siłownik podciśnieniowy aparatu zapłonowego

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
putbill

siłownik podciśnieniowy aparatu zapłonowego

Post autor: putbill »

Proszę o wypowiedzi na ten temat:
do czego służy jak go sprawdzić, czy można go naprawić, jakie są objawy jego awarii.? :?:
Załączniki
bez tytułu.jpg
bez tytułu.jpg (0 Bajtów) Przejrzano 2370 razy
invictus

Post autor: invictus »

zaplon jest ustawiany dynamicznie, w zaleznosci od podcisnien czyli wcisniecia gazu, jak napreawic nie wiem, a objawy to np. zmniejszona moc - czyli tak samo jak przy zle ustawionym zaplonie
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

odłącz wężyk to zobaczysz awarię :twisted:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
putbill

Post autor: putbill »

odłączyłem wężyk i nie widzę żadnej różnicy :)
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

jak nie widać żadnej różnicy to po co przepłacać ;) a przyspieszałeś na maxa? nie zwalniał obrotów szybciej?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
putbill

Post autor: putbill »

NIE ZWALNIAŁ, wiec do czego to słuzy
invictus

Post autor: invictus »

do zmiany kata wyprzedzenia zaplonu a jak nie ma roznicy to dziwne bo chyba tylko w motronic'u nie ma roznicy (bo tam robi to czujnik GMP) ale tez wezyka nie ma... :lol:
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

no u mnie jest wężyk.... ni i zwalnia jak wywalę..... chociaż w tych furach jes kupę zbędnych rzeczy :twisted:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
putbill

Post autor: putbill »

To prawda w tych autach jest bardzo dużo zbędnych rzeczy jakies kostki wężyki itp. to po to żebyśmy się dłuzej męczyli z naprawą i dochodzili np co to jest, :roll: do czego to służy :?: , a po tygodniu poszukiwania dochodzi do tego ze można wziąźć kosę i upier...ć to i wszystko będzie też oki :P
invictus

Post autor: invictus »

Hehe fakt - ale w sumie tez za to kochamy nasze pugi :lol: :lol:
Awatar użytkownika
camel
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Polska

Post autor: camel »

Odpal auto, odlacz wezyk, przy kolektorze ssacym, wloz do ust i pociagnij powietrze (bez glupich skojarzen), powinien wejsc na wyzsze obroty po czyms takim, a ty powiniennes czuc jakis opor przy takim zassaniu - jak nic sie nie dzieje a oporu brak to prawdopodobnie poszla membrana i generalnie nie naprawia sie tego tylko wymienia cala puche.
A co do objawów w czasie jazdy to napewno bys poczul, jesli wczesniej byl sprawny. Efekt jest taki jakby auto wchodzilo na obroty dwa razy wolniej.
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

tez to putbillowi pisałem na gadu gadu
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

po to jest to ufo właśnie
putbill

Post autor: putbill »

To co jest przyczyną ze nierówno pracuje na biegu jałowym jak jest rozgrzany (na wyższych obrotach pracuje równo). bo już niewiem? :shock:
invictus

Post autor: invictus »

Falszywe powietrze, ew. moze tez byc zluzyty walek rozrzadu - tez to mam
ODPOWIEDZ