Wentylatory chłodnicy
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wentylatory chłodnicy
Witajcie,
Wiec powiedzicie mi czy tak ma byc... Chodzi o dieselka z dwoma wiatrakami chlodnicy i dwoma stopniami ich zalaczania...
Wiec tak, jako pierwszy wlacza sie tylko jeden wiatrak, lewy patrzac na przod autka, na wysokich obrotach. NA drugim stopniu wlaczaja sie oba wiatraki ale kręcą się wolniej...
Czy tak ma byc? Czy mam cos na odwrot podlaczone... ? Mi jakos bardziej pasowaloby zeby najpierw wlaczaly sie oba wolniej, a pozniej oba szybciej? Moze mam zamienione kabelki na czujniku? Bo i sam czujnik nie jest oryginalny...
Aha... i wiatraki wylaczaja sie razem z kluczykiem... a chyba nie powinny... choc nie ma to wiekszego znaczenia, gdyz schlodza one i tak tylko sama chlodnice...
Napiszcie jak to powinno byc
Wiec powiedzicie mi czy tak ma byc... Chodzi o dieselka z dwoma wiatrakami chlodnicy i dwoma stopniami ich zalaczania...
Wiec tak, jako pierwszy wlacza sie tylko jeden wiatrak, lewy patrzac na przod autka, na wysokich obrotach. NA drugim stopniu wlaczaja sie oba wiatraki ale kręcą się wolniej...
Czy tak ma byc? Czy mam cos na odwrot podlaczone... ? Mi jakos bardziej pasowaloby zeby najpierw wlaczaly sie oba wolniej, a pozniej oba szybciej? Moze mam zamienione kabelki na czujniku? Bo i sam czujnik nie jest oryginalny...
Aha... i wiatraki wylaczaja sie razem z kluczykiem... a chyba nie powinny... choc nie ma to wiekszego znaczenia, gdyz schlodza one i tak tylko sama chlodnice...
Napiszcie jak to powinno byc
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Mialem takiego diesla i zalaczaly sie "tak jak bys wolal", wylaczaly mi sie tez razem z kluczykiem co do tych obrotow i zalaczania to zawsze mozna wszystko zrobic, wiec nawet jezeli jest wszystko OK to mozna to zmienic (znaczy sposob a nie nia nieOK ) Ale skoro sie nie przegrzewa to dalbym sobie z grzebaniem spokoj na twoim miejscu
Ej no powiedzialem ze nie ma sensu tego przerabiac ale powiem wam ze jak sie tego diesla w lecie przeciaza (pedal gazu i podloga ma inne drgania jak sie przegrzeje to lekko czuc jak sie tym sprzetem troche pojezdzi, ale to nie tylko te diesle tak maja) to jednak chlodzenie nie daje sobie rady i przynajmniej mozna zrobic dzialanie bez zaplonu jak w lecie sie czesto odpala i zdrowo pogania
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ok,
Dzieki blaszka za wytłumaczenie
Wiem invictus ze mozna to zmienic, co za problem zamienic przewody na czujniku, ale chodzilo mi o to czy tak ma byc. Dziwilo mnie to ze najpierw chodzi jeden szybciej...
Lato sie zbliza i autko zaczyna sie grzac w korkach... a wskaznika temp. to sie Francuzom zapomnialo wlozyc
Dzieki blaszka za wytłumaczenie
Wiem invictus ze mozna to zmienic, co za problem zamienic przewody na czujniku, ale chodzilo mi o to czy tak ma byc. Dziwilo mnie to ze najpierw chodzi jeden szybciej...
Lato sie zbliza i autko zaczyna sie grzac w korkach... a wskaznika temp. to sie Francuzom zapomnialo wlozyc
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...