sprawdź czy z teleskopu nie wylewa się olej. Chociaż wątpie żeby tele powodował takie cuś, bo miałem jeden dobry drugi klęknięty i auto stało prosto. Pewnie sprężyna
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
A ja w saxo miałem wywalony amortyzator jeden z przodu i właśnie stał krzywo!!!!
Sprawdź sobie ten amortyzator
W NORAUTO teraz jest promocja i sprawdzaja amortyzatory i hamulce za darmo!
pozdro
też mi się zdaje że amortyzator, przeciez jego zadanie polega właśnie na tym oprócz amortyzacji aby auto stało prosto i trzymało sie na zakrętach. Może uderzyłeś gdzies z dużą prędkościa w dziurę tym kołem i amor dostał po dupie
podczas jazdy po nierównościach sprawdź czy nie stuka ci w tym kole gdzie masz ten amorek, pouginaj go i zobacz czy w szybko powraca do swojego poprzedniego stanu, sprawdź jakie odgłosy wydaje
amor praktycznie nic nie ma do prostego stania on tylko powoduje ze samochod ani nie ugina sie ani nie odbija szybko wiec jakby to byl amor to po rozbujaniu samochodu jak stoi na rownym to by wszystko wrocilo do normy.
Moglby to byc amor pod warunkiem ze by sie skrzywil lub zatarl
ale wystarczy ponaciskac z jednej a pozniej z drugiej strony zeby to potwierdzic lub wyeliminowac
Musialbym pomacac
tak nie jestem chyba w stanie pomoc...
Ale rozbujaj najpierw jedna strone a pozniej druga i opisz wynik
Ktora strona jest twardsza, ktora szybciej przestaje sie bujac i sprobuj podnisc rekami ta strone ktora stoi nizej a jak sie nie wyrowna to docisnac strone ktora stoi wyzej i napisz czy choc na chwile sie wyrownalo
Eeee tam,
puga wymienia sie jak np wyciaeraczki zle zbieraja czy zapalniczka nie dziala
A tutaj wystarczy kupic 2 sprezynki od razu np od GTi na jakims szrocie i bedzie git
A jak ci to krzywe stanie nie przeszkadzai nie wariujesz samochodem to ja bym to zostawil
za sprezyny??
za 2 dasz 200 zl max i to jest absolutny max
a moze w 100 sie zmiescisz
zreszta nie musisz brac do GTi a do lezaka to wtedy 100 to absolutny max