GTi szukałem, ale w stanie jak ten forever to muszę dodać jeszcze min. 10 tysi
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Ja chciałem najpierw sobie fajnie pojezdzić taką 205 tką,, ale.... skoro cały dół do wymiany to może od razu od GTI ( jeżeli różnica pomięcy cześciami nowymi jak do 1,1 nie bedzie większa niż + 50% ). Po ostatnich dyskusjach chyba odpuszczę tył GTI.
Dlaczego, bo belka skrętna np. od 309 ma inną sztywność ( większą ) szerokość mnie nie przeraża + 2 x 2cm ale sztywnośc tak, bo to zmienia charakterystyke prowadzenia w stosunku do fabrycznej 205 GTI., nie bedzie to auto do sportu więc korektor siły hamowania nie zagości, w takim razie bez sensu są tarcze ( pomijam, że na razie silnik 60 kM
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Czyli zostaje róznica przodu ... sanki można dospawac mocowanie wahacza
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Amory szukam nowe - wiec co szkodzi kupic lepsze + obniżone progresywne sprężyny.
Belkę obniże o jeden zabek przy regeneracji i będzie siedział jak należy.
Jak sie w czymś myle to prosze o uwagi - troche jeszcze szukam we mgle
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Ps. czytałem wątek z pugiem Haku i..... bardzo się zdziwiłem, że pochlastał GTI ale jak doczytałem do końca to mi ulzyło
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)