GR stoi z przodu wysoko jak koza. Od podłoża do rantu błotnika w osi środka koła jest 67 cm. Pan geometra który ponoć zęby zjadł na starych samochodach mówi, że to za wysoko, i jego tłumaczenie do mnie trafia, tylko wierzyć mi się nie chce, że mam nieseryjne sprężyny.
Poratuje ktoś informacją, jaka ma być wysokość przedniego zawieszenia w pugu bieda ph1?
Albo sam zmierzy?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
no cóż.... przydałby mi się choć jeden pomiar na seryjnym zawieszeniu.... wyjdzie na to, że tylko ja mam ory zawiechę i seryjny rozmiar kół i opon...
jak patrzę po katalogach, to wszystkie ph1 stoją jak koza wysoko.
to może inne pytanie.
1- czy u kogokolwiek z zawiechą nie-gti wahacze są w poziomie na nieobciążonym samochodzie?
2- czy wahacz w miejscu gdzie wchodzi weń stabilizator ma mieć luz pomiędzy tuleją a podkładkami mocowania na stabilizatorze? /lub - ile gwintu wystaje na stabilizatorze ze śruby mocującej wahacz./
wiem że to "bardzo trudne pytania" niemal jak np. "czy szeroka stal wejdzie do looka" ale mi zależy na odpowiedziach...
z góry dzięki.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Ad2. Podkladki muszą przylegać do tulejki w gumie. Między gumą a podkładkami zawsze jest szczelina.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
No to tak być nie może. Sprawdź stan gwintu na stabie. Miałem taki przypadek, że gwint był zerwany.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/