Będziesz mieć więcej okazji do taniej jazdy 150-konnym kabrioletem
Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
- RafGentry
 - Moderator
 - Posty: 6947
 - Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
 - Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Skoro i tak jest gaz, ja bym go doprowadził do porządku.
Będziesz mieć więcej okazji do taniej jazdy 150-konnym kabrioletem
			
			
									
						
							Będziesz mieć więcej okazji do taniej jazdy 150-konnym kabrioletem
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich

			
						Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich

- fila1223
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
 - Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Rafał, butla mase dodaje bez niej bedzie szybszy 
			
			
									
						
										
						- 
				grzesiek309
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 5502
 - Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
 - Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Zrób porządek z LPG i ciesz się tanią jazdą 
 
Mnie jazda 2.0 z gazem kosztuje dokładnie tyle, ile jazda śmierdzącym dieslem
 A montaż instalacji zwrócił się po roku 
			
			
									
						
							Mnie jazda 2.0 z gazem kosztuje dokładnie tyle, ile jazda śmierdzącym dieslem
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
 https://www.facebook.com/205renovation/
			
						Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
- pilot-84
 - Uzalezniony
 - Posty: 556
 - Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
 - Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: pilot-84
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Wątek od dawna nieaktualizowany bo auto wciąż w garażu. 21 maja został odpalony pierwszy raz po zimie - po włożeniu akumulatora odpalił "na dotyk". Zrobiłem krótką rundę brudnym autem, na mycie nie było czasu 
Wczoraj czasu było już więcej, więc CTI zostało umyte i pojechałem nim na oględziny Looka, który stoi w okolicy (relacja w wątku 205 z ogłoszeń). Pogoda była idealna, więc pierwsza jazda bez dachu w tym roku stała się faktem
Po powrocie, CTI przykryłem pokrowcem i wstawiłem do garażu. Niestety 2 auta pod blokiem (Citroen i Lexus) nie pozwalają na przyprowadzenie CTI
			
			
									
						
							Wczoraj czasu było już więcej, więc CTI zostało umyte i pojechałem nim na oględziny Looka, który stoi w okolicy (relacja w wątku 205 z ogłoszeń). Pogoda była idealna, więc pierwsza jazda bez dachu w tym roku stała się faktem
Po powrocie, CTI przykryłem pokrowcem i wstawiłem do garażu. Niestety 2 auta pod blokiem (Citroen i Lexus) nie pozwalają na przyprowadzenie CTI
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4 
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
			
						Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
 - Uzalezniony
 - Posty: 556
 - Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
 - Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: pilot-84
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Zamiana - Lex ląduje w garażu, a CTI pod blokiem 
			
			
									
						
							Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4 
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
			
						Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
 - Moderator
 - Posty: 5717
 - Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
 - Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
 - Numer Gadu-gadu: 2690638
 - Lokalizacja: Gostynin
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Będę go wypatrywał w lipcu  
			
			
									
						
										
						- pilot-84
 - Uzalezniony
 - Posty: 556
 - Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
 - Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: pilot-84
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
W piątek jadę CTI na Track Day na Torze Łódź. 
Trochę obawiam się tylnego zawieszenia, bo po wymianie amortyzatorów na nowe tył się wyraźnie podniósł i mam wrażenie że jest nieco niestabilnie. Zdarzyło mi się dwa razy, raz na rondzie, a raz przy skręcie na skrzyżowaniu że gdy dodałem za dużo gazu - tył mi uciekał. Przy prędkościach powyżej 120 przy zmianie pasa czuć tak jakby tył "myszkował", wiecie pewnie o co chodzi. Przed zmianą amorów tak nie było. Stare amory były jeszcze oryginalne i w ogóle nie tłumiły. Było twardo.
Mam nadzieję że żadnych piruetów nie odwalę.
			
			
									
						
							Trochę obawiam się tylnego zawieszenia, bo po wymianie amortyzatorów na nowe tył się wyraźnie podniósł i mam wrażenie że jest nieco niestabilnie. Zdarzyło mi się dwa razy, raz na rondzie, a raz przy skręcie na skrzyżowaniu że gdy dodałem za dużo gazu - tył mi uciekał. Przy prędkościach powyżej 120 przy zmianie pasa czuć tak jakby tył "myszkował", wiecie pewnie o co chodzi. Przed zmianą amorów tak nie było. Stare amory były jeszcze oryginalne i w ogóle nie tłumiły. Było twardo.
Mam nadzieję że żadnych piruetów nie odwalę.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4 
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
			
						Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
 - Moderator
 - Posty: 5717
 - Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
 - Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
 - Numer Gadu-gadu: 2690638
 - Lokalizacja: Gostynin
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Ooopowiadaj jak było  
			
			
									
						
										
						- pilot-84
 - Uzalezniony
 - Posty: 556
 - Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
 - Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: pilot-84
 - Lokalizacja: Łódź
 
Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Kurczę, nie miałem czasu opowiedzieć 
No więc lało jak z cebra. Jak wyjeżdżałem z pracy było pochmurno, ale z przejaśnieniami i miałem nadzieję, że mimo prognoz padać nie będzie. Niestety przed pierwszym wyjazdem na tor zaczęło delikatnie padać, a potem już było tylko gorzej.
Tor był bardzo śliski i już na samym początku Ferrari Mondial zawinęło kółeczko na torze.
Zaczęliśmy od slalomu na płycie poślizgowej. Pierwszy przejazd - miałem problem z ruszeniem z miejsca
 Zbyt dużo gazu i koła mieliły w miejscu. Odpuściłem gaz, ruszyłem spokojnie i slalom poszedł całkiem nieźle, ale też nie szalałem. Drugi przejazd, starałem się ruszyć spokojniej, ale i tak miałem problem z ruszeniem. Chyba trzeba ruszać praktycznie bez gazu. Przejazd dosyć szybki, na chwilę straciłem kontrolę i auto pojechało prosto, ale wyrobiłem się i zmieściłem się przed pachołkiem. 
Potem były przejazdy próbne po całej nitce toru, na spokojnie bo wszyscy jechaliśmy jednocześnie.
Na koniec próby czasowe, były planowane 3 na auto, ale niestety skończyło się na dwóch z powodu przerwy na wyciąganie 306 S16 spod siatki ;(
Pierwszy przejazd całkiem ok, trzy razy uciekł mi tył przy wyjściu z zakrętu, ale udało się zapanować nad autem. Nie wiem czy to kwestia zawieszenia, czy po prostu było ślisko
Zaraz za mną jechał chłopak w 306 S16 i niestety na przedostatnim zakręcie wypadł z trasy, przejechał przez piasek i wpadł pod siatkę. 306 się trochę dostało. Zobaczcie na filmie:
https://youtu.be/P_aqYcI6C2I
Po długiej przerwie wyruszyliśmy ponownie na tor (ze względu na warunki byliśmy puszczani pojedynczo). Drugi przejazd w moim wykonaniu był lepszy, do czasu ostatniego zakrętu w którym tył znowu mi uciekł, skontrowałem, ale za bardzo i poleciałem bokiem prosto w beczkę
 Na szczęście uderzyłem w nią nadkolem, więc żadnego śladu nie ma. 
W generalce zająłem 9 miejsce na 18 załóg. Gdyby nie problem na ostatnim zakręcie - byłbym na 5-6 miejscu.
Wygrała Manta, drugi był Sam z jakimś konkretnym silnikiem, trzeci BMW e30, czwarty chyba Lupo GTI z silnikiem 1.2. Wyprzedziłem m.in 2 x Ferrari Mondial i Porsche 928
Tutaj oficjalny film ze startów:
https://youtu.be/drs_jHzJbsE
Sam CTI spisał się idealnie, polecam każdemu wizytę torze, nawet cywilnym autem. Gwarantuję duży skok adrenaliny
Podgram swoje nagrania na YT i rownież podrzucę linki.
			
			
									
						
							No więc lało jak z cebra. Jak wyjeżdżałem z pracy było pochmurno, ale z przejaśnieniami i miałem nadzieję, że mimo prognoz padać nie będzie. Niestety przed pierwszym wyjazdem na tor zaczęło delikatnie padać, a potem już było tylko gorzej.
Tor był bardzo śliski i już na samym początku Ferrari Mondial zawinęło kółeczko na torze.
Zaczęliśmy od slalomu na płycie poślizgowej. Pierwszy przejazd - miałem problem z ruszeniem z miejsca
Potem były przejazdy próbne po całej nitce toru, na spokojnie bo wszyscy jechaliśmy jednocześnie.
Na koniec próby czasowe, były planowane 3 na auto, ale niestety skończyło się na dwóch z powodu przerwy na wyciąganie 306 S16 spod siatki ;(
Pierwszy przejazd całkiem ok, trzy razy uciekł mi tył przy wyjściu z zakrętu, ale udało się zapanować nad autem. Nie wiem czy to kwestia zawieszenia, czy po prostu było ślisko
Zaraz za mną jechał chłopak w 306 S16 i niestety na przedostatnim zakręcie wypadł z trasy, przejechał przez piasek i wpadł pod siatkę. 306 się trochę dostało. Zobaczcie na filmie:
https://youtu.be/P_aqYcI6C2I
Po długiej przerwie wyruszyliśmy ponownie na tor (ze względu na warunki byliśmy puszczani pojedynczo). Drugi przejazd w moim wykonaniu był lepszy, do czasu ostatniego zakrętu w którym tył znowu mi uciekł, skontrowałem, ale za bardzo i poleciałem bokiem prosto w beczkę
W generalce zająłem 9 miejsce na 18 załóg. Gdyby nie problem na ostatnim zakręcie - byłbym na 5-6 miejscu.
Wygrała Manta, drugi był Sam z jakimś konkretnym silnikiem, trzeci BMW e30, czwarty chyba Lupo GTI z silnikiem 1.2. Wyprzedziłem m.in 2 x Ferrari Mondial i Porsche 928
Tutaj oficjalny film ze startów:
https://youtu.be/drs_jHzJbsE
Sam CTI spisał się idealnie, polecam każdemu wizytę torze, nawet cywilnym autem. Gwarantuję duży skok adrenaliny
Podgram swoje nagrania na YT i rownież podrzucę linki.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4 
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
			
						Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Semmao
 - Nowicjusz
 - Posty: 64
 - Rejestracja: 26 lip wt, 2016 11:55 am
 - Posiadany PUG: 205 Forever 1.4 80HP 1994r + 308 BlueHDI 1.6 2018r.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Fenomenalna relacja 
 Fajnie się oglądało, pozazdrościć takiego wypadu.
			
			
									
						
										
						- pilot-84
 - Uzalezniony
 - Posty: 556
 - Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
 - Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: pilot-84
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
CTI od tygodnia ponownie w garażu. Teraz powożę się Lexusem.
Zapadła decyzja że gaz zostanie zdemontowany. Byłem u Stefanowskiego, aby określić potrzebne nakłady na wymianę gazu, niestety do wymiany jest praktycznie wszystko ze starej instalacji - koszt ok 3000zł (sekwencja). Przy moich przebiegach nigdy się nie zwróci.
			
			
									
						
							Zapadła decyzja że gaz zostanie zdemontowany. Byłem u Stefanowskiego, aby określić potrzebne nakłady na wymianę gazu, niestety do wymiany jest praktycznie wszystko ze starej instalacji - koszt ok 3000zł (sekwencja). Przy moich przebiegach nigdy się nie zwróci.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4 
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
			
						Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
 - Moderator
 - Posty: 5717
 - Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
 - Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
 - Numer Gadu-gadu: 2690638
 - Lokalizacja: Gostynin
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Niestety za moją sprawką będziesz miał do usunięcia ( zaspawania ) otwór w podłodze bagażnika i otwory po wtryskiwaczach w kolektorze ssącym. Stefanowski jest w mojej ocenie najlepszym gazownikiem w EL-Stadt, więc z pewnością wie co mówi  
			
			
									
						
										
						- pilot-84
 - Uzalezniony
 - Posty: 556
 - Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
 - Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: pilot-84
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Dlatego też pojechałem do nich.Orfister pisze:Niestety za moją sprawką będziesz miał do usunięcia ( zaspawania ) otwór w podłodze bagażnika i otwory po wtryskiwaczach w kolektorze ssącym. Stefanowski jest w mojej ocenie najlepszym gazownikiem w EL-Stadt, więc z pewnością wie co mówi
Mateusz będziemy się musieli kiedyś spotkać i powiesz co i jak trzeba usunąć.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4 
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
			
						Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
 - Moderator
 - Posty: 5717
 - Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
 - Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
 - Numer Gadu-gadu: 2690638
 - Lokalizacja: Gostynin
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Jestem za, dam znać jak będę się wybierał do EL-Stadt 
			
			
									
						
										
						- DJPreZes
 - Moderator
 - Posty: 4593
 - Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
 - Posiadany PUG: Roland Garros/307
 - Numer Gadu-gadu: 2516096
 - Lokalizacja: Gdynia
 
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Jak ma być oglądanie, wspominanie, itd. To dajcie znać - przedmucham wydech na A1 i dodatkowo swoje stare felgi obejrzysz 
			
			
									
						
							Peugeot 205 Roland Garros Cabrio

			
						