mnie sie wydaje ze to zalezy czy masz ogrzewany filtr powietrza u mnie jest do kolektora przykrecony i musze cos z tym fantem zrobic bo jak zdazy sie nagrzac czyli jakies 15 min pracy silnika to mi osiagi spadaja... Ale to tak u mnie jest (i bylo w poprzednim pugu - moze to ewenement )
CIEPŁE POWIETRZE POTRZEBNE JEST TYLKO PRZY DUZYCH PRZYMROZKACH DLATEGO NA RURZE DOLOTOWEJ JEST ZAINSTALOWANY TAKI BAJER PODCISNIENIOWY KTÓRY OTWIERA DOPŁYW CIEPŁEGO POWIETRZA Z NAD KOLEKTORA WYDECHOWEGO
czy ja wiem czy chodzi o reakce z paliwem... Zawsze mi sie wydawalo ze zimniejsze powitrze = wiecej tlenu w mniejszej objetosci a wiadomo ze do spalania jest niezbedny. A francuzi to patentow maja co niemiara np. nigdzie indziej nie widzialem przewodu przelewowego od paliwa wcisnietego w kolektor dolotowy A sprobojcie pod wlot powietrza dac opary od paliwa (dobrze w dieslu dziala zwieksza zdrowo moc normalnie jak n2o ) Wiec patent niczego sobie
w gti nie ma zadnego systemu podcisnieniowego( u mnie) tylko kawal metalu pomiedzy obudowa filtra i kolektorem po trasie to obudowa niezle goraca jest....
jak moze miec mniejsze drobiny?? nie moze, one sa tylko blizej siebie, wiec jest wieksza gestosc, wiec jest wiecej tlenu. Zreszta efekt ten sam to co tu sie rozwodzic
Niewazne efekt ten sam. Hmmm moze jakas wydajna zamrazarke zamontowac?? Osiagi lepsze a i baza pod bimbrownice bedzie... Tylko jeszcze rejestracje: "Pedzacy jelen"
Hmmm to cos nie tak... kupel ma 106 z zabudowa ktora troche wazy i 1,0 (954 ccm zeby zuchwalym nie byc) i do 100 ma 14,5.... Jakies krotkie biegi miasz z tego co pamietam to na 2 80 pare powinien poleciec...
woocash, daj spokój - ja mam skrzynię GT - niewiele mi brakuje, żeby mieć 100 na jedynce Jeśli dobrze pamiętam dwójka kończy się u mnie koło 120 km/h.
To, o czym piszesz znam z seja (1.1) - jedynka - ogień, dwójka - ogień (do 80 km/h) i piętnaście minut na trójeczce. Rekord seja to 12.8s, ale 1 fotelik miał chwilowo wewnątrz