Forever czyli początek pugomaniactwa
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
urzekła mnie twoja historia
bardziej miałem na myśli to, dlaczego się tak stało
bardziej miałem na myśli to, dlaczego się tak stało
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
To po trochu zagadka. Moc stracił nagle, złapał na 3 cylindrze. Olej miał ok 3kkm, temperatura w normie, instalacja lpg też ok. Kompresja na trzech pozostałych cylindrach ponad 12 bar.
Fakt, że wcześniej zrobiłem przejście z 15w40 na 10w40 ale to była druga zmiana oleju na półsyntetyku
Fakt, że wcześniej zrobiłem przejście z 15w40 na 10w40 ale to była druga zmiana oleju na półsyntetyku
Ostatnio zmieniony 09 wrz śr, 2015 11:16 pm przez krzyska, łącznie zmieniany 1 raz.
GTI_Efekt Masy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
no... do tego to zdajsie monowtrysk - więc ubogość spowodowana awarią wtryskiwacza odpada...
źle poskładane graty? ale.. to minęło mnóstwo czasu od czasu poskładania chyba.. ja bym tam wolał wiedzieć co było nie tak
źle poskładane graty? ale.. to minęło mnóstwo czasu od czasu poskładania chyba.. ja bym tam wolał wiedzieć co było nie tak
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
ok 23000 kmwoocash pisze:no... do tego to zdajsie monowtrysk - więc ubogość spowodowana awarią wtryskiwacza odpada...
źle poskładane graty? ale.. to minęło mnóstwo czasu od czasu poskładania chyba.. ja bym tam wolał wiedzieć co było nie tak
GTI_Efekt Masy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
No to promień z saturna musiał być aka shit happends
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4911
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
A nie kopcił troche na biało?
Mialem taki przypadek 2 razy w TU zawsze przy wysokich predkosciach rzedu 160-170 km/h. Zawsze srodkowe cylindry z tego co pamietam. Raz wygladało tak jak u ciebie, drugim razem lepiej bo mialem nowy olej z ceramizerem, rysy byly minimalne, a przejechalem 60 km na 3 garach. Moim zdaniem to wina uszczelki pod glowicą. Puszcza plyn do cylindra, ktory zmywa olej i zapiekają się pierścienie.
Mialem taki przypadek 2 razy w TU zawsze przy wysokich predkosciach rzedu 160-170 km/h. Zawsze srodkowe cylindry z tego co pamietam. Raz wygladało tak jak u ciebie, drugim razem lepiej bo mialem nowy olej z ceramizerem, rysy byly minimalne, a przejechalem 60 km na 3 garach. Moim zdaniem to wina uszczelki pod glowicą. Puszcza plyn do cylindra, ktory zmywa olej i zapiekają się pierścienie.
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
Od wymiany pierścieni do wystąpienia awarii silnik nie miał problemów z dymieniem.na biało. Nie bierze też oleju. Z troche mniejsza prędkościa popracował jakie 15minut może. Wczesniej zrobiłem wypad do Łodzi z Twoimi predkościami i 35minut jazdy autostrada przeżył.
Może do tego stanu przyczyniła sie instalacja lpg. Chwilowe zubożenie.i padł jeden cylinder. Chociaż skoku temperatury.nie było.
Może do tego stanu przyczyniła sie instalacja lpg. Chwilowe zubożenie.i padł jeden cylinder. Chociaż skoku temperatury.nie było.
GTI_Efekt Masy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
teoria moraleza jakoś bardziej mi pasuje
jak gaz zuboży to raczej po całości.
jak gaz zuboży to raczej po całości.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
W weekend trochę sie działo. Nowe sprzęgło zastąpiło fabryczne, nowe uszczelniacze wału i wałka sprzęgłowego, wymienione częściowo osłony przegubów, skasowane luzy w układzie zmiany biegów, nowy mapsensor, nowa pompa paliwa( moja stara jeździ od dłuższego czasu w colorlinie i ma się dobrze), wymieniony czujnik temperatury do kompa( 2letni bosch rozjechał się dość mocno z wykresem).
Do wymiany tuleja w tylnym amortyzatorze, rura łącząca kat/ tłumik i z niemiłych niespodzianek zwrotnica.
Zastanawiam sie jeszcze nad wymianą hamulców i montarzem stabilizatora w belce
Do wymiany tuleja w tylnym amortyzatorze, rura łącząca kat/ tłumik i z niemiłych niespodzianek zwrotnica.
Zastanawiam sie jeszcze nad wymianą hamulców i montarzem stabilizatora w belce
GTI_Efekt Masy
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
"do wymiany rura łącząca kat/ tłumik" hehe, jednak nie taka słaba.
W sobotę, chyba pierwszy raz w tym roku, zrobiłem na raz paredziesiąt kilometrów tym autem.
Przyspieszenia nie ma, hamulców nie ma, stabilności gita czy alfy też nie ma. Na mięciutkich, niebieściutkich fotelach nie wytrząsa tak jak getei czy AR. Po okolicznych pseudoasfaltowych drogach składających się z nalewanych od ponad 30 lat łat sunie gładko i niewzruszenie zapewniająć odrobinę komfortu. Jak na 324kkm jest nieźle.
To wszystko przy ekonomii przebijającej rower napędzany bułką z dżemem.
W sobotę, chyba pierwszy raz w tym roku, zrobiłem na raz paredziesiąt kilometrów tym autem.
Przyspieszenia nie ma, hamulców nie ma, stabilności gita czy alfy też nie ma. Na mięciutkich, niebieściutkich fotelach nie wytrząsa tak jak getei czy AR. Po okolicznych pseudoasfaltowych drogach składających się z nalewanych od ponad 30 lat łat sunie gładko i niewzruszenie zapewniająć odrobinę komfortu. Jak na 324kkm jest nieźle.
To wszystko przy ekonomii przebijającej rower napędzany bułką z dżemem.
GTI_Efekt Masy
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
Alfa stała u mechanika więc do pracy jeździłem niezawodnym Foreverem.
Przyspieszenia nie ma, gorzej że hamulców też nie było. Tu z pomocą przyszedł nowak68.
Wymienione zaciski, klocki, tarcze, przewody sztywne i elastyczne. Na montaz czeka serwo z xsary dostosowane do montazu w p205 i pompa 20,6mm.
Przyspieszenia nie ma, gorzej że hamulców też nie było. Tu z pomocą przyszedł nowak68.
Wymienione zaciski, klocki, tarcze, przewody sztywne i elastyczne. Na montaz czeka serwo z xsary dostosowane do montazu w p205 i pompa 20,6mm.
GTI_Efekt Masy
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
Wymieniłem serwo na ciut wieksze, ale z powodu pracy do chmurką na 10 stopniowym mrozie odpuściłem wymiane pompy hamulcowej. Efekt jest całkiem zadowalający.
W zasadzie główny powód mojego poświęcenia to nowy kierowca w rodzinie a takim nawet fazy księżyca przeszkadzają w prowadzeniu auta
W zasadzie główny powód mojego poświęcenia to nowy kierowca w rodzinie a takim nawet fazy księżyca przeszkadzają w prowadzeniu auta
GTI_Efekt Masy
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
Z jakiego modelu zakładałeś? Sam w Garrosie muszę tak zrobić
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
Serwo jest z xsary 2.0b tylko trzeba je dostosować do pompy z p205.
GTI_Efekt Masy
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Forever czyli początek pugomaniactwa
Coś więcej ??krzyska pisze:Serwo jest z xsary 2.0b tylko trzeba je dostosować do pompy z p205.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'