Dymi i to ostro :[

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
zen

Dymi i to ostro :[

Post autor: zen »

Jestem po remoncie silnika-wymiana pierścieni tłokowych, zimmeringów :? (czy czegoś w tym stylu), wrzystkich uszczelek i filtrów. Dodatkowo nowe końcówki wtrysków. I mam problem....
Podczas jazdy gdy depne gaz zostawiam za sobą kupe dymu(nie czarnego). Chmura potrafi zakryć samochód jadący za mną :shock:
Regulacja dawki paliwa pomaga... Przestaje dymić, ale auto jest wtedy zamulone. Wyciągnie max 70km, a przyspieszenie jest.... Romet by mnie wyprzedził :cry: Nie wiem gdzie tkwi usterka. Byłem u dwóch mechaników i sami nie wiedzą. Prubowali regulować zapłon, bez widocznych skutków. Prosze o pomoc :(

1.8D 85r
rafi

Post autor: rafi »

Czy przed tym niby remontem nie dymił?Sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach?Jaki kolor ma ten dym?
zen

Post autor: zen »

Nie dymił. Ciśnienia na cylindrach nie sprawdzałem, tylko na pompie i jest prawidłowe. Tak mi powiedział przy sprawdzaniu, że wystarczające jest 40, a u mnie jest ok 60.
Dymi na biało. Jak by to były silnik na benzyne to bym pomyślał ze nie przepala dobrze, ale w dieslu to na niczym sie nie znam..
Ferguss

Post autor: Ferguss »

no widzisz, ja mam przepał w benzynie, dym mam biały a nikt nie wie o co chodzi :)
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

moze uszczelka pod glowicą i płyn leci ci prosto do cylindra ?? temu biały dym
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
Ferguss

Post autor: Ferguss »

dym ten jest jak jest zimne autko po kilkunastu km już tak nie kopci, ale eytilnkę czuć
rafi

Post autor: rafi »

ZoNNk pisze:moze uszczelka pod glowicą i płyn leci ci prosto do cylindra ?? temu biały dym
Raczej nie uszczelka a źle dokręcona głowica,chyba że po wymianie pierścieni założono starą.Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach.
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

a moze dasz mu sie troche dotrzeć zanim zaczniesz ganiać romety:P jeśli to byla taaaka kapitalka, to pare tysiecy minie zanim pierscienie sie ułoża i przestanie chlać olej. a uszczelke pod głowica i jej dokrecenie sprawdż. nie testuj go za wiele na "dotarciu". typowym objawem docierania jest smród niedopalonej benzyny. zrób pare dłuższych tras i pamietaj, jak go dobrze dotrzesz to pojezdzisz. a jak zaczniesz go katowac, to po dotarciu bedzie sie nadawał do następnego remontu <jak sie coś nie roz...>
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

a, to jest diesel, no to biały dym świadczy też o nie dokońca dobrym spalaniu ropy. daj mu szanse
Obrazek
zen

Post autor: zen »

Po tym remoncie mam zrobione 700km, głowice dokrecili mi po 500km.
Chce jechac i ustawić dobrze wuprzedzenie wtrysku.
Wiec jak trzeba to bende go jeszcze oszczędzał. Zobaczymy co bendzie dalej.
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

700 km to nic dla bezyniaka a juz zupełnie dla diesla. docieraj dalej. jakas wyrażna poprawa może sie pojawić dopiero po 3000 - 4000 km, a tak na 90% sprawnie to pewnie po 10000. i najlepsze są długie, spokojne trasy, z prędkoscia ok 90 km/h. miasto lepiej unikać. najlepiej wez panne i jedz na majówke:] powodzenia, i napisz jak coś wyniknie.
zen

Post autor: zen »

Zrobiłem do dziś 1500km i widze rużnice, autko jest o wiele żwawsze i ładnie przyspiesza :D
Musze jeszcze dorwać orginalne podkładki pod wtryski i będzie git.
Nadal jeżdze spokojnie, a mój pug sie rwie do jazdy :twisted:
Spayky

Post autor: Spayky »

słuchaj jak koledzy radzą i nie katuj auta, diesle w pugach to zajebiste silniki, potrafia spokojnie przejechać nawet do 500km bez remontu o ile będziesz dbał o niego
ODPOWIEDZ