obrotomierz podłączyć to nir problem. Z cewki wychodza 4 wejścia, wejście 1 ( bo są 4, wszystkie opisane na kostce) jest sygnałem zliczania więc sygnałem który potrzebujesz, u mnie jest to przewód koloru niebieskiego, cienki kabelek. Idzie on do wiązką do wnętrza wiec nie muszisz sie bawić w partyzantkę tylko odrazu wejść do samochodu i rozebrac tapicerkę po kierownica tu gdzie są bezpieczniki, jak ściągniesz to po lewej stronie sa kostki z przewodami teraz musisz poszukać kostki która ma niebieski kabelek (kabelek wchodzi do kostki ale z niej nie wychodzi) u mnie jest to brązowa kostka, mocowana jest na ściance obicia po lewej stronie, przewód jest na wejściu 2 jest opisany na kostce. Wystarczy ze podepiesz to i sygnał zliczania masz z głowy, tezar zostaje tylko podłaczyć minus gdzies na mase auta i plus aby pojawiał sie po przekręceniu kluczyka czyli w puszcze gdzie masz bezpieczniki od stacyjki wychodzą 6 przewodów (1 żółty, 1 pomarańczowy, 4 białe), ciebie interesują te białe które ją podpięte w jedna złącze co żółty i pomarańczowy, podpinasz obojętnie do którego i i tak masz już plus teraz odpalasz silnik i problem z głowy cieszysz sie obrotami.
Daj znać czy podłączyłeś lub gdybyś miał jakieś problemy
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)