Kolejna odsłona mojego lewka

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Kolejna odsłona mojego lewka

Post autor: mi »

dodałem parę nowych fotek mojej maszyny, już z wnętrzem jako tako wyglądającym: http://www.mi.205.pl
Oceniajcie, krytykujcie, depczcie i wyśmiewajcie :wink:
...albo po prostu zobaczcie
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Widze ze szykujesz auto do rajdow :)
Jakie plany ?
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

No do czego szykujesz furke bo narazie na fotkach widać znikającą tapicerke :) i fajny fotel :)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Ferguss

Post autor: Ferguss »

masz fajnie odchudzoną wersję - mam dokładnie tak samo :)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

jeszcze klatka by sie przydała i można szalec
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Gdybym mógł coś zasugerować, to raczej przymocuj tylny zaczep szelek do miejsca, gdzie normalnie mocowane są zatrzaski pasów pod tylną kanapą. To boczne mocowanie dołu tylnego pasa może być wyjątkowo nieoptymalne, gdyby zdarzył Ci się (tfu, tfu odpukać!) typowy koniec wszystkich szybkich 205 :wink:

Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

Widze ze szykujesz auto do rajdow
kurcze, fajnie by było, ale kaski brak, więc chyba będzie do streetu, bo taniej :cry:
masz fajnie odchudzoną wersję - mam dokładnie tak samo
:lol: :twisted: :lol:
jeszcze klatka by sie przydała i można szalec
1. nie stać mnie :( (na razie)
2. mam za słaby silnik na taką masę :cry:
Gdybym mógł coś zasugerować, to raczej przymocuj tylny zaczep szelek do miejsca, gdzie normalnie mocowane są zatrzaski pasów pod tylną kanapą.
tiaaa, łatwo powiedzieć - za cholerę nie mogę odkręcić śruby mocującej te zatrzaski, mój plan był ogólnie taki, żeby wykorzystać i mocowanie z boku, i to pod kanapą (ma się czteropunktowe szelki :lol: ). Poza tym mam problem z zamocowaniem pasa biodrowego z prawej strony: na razie jest przy śrubie mocującej fotel z tyłu, ale nie ma możliwości wystarczająco go skrócić i mam klamrę lekko z lewej strony :roll:
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

to zrób klatke z włukna węglowego ale to to już sie tyczy wtedy punktu 1
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

zaraz, zaraz...... gdzieś tu miałem szpulę z włóknem ;)
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

mi pisze:tiaaa, łatwo powiedzieć - za cholerę nie mogę odkręcić śruby mocującej te zatrzaski, mój plan był ogólnie taki, żeby wykorzystać i mocowanie z boku, i to pod kanapą (ma się czteropunktowe szelki :lol: ). Poza tym mam problem z zamocowaniem pasa biodrowego z prawej strony: na razie jest przy śrubie mocującej fotel z tyłu, ale nie ma możliwości wystarczająco go skrócić i mam klamrę lekko z lewej strony :roll:
Jak już wyjąłeś kanapę to masz w sumie dość dobry dostęp do tej śruby, więc kwestia tylko zastosować odpowiednio długie ramię i... coś się odkręci :wink: . Ja za pierwszym razem jak odkręcałem te zatrzaski od pasów to najpierw przez tydzień psikałem tą śrubę dookoła takim preparatem w stylu WD-40, zarówno od strony wnętrza jak i spod spodu samochodu. Później klucz z przedłużką i dałem radę :D. Teraz, ponieważ jest tam śruba z łbem 17 lub 19mm, jak potrzebuję to odkręcam ją zwykłym krzyżakiem do kół.

Naprawdę wydaje mi się, że szczególnie w tym aucie lepiej mieć tylko to jedno mocowanie dla szelek niż nawet 4-punkt z wykorzystaniem dolnego mocowania tylnego pasa na nadkolu - po prostu nadkole to kiepskie miejsce na mocowanie czegokolwiek co ma się mocno trzymać, w samochodzie który ma tendencję do zawijania d..ą w przydrożne drzewa :wink: .

Co do prawego pasa biodrowego - jak i tak nie masz prawego fotela to może wydłuż ten pas i zamontuj go do mocowania prawego stołka? Nie wiem czy na tyle wyda, ale to też byłoby trochę sensowniejsze niż mieć zarówno fotel jak i pas (który w końcu trzyma i Ciebie i fotel przy uderzeniu) zamocowany na tej samej śrubie.

Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

już pół puszki WD 40 poszło, ale od spodu jeszcze nie psikałem, chyba trzeba będzie...
kurde, nie zastanawiałem się nad tym tylnym mocowaniem, a fucktycznie 205 raczej kończy bokiem na drzewie niż przodem :(
muszę zaobserwować możliwość przymocowania pasa biodrowego do śruby prawego fotela - nie wiem, czy ręczny nie będzie przeszkadzał, się dzisiaj sprawdzi :wink:
Vkos

Post autor: Vkos »

mi pisze:już pół puszki WD 40 poszło, ale od spodu jeszcze nie psikałem, chyba trzeba będzie...
kurde, nie zastanawiałem się nad tym tylnym mocowaniem, a fucktycznie 205 raczej kończy bokiem na drzewie niż przodem :(
muszę zaobserwować możliwość przymocowania pasa biodrowego do śruby prawego fotela - nie wiem, czy ręczny nie będzie przeszkadzał, się dzisiaj sprawdzi :wink:
Jeśli mogę Ci coś zasugerować, to szelki zamontuj sobie tak jak wspomniano. Ramieniowe do śruby bocznej pasów bezwładnościowych tył, drugą szelkę do śruby, która orginalnie trzymała zatrzask pasa bezwładnościowego od tylnej kanapy. Koniecznie szelki poprowadź skrzyżowane, nie mogą iść równolegle do siebie.

Co do pasów biodrowych to wykorzystaj istniejący już otwór z lewej strony, natomiast prawy pas biodrowy przymocuj do otworu, który nawiercisz i nagwintujesz w tunelu środkowym po jego lewej lub prawej stronie (wtedy szelka biodrowa idzie na drógą stronę tunelu). Tak by otwory pasów biodrowych były mniej więcej w tej samej lini.

Wydaje mi się, że tak będzie optymalnie bez większych kombinacji alpejskich.
ODPOWIEDZ