Witajcie.
Może ktoś z Was podpowie co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania.
Auto po wymianie świec, przewodów, kopułki, palca i filtra paliwa.
Zapala super, pół obrotu. Cały czas kopci...może troszkę mniej jak się zagrzeje.
Po przygazowaniu chmura i czuć nie spalone paliwo.
https://drive.google.com/open?id=1YWuMi ... ScP-N75HqW
https://drive.google.com/open?id=1FRGeM ... 2Li9E5flbt
https://drive.google.com/open?id=1FDCMU ... 9oLhN8OjBh
Z góry dziękuję za wszystkie porady
1,4 55kw kopci :-(
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 1,4 55kw kopci :-(
Jest praktycznie jak w Rzymie
biały dym - wypala się para w układzie, jak dużo to może być UPG
niebieski - czuć specyficzny zapaszek, pali olej mogą być uszczelniacze zaworowe (z reguły to to), albo pierścienie na tłokach (bardzo wyeksploatowany silnik)
czarny - zbyt bogata mieszanka paliwowa (lejący wtryskiwacz, rozregulowany/zużyty TPS, padł czujnik temperatury, sonda lambda itd)
Dla lepszej diagnozy polecam sprawdzić jak wygląda olej/płyn chłodniczy (czy płyny są jednorodne, nie mieszają się), wykręcić świece (powinny mieć kolor kawy z mlekiem inny wskazują problemy z mieszanką paliwowo powietrzną).
biały dym - wypala się para w układzie, jak dużo to może być UPG
niebieski - czuć specyficzny zapaszek, pali olej mogą być uszczelniacze zaworowe (z reguły to to), albo pierścienie na tłokach (bardzo wyeksploatowany silnik)
czarny - zbyt bogata mieszanka paliwowa (lejący wtryskiwacz, rozregulowany/zużyty TPS, padł czujnik temperatury, sonda lambda itd)
Dla lepszej diagnozy polecam sprawdzić jak wygląda olej/płyn chłodniczy (czy płyny są jednorodne, nie mieszają się), wykręcić świece (powinny mieć kolor kawy z mlekiem inny wskazują problemy z mieszanką paliwowo powietrzną).
Re: 1,4 55kw kopci :-(
Cześć wszystkim.
Temat uważam za zamknięty!
Auto przegonione 50km i problem ustał.
Tak jak wspomniał kolega - zapewne woda/para w układzie.
Dziękuję
Temat uważam za zamknięty!
Auto przegonione 50km i problem ustał.
Tak jak wspomniał kolega - zapewne woda/para w układzie.
Dziękuję