GTI Le Mans "Harriet"
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Ale daje po oczach!!! Rozumiem, że szczota ryżowa + jakaś chemia?
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
-
- Junior
- Posty: 100
- Rejestracja: 06 paź pn, 2014 12:56 am
- Posiadany PUG: 205 GTI 1.9 '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Czym prałeś?
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
To przemysłowa myjka Karcher i wprawna ręka fachowca z http://dywanszop.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Ja tam swoje radio wyjąłem za pomocą kijków do grillowania kiełbas przy ognichu
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Jak tam z reanimacją belki? Jakieś postępy?
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Akurat po zastoju coś się w koncu ruszyło.bananowiec pisze:Jak tam z reanimacją belki? Jakieś postępy?
W sobotę odwiedził mnie Józek z 10-kilowym młotem i palnikiem i odzyskiwaliśmy co się dało z oryginalnej belki.
Jednocześnie zacząłem prace kosmetyczne przy nowej belce -dawcy. Oczyściłem rurę z rdzy i pomalowałem. W niedzielę kupiłem od Piotra Diesla ory amorki Peugeot Boge z 306 GTI, a dziś wieczorem przeczyściłem z grubsza wahacze, drążki i płetwy stabilizatora.
Tak to wygląda obecnie. Niebawem dalsza część zabawy w zabezpieczanie antykorozyjne i kompletowanie gratów do montażu belki.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Wlecze się robota okrutnie, ale jakieś postępy w końcu są.
Z aktualności - fotel kierowcy niebawem po poprawkach wraca od tapicera, a fura wreszcie stoi na kołach.
Belka oczyszczona i pomalowana. Drążki też. Wiele drobnych części wypiaskowanych i zabezpieczonych. Odpowietrzniki naprawione, nowe przewody hamulcowe miedziane, elastyczne już na aucie. Linki ręcznego też nowe. Teraz zalać układ hamulcowy płynem, odpowietrzyć, sprawdzić czy dobrze ustawiona jest wysokość i można robić test drive.
Najważniejsze to wyjechać furą z garażu na poprawki blacharskie.
Duże podziękowania dla Manwe za pomoc przy składaniu do kupy tych puzzli. Dobrze mieć w lokalnej ekipie kogoś, kto nie zostawi człowieka samego z tym burdelem
Ujęcia niezbyt estetyczne, ale oddające realia
Z aktualności - fotel kierowcy niebawem po poprawkach wraca od tapicera, a fura wreszcie stoi na kołach.
Belka oczyszczona i pomalowana. Drążki też. Wiele drobnych części wypiaskowanych i zabezpieczonych. Odpowietrzniki naprawione, nowe przewody hamulcowe miedziane, elastyczne już na aucie. Linki ręcznego też nowe. Teraz zalać układ hamulcowy płynem, odpowietrzyć, sprawdzić czy dobrze ustawiona jest wysokość i można robić test drive.
Najważniejsze to wyjechać furą z garażu na poprawki blacharskie.
Duże podziękowania dla Manwe za pomoc przy składaniu do kupy tych puzzli. Dobrze mieć w lokalnej ekipie kogoś, kto nie zostawi człowieka samego z tym burdelem
Ujęcia niezbyt estetyczne, ale oddające realia
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Wreszcie udało się rozhulać Harriet po wielomiesięcznym letargu. Na początku nie chciała pić. Padła jej pompa paliwa. Wizyta w garażu u Józka i wypożyczenie potrzebnej części załatwiły sprawę. Staruszka pyrkocząc na trzy gary wytoczyła się z garażu, zrobiła kółko po ogrodzie i wjechała z powrotem.
Kolejne tygodnie mam nadzieję przyniosą więcej zmian.
Na zdjęciach widoczny Manwe, który pielęgnuje ostatnio starszą panią Kolejne tygodnie mam nadzieję przyniosą więcej zmian.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Czwarty post z rzędu, ale nic nie poradzę, że ostatnio z deka przynudzam
Wczoraj LeMans wytoczył się z garażu na lawetę i pojechał do blacharza na poprawki po ćwierćwieczu spędzonym w Szwecji.
Po oględzinach na podnośniku okazało się, że spód jest zaskakująco zdrowy, więc zdecydowałem się od razu na zrobienie pełnej konserwacji. Zjedzie belka, bak, sanki, dokładki, poszerzenia. Nadkola tylne zostaną zakonserwowane i pomalowane pod kolor budy.
Prace lakiernicze obejmą tylko dół auta - do linii poszerzeń. Wyżej auto jest w fajnym stanie i ma oryginalny lakier. Chcę to zachować jak najdłużej. Na razie nie ma potrzeby ingerować w żaden element.
Poleceni przez mojego brata blacharze słysząc, że przywożę im 25-letnie auto spodziewali się najgorszego. Ale po ich minach widziałem, że trochę się zdziwili.
Wczoraj LeMans wytoczył się z garażu na lawetę i pojechał do blacharza na poprawki po ćwierćwieczu spędzonym w Szwecji.
Po oględzinach na podnośniku okazało się, że spód jest zaskakująco zdrowy, więc zdecydowałem się od razu na zrobienie pełnej konserwacji. Zjedzie belka, bak, sanki, dokładki, poszerzenia. Nadkola tylne zostaną zakonserwowane i pomalowane pod kolor budy.
Prace lakiernicze obejmą tylko dół auta - do linii poszerzeń. Wyżej auto jest w fajnym stanie i ma oryginalny lakier. Chcę to zachować jak najdłużej. Na razie nie ma potrzeby ingerować w żaden element.
Poleceni przez mojego brata blacharze słysząc, że przywożę im 25-letnie auto spodziewali się najgorszego. Ale po ich minach widziałem, że trochę się zdziwili.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: GTI Le Mans "Harriet"
I to się nazywa właściwe podejście
Zerwij wszystkie uszczelnienia w miejscach gdzie będziesz prowadził prace. Naprawdę warto.
Położenie nowych nie jest trudne, a skutecznie wygonisz rudą
Zerwij wszystkie uszczelnienia w miejscach gdzie będziesz prowadził prace. Naprawdę warto.
Położenie nowych nie jest trudne, a skutecznie wygonisz rudą
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Prace przy Harriet trwają. Przed weekendem wyleciały sanki z kolumnami. Auto nie ma też belki i zbiornika paliwa. Pod bakiem była tradycyjnie dziurka, ale już jej nie ma.
Niestety ugniły oba boczne mocowania zderzaka tylnego. Trzeba będzie dorobić nowe.
W ogóle bardzo ciekawą rzeczą jest kontrast pomiędzy stanem blacharskim przodu auta, a tylną jego częścią.
Przód nie ma właściwie żadnej korozji, czy też nalotu rdzy. Nawet dolny pas jest nietknięty. Z tyłu za to parę ognisk się pojawiło. Zastanawiam się, dlaczego tak jest.
Pojawiła się hipoteza, że to od jazdy na oponach z kolcami po drogach sypanych piaskiem, kamyczkami i żużlem. Uderzajace o blachę nadkoli kamyczki mogły wypiaskować te elementy, przez co stały się one bardziej podatne na korozję.
Tutaj kilka poglądowych fotek
Niestety ugniły oba boczne mocowania zderzaka tylnego. Trzeba będzie dorobić nowe.
W ogóle bardzo ciekawą rzeczą jest kontrast pomiędzy stanem blacharskim przodu auta, a tylną jego częścią.
Przód nie ma właściwie żadnej korozji, czy też nalotu rdzy. Nawet dolny pas jest nietknięty. Z tyłu za to parę ognisk się pojawiło. Zastanawiam się, dlaczego tak jest.
Pojawiła się hipoteza, że to od jazdy na oponach z kolcami po drogach sypanych piaskiem, kamyczkami i żużlem. Uderzajace o blachę nadkoli kamyczki mogły wypiaskować te elementy, przez co stały się one bardziej podatne na korozję.
Tutaj kilka poglądowych fotek
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Wszelkie przygody drogowe wykluczone?
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Widać że to "Zdrowa sztuka"
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Wszystko wskazuje na to, że nie miał żadnych przygód. Podłoga prosta, tylny pas też. Zderzak i listewka oryginał. Klapa+blenda Hella tak samo. Boczne kalkomanie wciąż oryginalne. Poszerzenia demontowane dopiero pierwszy raz.nowak68 pisze:Wszelkie przygody drogowe wykluczone?
Jest mała, punktowa wgniotka na klapie i obtarcie z prawej strony przy znaczkach "GTI". I to by było na tyle.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Ty wiesz jak oglądać, więc nie miał
Z moich obserwacji wynika, ze tył w 205 jakimś cudem jest mniej odporny na korozję niż przód. Nie wiem z czego to wynika, ale trochę widziałem i tak wychodzi ze statystyki
Przód w 205 też nie jest bez wad w sprawach korozji
Może po części stał w trawie
Z moich obserwacji wynika, ze tył w 205 jakimś cudem jest mniej odporny na korozję niż przód. Nie wiem z czego to wynika, ale trochę widziałem i tak wychodzi ze statystyki
Przód w 205 też nie jest bez wad w sprawach korozji
Może po części stał w trawie
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987