Spalanie na dystansie 302km wyniosło średnio 8,2l/100km.pilot-84 pisze:Siergiej pisze:Ile pali z tak ustawionym tps? Nie smierdzi paliwem z rury? Mierzyłeś na włączonym zaplonie? Według mnie na zamkniętej przepustnicy powinno pokazywać 0.18 - 0.19v.
Czy odstęp krokowca na zwarcie jest ustawiony tak jak ktoś tu podpowiadał czyli 0.5mm?
Czy śruba regulacyjna fabryczna była ruszana? Tamta którą w swoim poście zaznaczałeś pytając co to za śruba. Czy ogranicza ona teraz przy zamkniętym krokowcu całkowite zamknięcie przepustnicy? Jeśli ogranicza, to w jakim stopniu?
Nie śmierdzi paliwem ani trochę. Spalania nie mierzyłem.
Tak, wiem że powinno być ok 0,18 ale kombinuję ze względu na gasnący silnik na biegu jałowym. Teraz jest lepiej.
Ustawiałem tak żeby było na styk, ale śruba jest dokręcona na max i niestety jest więcej niż 0,5mm do krokowca...
Peugeot 205 RG 1990r.
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Peugeot 205 RG 1990r.
Relacji ciąg dalszy:
Fotele zostały pomalowane środkami od Colourlock: Plan był taki aby jak najmniejszymi kosztami przywrócić fotele do dobrej kondycji. Fotel pasażera był w dobrym stanie, fotel kierowcy w gorszym. Szukałem przez 3 miesiące czegoś w lepszym stanie, ale finalnie się poddałem i pozszywałem to co mam.
Z zaprezentowanego zestawu powyżej tak naprawdę musiałem kupić wyłącznie farbę i benzynę do skóry. Pozostałe produkty pozostały z czasów renowacji foteli w Lexusie LS400. Także koszt dla mnie mógł się zamknąć w kwocie ok 100zł
Kolejne etapy renowacji foteli:
1. Czyszczenie skory Strong Cleanerem
2. Odtłuszczenie benzyną do skóry
3. Tam, gdzie była dziura, sklejenie jej klejem do skóry i odczekanie aż wyschnie klej
4. Większe ubytki w licu skory wypełnione sztuczną skórą (szpachlą do skór)
5. Potem szlifowanie i otwieranie porów skóry
6. Oczyszczanie rozpuszczalnikiem
7. Przed malowaniem użycie rozpuszczalnika gld, który ściera nieco starą farbę i powoduje że skóra robi się „klejąca”
8. Nałożenie 2-3 warstw farby za pomocą gąbki
9. Na koniec użycie środka do utrwalenia i zabezpieczenia farby (taki lakier bezbarwny), w 2-3 warstwach.
Efekty? Nie jest to co prawda nowa skóra, ale fotele prezentują się o niebo lepiej. W dużym stopniu zniwelowane zostały ryski i pęknięcia lica skóry. Tam gdzie skóra była rozerwana, lub bardzo popękana - z bliska to widać (niestety nie ma cudów, można oczywiście to próbować zamaskować szpachlą, ale po pewnym czasie będzie i tak pękała), ale ogólny efekt jest bardzo zadowalający
O czym trzeba pamiętać dodatkowo, to zabezpieczenie czerwonych nici - taśma malarska dawała radę, ale trzeba uważnie ją odklejać. Tak gdzie została zamalowana - mam patent w postaci czerwonego markera
Parę zdjęć z akcji:
Po szlifowaniu: Po benzynie: Klej: Szpachla: Rozpuszczalnik: Przygotowanie: Cdn
Fotele zostały pomalowane środkami od Colourlock: Plan był taki aby jak najmniejszymi kosztami przywrócić fotele do dobrej kondycji. Fotel pasażera był w dobrym stanie, fotel kierowcy w gorszym. Szukałem przez 3 miesiące czegoś w lepszym stanie, ale finalnie się poddałem i pozszywałem to co mam.
Z zaprezentowanego zestawu powyżej tak naprawdę musiałem kupić wyłącznie farbę i benzynę do skóry. Pozostałe produkty pozostały z czasów renowacji foteli w Lexusie LS400. Także koszt dla mnie mógł się zamknąć w kwocie ok 100zł
Kolejne etapy renowacji foteli:
1. Czyszczenie skory Strong Cleanerem
2. Odtłuszczenie benzyną do skóry
3. Tam, gdzie była dziura, sklejenie jej klejem do skóry i odczekanie aż wyschnie klej
4. Większe ubytki w licu skory wypełnione sztuczną skórą (szpachlą do skór)
5. Potem szlifowanie i otwieranie porów skóry
6. Oczyszczanie rozpuszczalnikiem
7. Przed malowaniem użycie rozpuszczalnika gld, który ściera nieco starą farbę i powoduje że skóra robi się „klejąca”
8. Nałożenie 2-3 warstw farby za pomocą gąbki
9. Na koniec użycie środka do utrwalenia i zabezpieczenia farby (taki lakier bezbarwny), w 2-3 warstwach.
Efekty? Nie jest to co prawda nowa skóra, ale fotele prezentują się o niebo lepiej. W dużym stopniu zniwelowane zostały ryski i pęknięcia lica skóry. Tam gdzie skóra była rozerwana, lub bardzo popękana - z bliska to widać (niestety nie ma cudów, można oczywiście to próbować zamaskować szpachlą, ale po pewnym czasie będzie i tak pękała), ale ogólny efekt jest bardzo zadowalający
O czym trzeba pamiętać dodatkowo, to zabezpieczenie czerwonych nici - taśma malarska dawała radę, ale trzeba uważnie ją odklejać. Tak gdzie została zamalowana - mam patent w postaci czerwonego markera
Parę zdjęć z akcji:
Po szlifowaniu: Po benzynie: Klej: Szpachla: Rozpuszczalnik: Przygotowanie: Cdn
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Samo malowanie:
Potem mocowanie ponowne pasów i składamy wnętrze: Tam gdzie miałem - dawałem nowe podkładki i śruby.
W międzyczasie pomalowałem również elementy mocowań:
Oraz zająłem się poprowadzeniem nowych kabli do głośników i wygłuszeniem drzwi:
Potem mocowanie ponowne pasów i składamy wnętrze: Tam gdzie miałem - dawałem nowe podkładki i śruby.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Efekt końcowy:
Konserwacja plastików zewnętrznych.
I demontaż haka: Można powiedzieć że RG został odszczurzony
Do tego zrobiłem porządne czyszczenie wnętrza, uszczelek (każda to było wiadro mega brudnej wody!)
Na koniec - wymiana wkładów do halogenów SIEM, które przyjechały razem z RG:
Czyszczenie felg Iron X.Konserwacja plastików zewnętrznych.
I demontaż haka: Można powiedzieć że RG został odszczurzony
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- forest80
- Junior
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 mar śr, 2008 8:46 pm
- Posiadany PUG: 1.4 podobno SX;) forever 1.9D
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Kielce
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
bravo Ty czym odnawiałeś zderzaki?
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Nie pamietam dokładnie co to. Jakiś środek od Autoland. Używam go od 5 lat, czyli jeszcze od czasów CTI.forest80 pisze:bravo Ty czym odnawiałeś zderzaki?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Zapragnołem miec twoje auto
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Haha już miałem trzech chętnych „z ulicy” do zakupu RG.zen81 pisze:Zapragnołem miec twoje auto
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Nic dziwnego, bo bardzo dobrze sie prezentuje. Zreszta do wersji RG mialem od poczatku słabosc.
Gdy ja miałem 1.9D kolega mial wlasnie RG i nie dowiezalem ze 205 moze mi sie tak podobac. Miłosc z młodosci
Gdy ja miałem 1.9D kolega mial wlasnie RG i nie dowiezalem ze 205 moze mi sie tak podobac. Miłosc z młodosci
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Dzisiaj wykonałem poprawki przy SIEMach. Ostatnio źle je zmontowałem, włożyłem uszczelkę między klosz i odbłyśnik, zamiast plecki i odbłyśnik.
Teraz zrobiłem to w odpowiedniej kolejności oraz uszczelniłem klosz silikonem do reflektorów. Następnie wymieniłem uszczelkę przy szybie z tylu. Stara była mocno skurczona i niestety puszczała wodę do środka. Kupiłem uszczelkę uniwersalną na metry, zbliżoną kształtem (przekrojem) do oryginału i dociąłem pod wymiar.
Próbę szczelności przeszła poprawnie. Teraz trzeba przetestować przy okazji większej ulewy lub myjni. A tu przekrój oryginału i kupionej uszczelki:
Teraz zrobiłem to w odpowiedniej kolejności oraz uszczelniłem klosz silikonem do reflektorów. Następnie wymieniłem uszczelkę przy szybie z tylu. Stara była mocno skurczona i niestety puszczała wodę do środka. Kupiłem uszczelkę uniwersalną na metry, zbliżoną kształtem (przekrojem) do oryginału i dociąłem pod wymiar.
Próbę szczelności przeszła poprawnie. Teraz trzeba przetestować przy okazji większej ulewy lub myjni. A tu przekrój oryginału i kupionej uszczelki:
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 paź sob, 2019 6:50 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros Paris1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Powiem krótko. Szacun.Pięknie zrobiłeś swoją 205.A tak przy okazji to jak zamontowałeś żarówki we wkładach?
Bo ja walczę ze swoimi.
Bo ja walczę ze swoimi.
-
- Nowicjusz
- Posty: 74
- Rejestracja: 25 wrz wt, 2018 11:33 am
- Posiadany PUG: 205 XS '90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
No super! Od początku wątku wpisy cieszą oko, aż radośnie się robi że RG trafił w tak dobre ręce.
Poproszę o link do kupienia uszczelki albo adres sklepu
Widzę że ta listewka wewnętrzna na uszczelce która trzyma plastyki nie do końca pasuje?
Poproszę o link do kupienia uszczelki albo adres sklepu
Widzę że ta listewka wewnętrzna na uszczelce która trzyma plastyki nie do końca pasuje?
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Uszczelka to:
https://www.glasgum.pl/uszczelka-gumowa-uniwersalna-t29
Nie wiem o jaki plastik chodzi, ale jeżeli masz na myśli ten ze słupka C (z maskownicą głośników) to celowo nie jest wsunięty. Będę wymieniał ten plastik.
https://www.glasgum.pl/uszczelka-gumowa-uniwersalna-t29
Nie wiem o jaki plastik chodzi, ale jeżeli masz na myśli ten ze słupka C (z maskownicą głośników) to celowo nie jest wsunięty. Będę wymieniał ten plastik.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
RG odstawiony do 205garage na zrobienie zawieszenia z przodu, wymianę belki, uszczelnienie silnika i rozwiązanie problemów z gaśnięciem.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Nowicjusz
- Posty: 74
- Rejestracja: 25 wrz wt, 2018 11:33 am
- Posiadany PUG: 205 XS '90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Też dziś odstawiłem do pobliskiego serwisu na pierdoły, bo umówienie się do Michała graniczy z cudem Ale nie tracę nadziei, pewnie wrócę też do niego z grubszymi sprawami