Stanisław pisze:Dzięki Filipczak sa klarowny przekaz.
mam pytankia dodatkowe:
1. czy aby dać wahacze 3 punktowe od GTI MUSZĘ wymienić najpierw sanki ?? pewnie tak ale chce sie upewnić.
Tak.
Stanisław pisze:2. Czy aby wymienić amory przednie ze sprezynami na GTI mogę zostawić 2 punktowy wahacz, dopóki nie dostanę sanek i wahaczy od GTI ? Zakładam, ze tak no i czy trudno taki zestaw amory-spręzyny GTI kupić, bo może występuje np. w Inter carsie jako nowy ???
Możesz zostawić.
Trudno, bo w większości miejsc zostały tylko prawe amortyzatory (albo tylko lewe). Nie pytaj nawet jakim cudem, nie rozumiem tego od lat... Chociaż i tak łatwiej niż sanki
Stanisław pisze:3.Czy do czasu skombinowania sanek i wahaczy od GTI mogę zastosować mocniejsze hamulce i zaciski ?. Jeżlei nie od GTI to jakieś może pasują od innego puga o podobnych parametrach hamowania ??
Skoro mój pug nie bedzie i tak oryginalny to nie będę się uganiał za oryginalnymi zaciskami. Mają byc skuteczne i dobre, i aby nie trzeba było potem nic przerabiać z mocowaniem ( poza samymi przewodami ).
Tak - zwrotnica i tak jest taka sama. Pasują od wielu samochodów z koncernu PSA - 306/xsara/206, itd. Było bardzo wiele na temat hamulców na forum - poszukaj.
Stanisław pisze:4. mam tylną belkę do regeneracji, wiec czy mogę ją regenerować i ewentualnie jak? aby pasowała potem do zawiasu GTI ??
Słyszałem o obniżaniu tylnej belki - na czym to polega ??
Zaakładam, ze łączniki i stabilizator potem predzej czy później dorwę od GTI
Obniżanie polega na innym ustawieniu drążków. Regeneracja możliwa, a nawet wskazana. Też jest o tym pełno na forum.
Stanisław pisze:5. Czy dając wahacze tylne od 306/Xary pod tarcze nic nie trzeba przerabiać w mocowaniach ?? i... czy tarcze i zaciski też od 306/Xary od razu pasuja ?? czy jakies inne zastosować ?
Zaciski od 306/206/Xsary pasują. Same wahacze są o ile pamiętam identyczne, a problemem są czopy i takie podkładki na końcu wahacza - stąd pewnie łatwiej komplet brać niż przerabiać.
Stanisław pisze:
Wychodze z założenia, że skoro musze i tak kupić nowe graty do całego spodu to chcę kupić od razu nowe graty ( np. w inter carsie ) od modeli które dorównają zawiasowi GTI.
Na razie tyle pytań, jeszcze nei mam wyceny nowych gratów oryginalnych do mojego Forever'a, ale szacuję je na 3-4 tysie ( z regeneracja tylnej belki z czopami ), wiec... jak oceniacie ile wyniesie orientacyjnie zastosowanie gratów takich jak opisałem ???
Więcej. Ile więcej? Nie mam pojęcia
Zależy jaka jakość, itd.