Kaktus pisze:A jak mial dolot zrobiony??
Bo ta kwestia mnie bardzo interesuje, bo mam glowice z kolektorami i chce sobie to przygotowac ale sam nie wiem jak... a nie chce spaprac roboty.
Wiem ze musi byc jak najlepsze polaczenie kolektorow z glowica... ale nie wiem jak wyszlifowac kanaly dolotowe.
Wylot to wiem ze na lustro, ale nie wiem jak z dolotem, bo slyszalem rozne opinie! Jedni mowia ze tylko wygladzic, inni ze na lustro, jeszcze inni ze tak aby zostaly poprzeczne rysy.
Jak on to mial zrobione?
Wiem ze z dolotem sa rozne szkoly, jedni mowia lustro (przeplyw laminarny jest szybszy) inni ze trzeba honowac (w poprzek rysy) bo lepiej odparowuje mieszanke ktora na lustrze moze sie skraplac...
Honowanie mysle ze jest lepsze w gaznikach, gdzie rozpylenie dawki benzyny w powietrzu daje dosc duze kropelki - wierze ze wtryskiwacze tworza mgielke mniejszych kropelek ktore sie tak nie skraplaja...
Aaa...z doswiadczen kolegi - corrado VR6 glowica zrobiona z obu stron na lustro - na hamowni nie zmienila sie moc, ale +15Nm