodzenia.
Przy Boschu występuje oddzielny moduł, cewka i aparat zapłonowy z kopułką.
Prawdopodobnie masz wtrysk Marelli??
Jeśli tak, to wyjście na obrotomierz jest z kompa pin 6
Powodzenia.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne