hehe niezle... mi a do ilu obrotow ci ciagnie?? bo ja mam 74 na 1 przy odciaeciu 6700 ale do takich wartosci nie warto ciagnac bo moc traci 65 wystarczy zupelnie
no to ladnie.... przy 204 mam na 5 odciecie... na 4 to moze 170 pojdzie masz xu9ja bez kata i skrzynie od gt a nie gti?? tez bym chcial nie walic na trasie caly czas na 5 tys...
no ja mam przy 1,1 odcieńcie przy około 6500 jak miałem 1,0 to do setki jakieś 17 sekund teraz hmm możliwe że 13-14 ale msuze sprawdzić jak przy 1,1 to na 2 tak do 90 poleci przy 1,0 może nawet do 100 bo nie było odcięcia ale to już przesada 16 sekund to sałby wynik musisz coś nad tym popracować
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
mój to w zasadzie pólautomat - wrzucam czwóreczkę i jadę od 50 do końca invictus - może się zamienimy, mnie już cholera bierze
P.S. GT to GranTurismo, coś jak Ferrari 612, nie wersja puga
hehe w sumie... a halogeny ci dzialaja?? bo bez tego to ja nie jade
Wiem co to gt chodzi mi o to ze byl 1,4 gt i xs gt byl 5-drzwiowy i wiekszosc firm motoryzacyjnych nazywa swoje modele gt a ze tak nie powinno wbyc to juz inna bajka...
po co liczyc ?? to nie ma sensu woocash musisz wyczuc, i zmieniac bieg kiedy zaczyna slabiej ciagnac a nie jak juz przestanie jak masz 60 km to kolo 13,5 -14 s powinienes uzyskac bo ta 106 o ktorej wspomnialem ma cale kosmizcne 50km. Aha najwazniejsze to chyba szybko zmieniac biegi jak to opanujesz to stary... tylko nie przesadzaj bo u mnie juz synchro zaczyna nawalac...
ALE DZIWNE PODEJSCIE ZMIENIAC BIEK PATRZAC ILE SIE MA NA LICZNIKU A MÓGŁBYM NI EMIEC OBROTOMIERZA ANI PRĘDKOSCIOMIERZA I TAK BYM WIEDZIAŁ KIEDY MAM ZMIENIC BIEG TAK JAK PISZE INVICTUS TO SIE CZUJE
Nie wiem gdzie ale gdzies w necie powinno cos byc - poszukam jakby co to tu zamieszcze, ale powiem ci ze wg tabel( do gti sa latwo dostepne) moj ciagnie do 74 i tak jest ale nie ma sensu wchodzic pow. 65 bo moment traci
a halogeny ci dzialaja?? bo bez tego to ja nie jade
w sumie działają, ale czasem prawy coś miga
święte słowa, chłopcy - utratę ciągu czuć i nie ma sensu męczyć bolidu do odcięcia... Ja w seju (55 km, koło 820 kg z audio) mieszczę się w 14 sekundach, więc woocash ćwicz, ćwicz (i siebie, i lewka )