Expert Dangel4x4
- 
				Dangel4x4
 - Nowy użytkownik
 - Posty: 2
 - Rejestracja: 12 lis czw, 2020 4:12 pm
 - Posiadany PUG: Expert Dangel 4x4
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Expert Dangel4x4
Witajcie, poszukuję warsztatu, mechanika, kogokolwiek :D  kto ma wiedzę i chęć walki z Expertem Dangelem 2014. mamy ten samochód już kilka lat, generalnie na tą chwilę niesprawne napędy, wibracje podczas jazdy, szybko padające półosie...generalnie umieszczam w tym miejscu, bo plan jest na minikampera 4x4...ale to daleka droga.
			
			
									
						
										
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: Expert Dangel4x4
A skad jestes ?
Troche juz znam dangele, tylko poskladac swojego nie ma kiedy
			
			
									
						
										
						Troche juz znam dangele, tylko poskladac swojego nie ma kiedy
- 
				Dangel4x4
 - Nowy użytkownik
 - Posty: 2
 - Rejestracja: 12 lis czw, 2020 4:12 pm
 - Posiadany PUG: Expert Dangel 4x4
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: Expert Dangel4x4
Witaj, niestety stolica, ale odległość jest tu drugorzędna- możemy dojechać gdzie trzeba. Pierwszym objawem było tarcie i szum pod podłogą- okazało się że poleciało łożysko na podporze wału. Po weryfikacji okazało się że jest starte uzębienie wewnętrzne na flanszy i na wałku wychodzącym z przedniego reduktora- nikt nie chce tam zajrzeć- wykonałem już pewnie ze 40 telefonów..Flanszę nawet mamy nową, ale to nie załatwia sprawy do końca, pytanie o powód tego uszkodzenia. Miałeś takie doświadczenia ?
			
			
									
						
										
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: Expert Dangel4x4
Najlepiej jakbyś podesłał jakieś zdjęcia. Może być na PW.
Z tego co opisujesz to wygląda, że wiskoza jest zapieczona i przy jakimś ciasnym skręcie puściło najsłabsze ogniwo.
U mnie to było 8 śrub w skrzyni biegów trzymających koło talerzowe do którego przykręcony jest dyferencjał
viewtopic.php?f=36&t=27721&start=15#p324096
			
			
									
						
										
						Z tego co opisujesz to wygląda, że wiskoza jest zapieczona i przy jakimś ciasnym skręcie puściło najsłabsze ogniwo.
U mnie to było 8 śrub w skrzyni biegów trzymających koło talerzowe do którego przykręcony jest dyferencjał
viewtopic.php?f=36&t=27721&start=15#p324096