może głupawe.. jak mierzycie czas do 100 ??

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
invictus

Post autor: invictus »

mnie sie wydaje ze to zalezy czy masz ogrzewany filtr powietrza u mnie jest do kolektora przykrecony i musze cos z tym fantem zrobic bo jak zdazy sie nagrzac czyli jakies 15 min pracy silnika to mi osiagi spadaja... Ale to tak u mnie jest (i bylo w poprzednim pugu - moze to ewenement :D )
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

sprytne to - ogrzewany filtr powietrza - taki francuski power killer ;) Muszę sprawdzić u mnie, bo nie zwróciłem uwagi
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

IM ZIMNIEJSZE POWIETRZE TYM LEPIEJ ŁATWIEJ WCHODZI W REAKCJE Z PALIWEM
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

wiadomo, wiadomo, dlatego właśnie nazwałem to power killerem :) Przy okazji - kto ma JAKIKOLWIEK pomysł czemu to ma służyć czekam na opinie
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

CIEPŁE POWIETRZE POTRZEBNE JEST TYLKO PRZY DUZYCH PRZYMROZKACH DLATEGO NA RURZE DOLOTOWEJ JEST ZAINSTALOWANY TAKI BAJER PODCISNIENIOWY KTÓRY OTWIERA DOPŁYW CIEPŁEGO POWIETRZA Z NAD KOLEKTORA WYDECHOWEGO
invictus

Post autor: invictus »

czy ja wiem czy chodzi o reakce z paliwem... Zawsze mi sie wydawalo ze zimniejsze powitrze = wiecej tlenu w mniejszej objetosci a wiadomo ze do spalania jest niezbedny. A francuzi to patentow maja co niemiara np. nigdzie indziej nie widzialem przewodu przelewowego od paliwa wcisnietego w kolektor dolotowy A sprobojcie pod wlot powietrza dac opary od paliwa (dobrze w dieslu dziala zwieksza zdrowo moc normalnie jak n2o :lol: ) Wiec patent niczego sobie :mrgreen:
invictus

Post autor: invictus »

w gti nie ma zadnego systemu podcisnieniowego( u mnie) tylko kawal metalu pomiedzy obudowa filtra i kolektorem po trasie to obudowa niezle goraca jest....
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

ZIMNIEJSZE POWIETRZE MA MNIEJSZE DROBINY I LEPIEJ SIE SPALA Z PALIWEM I LEPSZE CISNIENIE POWSTAJE
invictus

Post autor: invictus »

jak moze miec mniejsze drobiny?? nie moze, one sa tylko blizej siebie, wiec jest wieksza gestosc, wiec jest wiecej tlenu. Zreszta efekt ten sam to co tu sie rozwodzic :mrgreen:
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

MNIEJSZE DROBINY POSZCZEGÓLNYCH PIERWIASTKÓW ZAWARTYCH W POWIETRZU
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hmm no nie wiem..
pierwszy raz się tak rozpędzałem, wiecie, braki w technice..

16,3 do 100

na 1 i 2 ciągnie do 70 jak burza, a potem na 3 do tej 100 jak żółw i mnie to bardzo wk***ia.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
invictus

Post autor: invictus »

Niewazne efekt ten sam. Hmmm moze jakas wydajna zamrazarke zamontowac?? Osiagi lepsze a i baza pod bimbrownice bedzie... Tylko jeszcze rejestracje: "Pedzacy jelen" :mrgreen: :P
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

wy pędzicie do 100 na 2 -ce??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
invictus

Post autor: invictus »

Hmmm to cos nie tak... kupel ma 106 z zabudowa ktora troche wazy i 1,0 (954 ccm zeby zuchwalym nie byc) i do 100 ma 14,5.... Jakies krotkie biegi miasz z tego co pamietam to na 2 80 pare powinien poleciec...
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

woocash, daj spokój - ja mam skrzynię GT - niewiele mi brakuje, żeby mieć 100 na jedynce :evil: Jeśli dobrze pamiętam dwójka kończy się u mnie koło 120 km/h.
To, o czym piszesz znam z seja (1.1) - jedynka - ogień, dwójka - ogień (do 80 km/h) i piętnaście minut na trójeczce. Rekord seja to 12.8s, ale 1 fotelik miał chwilowo wewnątrz :P
ODPOWIEDZ