ZEGAREK
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
pierwsze wrazenie jest takie ze zegarek rzeczywiscie sie tam nie miescie, ale jak wklada sie go wyswietlaczem do gory, a potem wykonuje obrot o 90 stopni to (ku mojemu wielkiemu zdziwieniu pasuje jak ulal
pytanie: na zegarku sa 4 wtyki... tak wiec mamy plus, minus, plus dla zapalonych swiatel, a czwarty wtyk? i ktory jest ktory?? nie sa opisane...
pytanie2: jesli jezdze na swiatlach caly rok (dzien/noc) czy jest sens podpinania + od swiatel? rozumiem ze w dzien bedzie mi slabiej swiecic przy wlaczonych swiatlach.
pytanie3: pomijajac zabawe z podlaczaniem: jak sprawdzic czy zegarek dziala, tzn w ktory w tyk podpiac plus a w ktory minus, tak aby nie spalic zegarka... HELP
p.s. stalem sie wlascicielem zegarka kalmara =]
za wszystkie odpowiedzi dziekuje z gory
edit:
ponawiam prosbe.
pytanie: na zegarku sa 4 wtyki... tak wiec mamy plus, minus, plus dla zapalonych swiatel, a czwarty wtyk? i ktory jest ktory?? nie sa opisane...
pytanie2: jesli jezdze na swiatlach caly rok (dzien/noc) czy jest sens podpinania + od swiatel? rozumiem ze w dzien bedzie mi slabiej swiecic przy wlaczonych swiatlach.
pytanie3: pomijajac zabawe z podlaczaniem: jak sprawdzic czy zegarek dziala, tzn w ktory w tyk podpiac plus a w ktory minus, tak aby nie spalic zegarka... HELP
p.s. stalem sie wlascicielem zegarka kalmara =]
za wszystkie odpowiedzi dziekuje z gory
edit:
ponawiam prosbe.
sprzedany
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
minely dwa miechy a ja w sumie wciaz nie wiem co i jak (tzn robakk wszystko super opisal, ale nie wiem w ktore wtyki podpiac powyzsze dwa plusy i minus) nie chce spalic zegarka...
prosilbym kogos kto ma orginalnie takie zegarek aby mi pomogl potrzebuje ktory wtyk jest na plus, ktory plus przy zapalonych swiatlach i ktory masa... bo jeden jest chyba na sztuke w takim razie...
obudzilem sie po dwoch miechach bo dopadlem plastik do tego zegarka...
prosilbym kogos kto ma orginalnie takie zegarek aby mi pomogl potrzebuje ktory wtyk jest na plus, ktory plus przy zapalonych swiatlach i ktory masa... bo jeden jest chyba na sztuke w takim razie...
obudzilem sie po dwoch miechach bo dopadlem plastik do tego zegarka...
sprzedany
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam,
Mozna jeszcze wrocic do tematu?
Mam rowniez problem z podlaczeniem,
W zegarku sa 4 zlacza do kostki, dwa z nich to plis i minus, kolejne dwa to + ktory trzebaby wziasc ze stacyjki, ale zmiana podwietlenia z mocniejszego na slabsze zmienia sie po podlaczeniu drugiej masy, wtedy leci ona przez rezystor...
Dlad wziasc teraz mase gdy zalapa sie swiatla? Jak oryginalnie jest podlaczony taki zegarek? Bo oczywiscie mozna to zrealizowac elektronicznie, badzi nawet za pomoca przekaznika... ale po co?
Napiszcie jak to jest bo moze zle kombinuje...
Pozdrawiam!
Mozna jeszcze wrocic do tematu?
Mam rowniez problem z podlaczeniem,
W zegarku sa 4 zlacza do kostki, dwa z nich to plis i minus, kolejne dwa to + ktory trzebaby wziasc ze stacyjki, ale zmiana podwietlenia z mocniejszego na slabsze zmienia sie po podlaczeniu drugiej masy, wtedy leci ona przez rezystor...
Dlad wziasc teraz mase gdy zalapa sie swiatla? Jak oryginalnie jest podlaczony taki zegarek? Bo oczywiscie mozna to zrealizowac elektronicznie, badzi nawet za pomoca przekaznika... ale po co?
Napiszcie jak to jest bo moze zle kombinuje...
Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
chatos, jesli jezdzisz zawsze na swiatlach to moze podlacz sobie na stale jasniejsze swiecenie zebys w dzien cos widzial...
Jesli tak to od gory 1 do plusa na stale, 2 i 4 do masy na stale, 3 pod stacyjke zeby podswietlanie wlaczalo sie razem z zaplonem.
Jak chesz slabsze swiecenie 4-ki nie podlaczaj wcale.
Albo mozesz zobie zrobic wlaczniczek ktorym podasz na 4-ke mase i zapali Ci sie jaśniej...
Tyle co udalo mi sie dzis wyeksperymentowac z tym zegarkiem... jesli sie myle niech mnie ktos poprawi... w kazdymbadz razie zegarka nie uszkodzilem, jeszcze dziala
Jesli tak to od gory 1 do plusa na stale, 2 i 4 do masy na stale, 3 pod stacyjke zeby podswietlanie wlaczalo sie razem z zaplonem.
Jak chesz slabsze swiecenie 4-ki nie podlaczaj wcale.
Albo mozesz zobie zrobic wlaczniczek ktorym podasz na 4-ke mase i zapali Ci sie jaśniej...
Tyle co udalo mi sie dzis wyeksperymentowac z tym zegarkiem... jesli sie myle niech mnie ktos poprawi... w kazdymbadz razie zegarka nie uszkodzilem, jeszcze dziala
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dobra, dla wszystkic gzainteresowanych odkrylem jak to chyb a powinno byc...
wiec ja bynajmniej tak podlaczylem i dziala...
PAtrzac od tylu na zegarek, majac styki po prawej stronie... i od gory:
1 - plus na stale np. pod zapalniczke albo radio.
2 - minus na stale - jak wyzej
3 - plus pojawiajacy sie w wchili wlaczenia stacyjki - ja podlaczylem pod jeden z kabelkow przy koscte od wlacznika ogrzewania tylnej szyby i tam wlasnie pojawia sie plus po wl. stacyjki.
4 - minus zanikajacy jak wlaczy sie swiatła... i o dziwo znalazlem cos takiego ) i to rowniez w kostce od wlacznika ogrzewania tylnej szyby, na jednym z kabelkow tam jest masa ktora zanika po wlaczeniu swiatel...
Takze miernik w dłoń i do dzieła
Efekt jest wydaje mi sie taki jak powinien byc, czyli po wlaczeniu stacyjki zegarek podsietla sie jasniej, po wlaczeniu swiatel, podswietlanie przygasa. Po wylaczeniu stacyjki podswietlanie gasnie calkiem.
Cheatos, powodzenie calkiem nie duzo roboty jak juz sie wie jak to podlaczyc
Pozdrawiam,
wiec ja bynajmniej tak podlaczylem i dziala...
PAtrzac od tylu na zegarek, majac styki po prawej stronie... i od gory:
1 - plus na stale np. pod zapalniczke albo radio.
2 - minus na stale - jak wyzej
3 - plus pojawiajacy sie w wchili wlaczenia stacyjki - ja podlaczylem pod jeden z kabelkow przy koscte od wlacznika ogrzewania tylnej szyby i tam wlasnie pojawia sie plus po wl. stacyjki.
4 - minus zanikajacy jak wlaczy sie swiatła... i o dziwo znalazlem cos takiego ) i to rowniez w kostce od wlacznika ogrzewania tylnej szyby, na jednym z kabelkow tam jest masa ktora zanika po wlaczeniu swiatel...
Takze miernik w dłoń i do dzieła
Efekt jest wydaje mi sie taki jak powinien byc, czyli po wlaczeniu stacyjki zegarek podsietla sie jasniej, po wlaczeniu swiatel, podswietlanie przygasa. Po wylaczeniu stacyjki podswietlanie gasnie calkiem.
Cheatos, powodzenie calkiem nie duzo roboty jak juz sie wie jak to podlaczyc
Pozdrawiam,
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...