
Jakieś propozycje? Co byłoby lepsze niż Koni? Raczej nie myślę o pseudo tuningowych wynalazkach typu Jamex czy MTS..
Wysoka i miękka, bo na przykład do Partnera również jest. Co ci przeszkadza w Eibachach? Zwłaszcza, że to jedyna dostępna obecnie jakościowa sprężyna?grzechuuu205 pisze:jedyna dostepna sprezyna to ta pierwsza...
na jakiej podstawie sadzisz ze wysoka? wysoka znaczy fabryka? zauwazylem ze sa rozne wysokosci sprezyn do kupienia, pewnie roznia sie twardoscia.... na jakiej podstawie zdecydowac sie na jakis sensonwy wybor?2mouse pisze:Wysoka i miękka, bo na przykład do Partnera również jest. Co ci przeszkadza w Eibachach? Zwłaszcza, że to jedyna dostępna obecnie jakościowa sprężyna?grzechuuu205 pisze:jedyna dostepna sprezyna to ta pierwsza...
Na podstawie analogii. Do silników XU i zawieszenia z trójkątnymi wahaczami dopatrzyłem się dwóch wysokości sprężyn: 454mm, opisywane jako CTI (tu co prawda w oryginale pojedynczy wahacz...grzechuuu205 pisze:na jakiej podstawie sadzisz ze wysoka? wysoka znaczy fabryka? zauwazylem ze sa rozne wysokosci sprezyn do kupienia, pewnie roznia sie twardoscia.... na jakiej podstawie zdecydowac sie na jakis sensonwy wybor?