Colourlock Strong Cleaner. Widać na zdjęciuqba223 pisze:Jaki preparat używasz?
Peugeot 205 RG 1990r.
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Wymieniłem dzisiaj sondę lambda, ale niestety problem z niskimi obrotami po rozgrzaniu nie zniknął
Przy okazji dobierania się do wtyczek, oczyściłem okolice aparatu zapłonowego i przeczyściłem wtyczki. Także walka z gasnącym autem wciąż trwa...
Udało się odczytać błędy za pomocą kluczyka!
Dzięki hans i DJPreZes za podpowiedzi.
Jest odczytany jeden błąd:
41 -> Sygnał ilości obrotów dla cewki zapłonowej
Przy okazji dobierania się do wtyczek, oczyściłem okolice aparatu zapłonowego i przeczyściłem wtyczki. Także walka z gasnącym autem wciąż trwa...
Udało się odczytać błędy za pomocą kluczyka!
Dzięki hans i DJPreZes za podpowiedzi.
Jest odczytany jeden błąd:
41 -> Sygnał ilości obrotów dla cewki zapłonowej
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Peugeot 205 RG 1990r.
Pozytywne wieści płyną dzisiaj z placu boju, tzn z garażu
Może po kolei:
1) Potwierdzam, że odczyt błędów na kluczyk działa. Poniżej film z mojego sprawdzenia:
Udało się odczytać jeden błąd: 41, ale niestety/stety lektura forum mówi, że ten błąd to norma i nie ma się nim co przejmować i nie ma co wyciągać wniosków w oparciu o niego.
2) Idąc tropem podpowiedzi na FB sprawdziłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Wykręciłem go, zabrałem do kuchni, wrzuciłem w garnek z wodą i zacząłem gotować - mierzyć. Wyniki pokrywają się z literaturą, także czujnik jest sprawny. 3) Kolejny sprawdzany element to "ufo". Korzystając z wątku viewtopic.php?f=26&t=13478 rozbudowałem nieco moją wiedzę na ten temat, sprawdziłem czy samo ufo jest "szczelne" - ściągnąłem wężyk z elektrozaworu i zassałem z niego powietrze. Było szczelne.
Sam elektrozawór mi się nie spodobał, ponieważ jeden króciec jest wolny i nie jestem pewny, czy on czasem nie rozszczelnia układu podciśnienia idącego od przepustnicy. W tym celu - podłączyłem wężyk od ufo bezpośrednio do przepustnicy: Efekt - RG przestał gasnąć na rozgrzanym silniku!!! Także jest mały sukces
Obroty niestety jeszcze falują po rozgrzaniu, ale już nie spadają na tyle, aby auto zgasło. Mogę już normalnie nim jeździć
Tak obecnie pracuje po rozgrzaniu:
Podejrzewam, że trzymanie obrotów wynika z braku elektrozaworu, ale pewności nie mam.
Może po kolei:
1) Potwierdzam, że odczyt błędów na kluczyk działa. Poniżej film z mojego sprawdzenia:
Udało się odczytać jeden błąd: 41, ale niestety/stety lektura forum mówi, że ten błąd to norma i nie ma się nim co przejmować i nie ma co wyciągać wniosków w oparciu o niego.
2) Idąc tropem podpowiedzi na FB sprawdziłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Wykręciłem go, zabrałem do kuchni, wrzuciłem w garnek z wodą i zacząłem gotować - mierzyć. Wyniki pokrywają się z literaturą, także czujnik jest sprawny. 3) Kolejny sprawdzany element to "ufo". Korzystając z wątku viewtopic.php?f=26&t=13478 rozbudowałem nieco moją wiedzę na ten temat, sprawdziłem czy samo ufo jest "szczelne" - ściągnąłem wężyk z elektrozaworu i zassałem z niego powietrze. Było szczelne.
Sam elektrozawór mi się nie spodobał, ponieważ jeden króciec jest wolny i nie jestem pewny, czy on czasem nie rozszczelnia układu podciśnienia idącego od przepustnicy. W tym celu - podłączyłem wężyk od ufo bezpośrednio do przepustnicy: Efekt - RG przestał gasnąć na rozgrzanym silniku!!! Także jest mały sukces
Obroty niestety jeszcze falują po rozgrzaniu, ale już nie spadają na tyle, aby auto zgasło. Mogę już normalnie nim jeździć
Tak obecnie pracuje po rozgrzaniu:
Podejrzewam, że trzymanie obrotów wynika z braku elektrozaworu, ale pewności nie mam.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Wracam po miesięcznej przerwie w pracach przy RG. W sobotę zająłem się czyszczeniem elektrozaworu o którym mowa w poprzednim poście. Sprawdziłem, że prąd do niego jest dostarczany na obrotach jałowych. Po dodaniu gazu napięcie spada do 0 co otwiera zawór (wg moich obserwacji domyślnie - bez napięcia jest otwarty, a po podaniu napięcia się zamyka, czyli odcina podciśnienie od ufo).
Przeczyściłem go WD-40 i sprężonym powietrzem i wydaje się że teraz działa. W każdym razie obroty się ustabilizowały. Nie jest jeszcze idealnie, ale już zdecydowanie lepiej.
Oprócz tego, oczyściłem komorę silnika z brudu. Poniżej kilka zdjęć do porównania stanu silnika po zakupie i teraz: Kratka podszybia: Parę fotek komory silnika:
Przeczyściłem go WD-40 i sprężonym powietrzem i wydaje się że teraz działa. W każdym razie obroty się ustabilizowały. Nie jest jeszcze idealnie, ale już zdecydowanie lepiej.
Oprócz tego, oczyściłem komorę silnika z brudu. Poniżej kilka zdjęć do porównania stanu silnika po zakupie i teraz: Kratka podszybia: Parę fotek komory silnika:
Ostatnio zmieniony 10 mar wt, 2020 1:26 am przez pilot-84, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Zmyłeś też fabryczny napis "A3"
Choć w sumie ciekawi mnie koleś, co malował te bohomazy na silnikach. Dziwne, że nie mieli jakiegoś standardowego systemu oznaczania np. szablonem, tylko robili to ręcznie. Na kolektorach w XU też są takie napisy.
Choć w sumie ciekawi mnie koleś, co malował te bohomazy na silnikach. Dziwne, że nie mieli jakiegoś standardowego systemu oznaczania np. szablonem, tylko robili to ręcznie. Na kolektorach w XU też są takie napisy.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
To był fabryczny napis??
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
I jeszcze parę fotek.
[atrachment=3]IMG_1611.JPG[/attachment] Przy wymontowaniu prawego reflektora klosz rozlazł mi się w rękach. Także szukam dwóch reflektorów przednich.
Czy Denji są ok, czy szukać Valeo?
[atrachment=3]IMG_1611.JPG[/attachment] Przy wymontowaniu prawego reflektora klosz rozlazł mi się w rękach. Także szukam dwóch reflektorów przednich.
Czy Denji są ok, czy szukać Valeo?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Regeneruj swoje Valeo. Można je wyczyścić i skleić z powrotem
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Moje to Denji. Już dogadałem zakup kompletu Valeo z Grześkiem
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Kończymy formalności związane z rejestracją...
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Przyjechały nowe światła od Grześka, zająłem się ich gruntownym czyszczeniem i myciem. Jeden po zalaniu wodą od środka okazał się być nieszczelny, więc rozkleiłem go, dokładnie umyłem od środka, przygotowałem masę uszczelniającą i skleiłem ponownie.
Dzisiaj stwierdziłem że drugiemu przydałaby się podobna operacja: Został również rozklejony, oczyściłem w miarę go z masy uszczelniającej: O ile szkło dało się wyczyścić dokładnie, to z ramka było o wiele gorzej. Masa uszczelniająca z odzysku, w formowaniu posiłkowałem się się wrzątkiem. Finalny efekt:
Dzisiaj stwierdziłem że drugiemu przydałaby się podobna operacja: Został również rozklejony, oczyściłem w miarę go z masy uszczelniającej: O ile szkło dało się wyczyścić dokładnie, to z ramka było o wiele gorzej. Masa uszczelniająca z odzysku, w formowaniu posiłkowałem się się wrzątkiem. Finalny efekt:
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Wow Teraz wyglądają jak nowe
Wysłane z mojego S41 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego S41 przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
A możesz się podzielić co to za "masa uszczelniająca" ?
na zwykły kit to nie wygląda.
Efekt po myciu - ciut nie fabryka
na zwykły kit to nie wygląda.
Efekt po myciu - ciut nie fabryka
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Wiesz co to jest masa która była oryginalnie. Po prostu ją zerwałem, podgrzałem w gorącej wodzie, ugniotłem jak plastelinę i ponownie nałożyłem.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech