Jak powinny wygladac wspawane grodzie
Jak powinny wygladac wspawane grodzie
Jak w temacie w miske olejowa zeby przy malych predkosciach na szybkich nawrotach olej spod smoka nie odplywa
dokladnie
bo jak jest choc odrobine ponizej MAX to przy naglym rzuceniu samochodem w zakret opada wskazowka od cisnienia, czyli smok nie lapie, tylko przy samiutkim MAX'ie tak nie jest, wieck jak juz rozbieram to moze cos takiego sie wspawa... jakis czas temu cos takiego bylo chlopakom z Monster Garaqe potrzebne do wyscigu 8-ek
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Grodzie musza miec pod spodem szczeline aby olej mogl sie przelewac! Jednak ograniczaja one jego szybkie przelewanie sie.
Ja u siebie nei mam grodzi a z uciekajacym olejem na nawrotach tez problemow nie mam.
Ja u siebie nei mam grodzi a z uciekajacym olejem na nawrotach tez problemow nie mam.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
A ja mam ale... Zrobie ja w ten sposob zeby czujnik temp byl po stronie smoka i tak do tej pory nigdy nie udalo mi sie rozgrzac oleju pow 100 st (chlodnica wodna +2 wiatraki) Po 170 km w trasie gdzie srednia mialem 110 czyli jechalem 160-170 caly czas bylo 100 stopni i wlasnie chodzilo mi o cos takiego jak pki205 pokazal. Zmieniam pompe, jak nowa tez nie bedzie lapac - bede wspawywal plytke. Jezeli do tego dojdzie powiem jak dziala
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No u mnie olej grzeje sie do 130-150 stopni na odcinku specjalnym. A tez mam 2 wiatraki, i oba wlaczam na pelna predkosc na starcie do OS.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
nie chodzi mi o Kaktusa sorry ze nie sprecyzowalem
bo te zeberka to wiem, ale z robieniem tego byloby duzo roboty - za duzo myslalem tez o grodzi na zawiasach odchylanej tylko w 1 strone pod naporem oleju (ze szczelina pod spodem swoja droga) ale z tym tez bym sie namachal a z zawiasami od tem tez mogloby sie cos stac i efekt bylby taki jak bez nich
wiec obejde sie bez zawiasow ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)