Głowny inzynier i konstruktor B-grupowego 205 T16, Jean-Claude Vaucard, jest również współtwórcą i głównym inżynierem
teamu Citroen Rally Team i jego dziecka - Xsary WRC...
Oba samochody są szczytami techniki rajdowej - oczywiście w swoich czasach...
Ciekawostka...
- _Ryba_
- Junior
- Posty: 427
- Rejestracja: 27 wrz sob, 2003 3:48 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Każdy z nas by chyba chcial. ja przynajmniej tak i uslyszec pomruk tego pugaWINKiel pisze:Chciałbym usiąść chociaż na miejscu pilota... oczywiscie w tym pierwszym
<<<Moja Furka SPRZEDANA!!!!>>>
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak, zgadza sie!
Citroen i Peugeot to PSA, tak sie sklada ze takze rajdowe samochody sa skladane w jednym miejscu!!
Peugeot Sport i Citroen Sport maja siedzibe w jednym budynku, ich autka stoja w jednym hangarze, a jeden i drugi zespol korzysta ze swoich nowinek technicznych!
Autka jezdza na identycznych silnikach, identycznych turbinach Garretta, na tych samych wtryskach Magnetti Marelli itp itd.
A szefostwo teamow to ludzie ktorzy kiedys siedzieli wlasnie przy Pugach 205 T16 - Jean Todt, Corrado Provera, czy tez Jean-Claude Vaucard - to jedna wielka paczka kumpli Z czasow gdy Salonen Kankkunen i Vatanen wlaczyli o najwyzsze laury.
Citroen i Peugeot to PSA, tak sie sklada ze takze rajdowe samochody sa skladane w jednym miejscu!!
Peugeot Sport i Citroen Sport maja siedzibe w jednym budynku, ich autka stoja w jednym hangarze, a jeden i drugi zespol korzysta ze swoich nowinek technicznych!
Autka jezdza na identycznych silnikach, identycznych turbinach Garretta, na tych samych wtryskach Magnetti Marelli itp itd.
A szefostwo teamow to ludzie ktorzy kiedys siedzieli wlasnie przy Pugach 205 T16 - Jean Todt, Corrado Provera, czy tez Jean-Claude Vaucard - to jedna wielka paczka kumpli Z czasow gdy Salonen Kankkunen i Vatanen wlaczyli o najwyzsze laury.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Kiedy to jezdzil 205T16 probowali wkrecic do rajdow Citroena BX 4TC , wystartowal w kilku rajdach w 86r , a w 87 mial jezdzic w calym cyklu mistrzostw swiata, ale w 87 FIA zlikwidowalo grupe B , byly za szybie jak na rajdy i za malo bezpieczne, bo z "plastiku" (zostala grupa A i N , B byla najszybsza, pozniej A ,a an koncu seria , czyli N)
[/img]
[/img]