Jak powinny wygladac wspawane grodzie
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie mam zadnej chlodnicy oleju - nawet nie mialbym gdzie ja zamontowac! Mam 2 wiatraki.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
aha, ale ja tez mam 2 wiatraki
tam gdzie normalnie jest filtr oleju mam plytke z 2 przewodami, ktore ida do takiej puchy (wielkosci zasilacza od kompa) i ida tam tez 2 prewody z plynem chlodzacym w to jest wkrecony filtr a wszystko to jest pod zdezakiem na wysokosci przeplywomierza widac to ustrojstwo jak sie stoi przed samochodem. (Jest tak nisko ze powietrze tez to chlodzi)
tam gdzie normalnie jest filtr oleju mam plytke z 2 przewodami, ktore ida do takiej puchy (wielkosci zasilacza od kompa) i ida tam tez 2 prewody z plynem chlodzacym w to jest wkrecony filtr a wszystko to jest pod zdezakiem na wysokosci przeplywomierza widac to ustrojstwo jak sie stoi przed samochodem. (Jest tak nisko ze powietrze tez to chlodzi)
Jakie były rodzaje tych chłodnic??dobrze rozumiem: do tej "puszki" idą przewody ciśnieniowe z olejem z podstawki/płytki? a filtr jest na podstawce czy pod zderzakiem? pytam z ciekawości bo w TD jest podstawka pod filtr z wężami wody rozumiem ze tez jest to chłodnica oleju
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
a tak z innej beczki.
olej u mnie rozgrzewa się trochę za bardzo, moim skromnym zdaniem, jest jakiś sposób na jego chłodzenie bez żadnych rewolucji?
mam na myśli takie coś jak jakieś żebrowanie pokrywy miski olejowej a'la radiator czy cuś takiego
olej u mnie rozgrzewa się trochę za bardzo, moim skromnym zdaniem, jest jakiś sposób na jego chłodzenie bez żadnych rewolucji?
mam na myśli takie coś jak jakieś żebrowanie pokrywy miski olejowej a'la radiator czy cuś takiego
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
spoko, na razie zastanawiam się jak to przymocować, bo pokrywa miski jest wypukła, a planuje zaopatrzyć się w taki duży przemysłowy radiator, tylko trzeba jakoś zoptymalizować powierzchnię przylegania....
a ten na filtr oleju... no tam i tak jest dość ciepło... przykleić tam mały radiator?
a ten na filtr oleju... no tam i tak jest dość ciepło... przykleić tam mały radiator?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A do ilu ci sie grzeje ten olej??
Mi na rajdzie do 130-150 stopni i nie jest to nic specjalnego.
miedzy 90 a 110 stopni to normalna temperatura pracy oleju.
Mi na rajdzie do 130-150 stopni i nie jest to nic specjalnego.
miedzy 90 a 110 stopni to normalna temperatura pracy oleju.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
filtr zawsze jest bardzo goracy - 80-90stopni to przeciez bardzo duzo! A olej czesto ma nawet 100-110stopni .... filtr musi byc goracy ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Mineral po paru dniach robi sie czarny... zwlaszcza jak w silniku jest juz dosyc duzo syfu.
Mysle ze zabawa z radiatorami jest nie warta swieczki.
Masz problemy z chlodzeniem - a czym zalewasz silnik?
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Mineral po paru dniach robi sie czarny... zwlaszcza jak w silniku jest juz dosyc duzo syfu.
Mysle ze zabawa z radiatorami jest nie warta swieczki.
Masz problemy z chlodzeniem - a czym zalewasz silnik?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
tzn chodzi o płyn?
jeśli tak to nie ma się czym chwalić, mam przewalanie oleju do chłodnicy, więc używam wody i co jakiś czas zmieniam / przeczyszczam.
tylko że minerał robi się b. gęsty jak zrobi się z niego emulsja, więc zdarzyło mi się zapchanie przewodów. rozkręcałem silnik, ale nie z mojej winy nie mogłem wymianić tych pier**lonych papierowych K***a uszczelek tulei...
jeśli tak to nie ma się czym chwalić, mam przewalanie oleju do chłodnicy, więc używam wody i co jakiś czas zmieniam / przeczyszczam.
tylko że minerał robi się b. gęsty jak zrobi się z niego emulsja, więc zdarzyło mi się zapchanie przewodów. rozkręcałem silnik, ale nie z mojej winy nie mogłem wymianić tych pier**lonych papierowych K***a uszczelek tulei...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]