Wydech; Przepływomierz; Przepustnica
- Kubski
- Nowicjusz
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 cze pt, 2004 9:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Z tym moim samochodem to były jakieś machlojki. W dowodzie mam '87, ale komputer MOTRONIC, skrzynia (wsteczny do tyłu), przepływka od motronica, deska rozdzielcza, katalizator wskazywałyby raczej na rok 90/91. Myslę, że te światła mogły być jeszcze montowane z motronic'em.
Ale "UFA" jeszcze nie szukałem u mnie
Ktoś pytał:
AKCELEROMETR (od and. accelerate -przyspieszać) -mierzy przyspieszenie i prędkość. Ten, który miałem do dyspozycji wyliczał to na podstawie przeciążeń. Przykleja się to do szyby na przyssawki, podłącza do zapalniczki, poziomuje i tyle. Na pewno można takie coś dostać na Allegro. Ten był sprowadzony ze Stanów i mierzył prędkość w milach (na szczęście czas w sekundach )
Ale "UFA" jeszcze nie szukałem u mnie
Ktoś pytał:
AKCELEROMETR (od and. accelerate -przyspieszać) -mierzy przyspieszenie i prędkość. Ten, który miałem do dyspozycji wyliczał to na podstawie przeciążeń. Przykleja się to do szyby na przyssawki, podłącza do zapalniczki, poziomuje i tyle. Na pewno można takie coś dostać na Allegro. Ten był sprowadzony ze Stanów i mierzył prędkość w milach (na szczęście czas w sekundach )
kiedyś: 205 1.9GTI
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Akcelerometry sa dosc dokladne, ale najwaznijsze jest to ze ich wyniki sa powtarzalne, czyli moga dac ogolny obraz stanu samochodu przed i po modyfikacjach.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kubski
- Nowicjusz
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 cze pt, 2004 9:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Jak już pisałem, potrzebujesz: 1. akcelerometr z kabelkiem i wtyczką w zestawie, 2. sprawną zapalniczkę (jeśli Ci nie działa, to wyciągnij radio i sprawdź, czy przy jego wkładaniu nie wyciągnęła się wtyczka do zapalniczki), 3. długa prosta
To urządzenie jest wielkości pudełka od papierosów i mocujesz to np. do szyby na przyssawki. W środku jest żyrokompas czy coś takiego, co mierzy przeciążenia i na podstawie tego oblicza prędkość. Mierzy sprint do 100km/h (albo 60 mil/h), na 400m oraz obicza drogę hamowania. Są pewnie i ambitniejsze, które podają inne parametry (może np. przeciążenia na zakrętach).
To urządzenie jest wielkości pudełka od papierosów i mocujesz to np. do szyby na przyssawki. W środku jest żyrokompas czy coś takiego, co mierzy przeciążenia i na podstawie tego oblicza prędkość. Mierzy sprint do 100km/h (albo 60 mil/h), na 400m oraz obicza drogę hamowania. Są pewnie i ambitniejsze, które podają inne parametry (może np. przeciążenia na zakrętach).
kiedyś: 205 1.9GTI
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
My mamy taki akcelerometr w opolu, ba sa nawet 3
Zmierze Puga i podam tutaj osiagi.
Zmierze Puga i podam tutaj osiagi.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kubski
- Nowicjusz
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 cze pt, 2004 9:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
No i jest rozwiazanie mojego problemu, kóry opisywałem w tym temacie. Moja 205-ka GTi nie chciała jeździć głównie z dwóch powodów:
1. Mocno zużyty wałek rozrządu -krzywki były zjechane po ok. 4mm -co oznacza, że o tyle mniejsze było otwarcie zaworów!
2. Obrócona panewka korbowodowa (i ogólnie beznadziejny stan całego kompletu panewek).
Przeczytajcie też temat: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?p=51300#51300
1. Mocno zużyty wałek rozrządu -krzywki były zjechane po ok. 4mm -co oznacza, że o tyle mniejsze było otwarcie zaworów!
2. Obrócona panewka korbowodowa (i ogólnie beznadziejny stan całego kompletu panewek).
Przeczytajcie też temat: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?p=51300#51300
kiedyś: 205 1.9GTI
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak, walek byl tragedia! Pozatym ze zawory sie mniej otwieraly, to trzeba zwrocic takze uwage na to ze byly krocej otwarte! Wszak zmienily sie takze fazy rozrzadu, pozatym kazdy cylinder mial inna sprawnosc.
Tak wiec porada dla posiadaczy Peugeotow - pilnujce terminowej wymiany oleju! U Kuby wczesniejszy wlasciciel o to nie dbal!
Tak wiec porada dla posiadaczy Peugeotow - pilnujce terminowej wymiany oleju! U Kuby wczesniejszy wlasciciel o to nie dbal!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora