CTI by RafGentry
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Ledwo rozpocząłem sezon, a już praktycznie się kończy. Może wyjadę jeszcze raz lub dwa, a potem kocyk.
Niestety nie udało się zaliczyć żadnego większego tripa, poza lokalnymi przejażdżkami i zlotami. CTI zawiozło mnie też na spotkanie z ekipą Europ Raid. Tam na obozowisku służyło m.in. jako wóz do rozwożenia środków pierwszej pomocy (czytaj - piwa).
Przy aucie niewiele się działo. Z rzeczy widocznych gołym okiem - zmieniłem tylko felgi i opony. Na kupione jakiś czas wcześniej Exim GM205 z wczesnej palety Gutmanna wleciały gumy 175/55 15 Yokohama. Trochę eksperymentalny setup, bo to prawie naciąg. A kto by pomyślał, że kiedykolwiek pójdę w tę stronę
Posta piszę też z okazji mojej siódmej rocznicy posiadania białego cabrio. Dokładnie 19 października 2010 roku nabyłem w deszczowy dzień w Opolu moje CTI od Janka, "Xonaxa". Zleciało strasznie szybko, w międzyczasie miałem naprawdę sporo 205-tek, ale do tego auta zawsze wsiadam z taką samą przyjemnością.
Na koniec garść fot z tego, co działo się od czerwca.
Niestety nie udało się zaliczyć żadnego większego tripa, poza lokalnymi przejażdżkami i zlotami. CTI zawiozło mnie też na spotkanie z ekipą Europ Raid. Tam na obozowisku służyło m.in. jako wóz do rozwożenia środków pierwszej pomocy (czytaj - piwa).
Przy aucie niewiele się działo. Z rzeczy widocznych gołym okiem - zmieniłem tylko felgi i opony. Na kupione jakiś czas wcześniej Exim GM205 z wczesnej palety Gutmanna wleciały gumy 175/55 15 Yokohama. Trochę eksperymentalny setup, bo to prawie naciąg. A kto by pomyślał, że kiedykolwiek pójdę w tę stronę
Posta piszę też z okazji mojej siódmej rocznicy posiadania białego cabrio. Dokładnie 19 października 2010 roku nabyłem w deszczowy dzień w Opolu moje CTI od Janka, "Xonaxa". Zleciało strasznie szybko, w międzyczasie miałem naprawdę sporo 205-tek, ale do tego auta zawsze wsiadam z taką samą przyjemnością.
Na koniec garść fot z tego, co działo się od czerwca.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Dobra felga, chyba wrzuce na nastepny sezon exipy z opona 175/55
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Półtora roku nic tu się nie działo, ale na ten sezon CTI wraca do żywych!
Co tu kryć - ilość 205-tek w portfolio nie sprzyja równemu nabijaniu kilometrów przez wszystkie egzemplarze. Sezon topless 2018 to dosłownie kilka przejażdżek po okolicy, doroczny przegląd techniczny i wizyta na kempingu w Tyńcu, gdzie kończyliśmy Europ Raid. Uzbierało się raptem 500 kilometrów...
Ktoś mógłby pomyśleć, że CTI jest czarodziejskim egzemplarzem, w którym nigdy nic się nie psuje, ale wiadomo, że w czary wierzyć nie warto. Dlatego sezon 2019 rozpocząłem od większego przeglądu i serwisu.
Już podczas ostatniej przejażdżki jesienią, zauważyłem że przednie zaciski lekko trzymają. Trochę grzały się też felgi. Winne okazały się stojące na dębowo tłoczki, które stawiały spory opór przy wyjściu. Jak już wylazły, to nie wlazły z powrotem i zaciski zostały złożone z nowymi tłoczkami. Dodatkowo przy przebiegu 167.600 km wymienione zostały:
- przewody elastyczne
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- olej
- filtr oleju, filtr powietrza
- świece
- przewód
Trochę trzeba będzie jeszcze pogrzebać, ale głównie nad detalami. Zobaczymy, na ile pozwoli czas
Co tu kryć - ilość 205-tek w portfolio nie sprzyja równemu nabijaniu kilometrów przez wszystkie egzemplarze. Sezon topless 2018 to dosłownie kilka przejażdżek po okolicy, doroczny przegląd techniczny i wizyta na kempingu w Tyńcu, gdzie kończyliśmy Europ Raid. Uzbierało się raptem 500 kilometrów...
Ktoś mógłby pomyśleć, że CTI jest czarodziejskim egzemplarzem, w którym nigdy nic się nie psuje, ale wiadomo, że w czary wierzyć nie warto. Dlatego sezon 2019 rozpocząłem od większego przeglądu i serwisu.
Już podczas ostatniej przejażdżki jesienią, zauważyłem że przednie zaciski lekko trzymają. Trochę grzały się też felgi. Winne okazały się stojące na dębowo tłoczki, które stawiały spory opór przy wyjściu. Jak już wylazły, to nie wlazły z powrotem i zaciski zostały złożone z nowymi tłoczkami. Dodatkowo przy przebiegu 167.600 km wymienione zostały:
- przewody elastyczne
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- olej
- filtr oleju, filtr powietrza
- świece
- przewód
Trochę trzeba będzie jeszcze pogrzebać, ale głównie nad detalami. Zobaczymy, na ile pozwoli czas
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Nowicjusz
- Posty: 71
- Rejestracja: 27 wrz czw, 2018 6:15 pm
- Posiadany PUG: KUC, BĄK, ROMPEŁ i GOLLAS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rybnik
Re: CTI by RafGentry
Co to za patent z tymi tłoczkami Ja zardzewiałe tłoczki ostatnio sprężonym powietrzem wyciskałem, taki sposób mniej inwazyjny.
Jak tak patrzę na te zdjęcie z EuropRaidu, to jestem przekonany, że te brakujące zaślepi w kołpakach mnie prześladują
Jak tak patrzę na te zdjęcie z EuropRaidu, to jestem przekonany, że te brakujące zaślepi w kołpakach mnie prześladują
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Biedne to moje CTI, że musi znosić wszystkie eksperymenty, jakie mu funduję. Na afrykańskim grillu wcale się nie skończy, bo teraz dostanie coś wyjątkowo szpetnego.
Zupełnym przypadkiem trafił mi się hardtop, który był moim nieprzyzwoitym marzeniem od paru ładnych lat...
Właśnie leży opakowany w folię i kartony pod garażem. A tak przewoził go do siebie na bazę mój niemiecki kolega, któremu zawdzięczam szybko przeprowadzoną akcję dywersyjną na terenach wroga Przymiarki będą później. Śmieszne uczucie mieć wreszcie coś, co ciężko było znaleźć nawet na zdjęciu...
Zupełnym przypadkiem trafił mi się hardtop, który był moim nieprzyzwoitym marzeniem od paru ładnych lat...
Właśnie leży opakowany w folię i kartony pod garażem. A tak przewoził go do siebie na bazę mój niemiecki kolega, któremu zawdzięczam szybko przeprowadzoną akcję dywersyjną na terenach wroga Przymiarki będą później. Śmieszne uczucie mieć wreszcie coś, co ciężko było znaleźć nawet na zdjęciu...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: CTI by RafGentry
A coś więcej o tym twardym daszku. To produkcja własna czy któraś firma wzorem P 306 postanowiła zrobić coś takiego?
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
To dach akcesoryjny. Ma uszczelki, grzaną szybę, zestaw montażowy.
Nie zweryfikowałem tego jeszcze, ale ktoś mi mówił, że zamówienie był do kupienia w ASO z ceną 12.000 pln.
Tutaj na szybko foty z przymiarek przed garażem. Sorry za szmaty i pudła na zdjęciu, ale to "opakowanie" hardtopa, w jakim do mnie przyjechał
Skoro już jestem w temacie CTI, to zdradzę, że w końcu znalazłem godne miejsce do renowacji moich ulubionych felg. Centra Type 6 już prawie gotowe i myślę, że powrócą na końcówkę sezonu...
Nie zweryfikowałem tego jeszcze, ale ktoś mi mówił, że zamówienie był do kupienia w ASO z ceną 12.000 pln.
Tutaj na szybko foty z przymiarek przed garażem. Sorry za szmaty i pudła na zdjęciu, ale to "opakowanie" hardtopa, w jakim do mnie przyjechał
Skoro już jestem w temacie CTI, to zdradzę, że w końcu znalazłem godne miejsce do renowacji moich ulubionych felg. Centra Type 6 już prawie gotowe i myślę, że powrócą na końcówkę sezonu...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: CTI by RafGentry
Na cti wygląda już w miarę przyzwoicie bo XS wyglądał jakby ktoś przyozdobił go nocnikiem.
GTI_Efekt Masy
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Nie mamy już lata, a CTI lata.
Założyłem w końcu odnowione w Bochni Centry. Tym razem z oponą 175/55. Nie mogę się napatrzeć na auto... Tylko coś nie mam szczęścia do dekli. Najpierw musiałem je doszlifować, bo za grubo były zalane proszkiem i ciężko wchodziły w felgę, a potem wszystkie śruby, które kupiłem były za długie. Przykręciłem więc szpetne byle co, które znalazłem w garażu. Ale z dwóch metrów nie widać, co było robione... Parę tygodni temu dokonał żywota rozrusznik, który już od kilku dobrych lat nie brzmiał zbyt zachęcająco. Okazało się, że skubaniec jest z pierwszego montażu, ma jeszcze ładną nalepkę Peugeota.
Na jego miejsce wjechał regenerowany z Białegostoku, którego kupiłem na Allegro. Czysty, nowy, ale ma jakąś dziwną przekładnię. CTI odpala teraz jak stary Ikarus.
Przy okazji akrobacji z dostaniem się do rozrusznika, rozwaliliśmy z Manwe kolanko dochodzące do puszki dolotu. Było dość sparciałe, więc nie trzeba było mu zbytnio pomagać. Problem udało się na szczęście szybko rozwiązać... Poza małymi przerwami na drobne naprawy i poprawy, CTI dzielnie przemierza kolejne kilometry w okolicy i nie tylko. Ostatnio zabrałem go w delegację do Warszawy. Liczyłem na jakiś ciekawy lincz, w związku z rejestracjami z Krakowa, a tymczasem zbierałem głównie okejki. Na obwodnicy Radomia salutował mi nawet Patryk Mikiciuk, który wracał swoim Transformersem z imprezy w krakowskim MotoParku.
Rozochocony dobrą aurą postanowiłem nie kitrać auta wyłącznie w garażu podziemnym. Wybrałem się nawet na owianą złą sławą Pragę-Północ, gdzie z duszą na ramieniu zrobiłem parę fotek przy nowej - i już mojej ulubionej - stacji metra "Szwedzka". Do żadnych incydentów kryminalnych nie doszło, więc kolejnego dnia wróciłem na dzielnię po uprzedniej wizycie w lokalu Meteora (prowadzi przyjemny lokal na Chmielnej). Poza tym CTI służy mi obecnie jako dupowóz. Trochę moknie trochę się brudzi, ale dostarcza bardzo przyjemnych wrażeń. Jak zwykle zresztą.
Może starczy czasu przed zimą na lepsze foty i jakieś małe poprawki tu i ówdzie...
Założyłem w końcu odnowione w Bochni Centry. Tym razem z oponą 175/55. Nie mogę się napatrzeć na auto... Tylko coś nie mam szczęścia do dekli. Najpierw musiałem je doszlifować, bo za grubo były zalane proszkiem i ciężko wchodziły w felgę, a potem wszystkie śruby, które kupiłem były za długie. Przykręciłem więc szpetne byle co, które znalazłem w garażu. Ale z dwóch metrów nie widać, co było robione... Parę tygodni temu dokonał żywota rozrusznik, który już od kilku dobrych lat nie brzmiał zbyt zachęcająco. Okazało się, że skubaniec jest z pierwszego montażu, ma jeszcze ładną nalepkę Peugeota.
Na jego miejsce wjechał regenerowany z Białegostoku, którego kupiłem na Allegro. Czysty, nowy, ale ma jakąś dziwną przekładnię. CTI odpala teraz jak stary Ikarus.
Przy okazji akrobacji z dostaniem się do rozrusznika, rozwaliliśmy z Manwe kolanko dochodzące do puszki dolotu. Było dość sparciałe, więc nie trzeba było mu zbytnio pomagać. Problem udało się na szczęście szybko rozwiązać... Poza małymi przerwami na drobne naprawy i poprawy, CTI dzielnie przemierza kolejne kilometry w okolicy i nie tylko. Ostatnio zabrałem go w delegację do Warszawy. Liczyłem na jakiś ciekawy lincz, w związku z rejestracjami z Krakowa, a tymczasem zbierałem głównie okejki. Na obwodnicy Radomia salutował mi nawet Patryk Mikiciuk, który wracał swoim Transformersem z imprezy w krakowskim MotoParku.
Rozochocony dobrą aurą postanowiłem nie kitrać auta wyłącznie w garażu podziemnym. Wybrałem się nawet na owianą złą sławą Pragę-Północ, gdzie z duszą na ramieniu zrobiłem parę fotek przy nowej - i już mojej ulubionej - stacji metra "Szwedzka". Do żadnych incydentów kryminalnych nie doszło, więc kolejnego dnia wróciłem na dzielnię po uprzedniej wizycie w lokalu Meteora (prowadzi przyjemny lokal na Chmielnej). Poza tym CTI służy mi obecnie jako dupowóz. Trochę moknie trochę się brudzi, ale dostarcza bardzo przyjemnych wrażeń. Jak zwykle zresztą.
Może starczy czasu przed zimą na lepsze foty i jakieś małe poprawki tu i ówdzie...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: CTI by RafGentry
Taki futurystyczny wygląd, przypomniało mi się "powrót do przyszłości"
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
CTI wskrzeszone. Po postoju od listopada i dwu-trzykrotnym przepaleniu w garażu wystartował jak strzała i jeździ jak zwykle - czyli bez żadnych problemów.
Jeszcze przed wytoczeniem z pieczary zmieniłem mu kierownicę, a przy okazji odwiedzin u Filipczaka wymieniłem sobie lampy na nowe Valeo z ciemnym szkłem.
Wizyta zakończyła się testem nowej maszyny polerskiej na klapie i położeniem wosku. Żeby rytuałowi stało się za dość, w drodze powrotnej rozpętała się burza i na świeżo umyte, nawoskowane auto spadł hektolitr wody. Uznajmy to za chrzest...
W planach na 2020 rok prace nad wydechem, hamulcami i (wiem, że mówię to zawsze) wymiana dachu
Jeszcze przed wytoczeniem z pieczary zmieniłem mu kierownicę, a przy okazji odwiedzin u Filipczaka wymieniłem sobie lampy na nowe Valeo z ciemnym szkłem.
Wizyta zakończyła się testem nowej maszyny polerskiej na klapie i położeniem wosku. Żeby rytuałowi stało się za dość, w drodze powrotnej rozpętała się burza i na świeżo umyte, nawoskowane auto spadł hektolitr wody. Uznajmy to za chrzest...
W planach na 2020 rok prace nad wydechem, hamulcami i (wiem, że mówię to zawsze) wymiana dachu
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: 26 mar pn, 2018 8:53 pm
- Posiadany PUG: 205 CJ, 807, iOn
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Niecki / Białystok
Re: CTI by RafGentry
Jak moim zdaniem te felgi nie pasują do tego auta, za duże, forma od czapy, bleee ;-P
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
To akurat najmniejsze 15-stki, jakie były na tym samochodzie
A minimalistyczna, prosta forma to ich największy atut.
A minimalistyczna, prosta forma to ich największy atut.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich