słabe hamulce
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
powerhorse pisze: pedal jest twardy.
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
pedal ma krotki ruch i jest twardy. Ciezko opisac jak sie wciska ale wyglada to jakby pierwsze 2 cm nic nie lapal a pozniej cos jakby idzie ale czuje sie jakbym mial pod nim cegle hehe. Ale lepie dosc wysoko i krotki ruch.
Powiem moze co jest w mojej furze:
Od roku jak ja kupilem nie wymienialem robilem nic w hamulcach. ze 2 miesiace temu znajomy mowil ze przednie hamulce jeszcze jako tako sie nadaja do tylnich nikt nei zagladal. Mam wyciek spod tylniego lewego kola cale tam ustrojstwo jest zalane jakims swinstwem ale nei wiem co to. Plynu hamulcowego ani razu nie dolewalem od moment kupienia furki i wciaz w zbiorniczku cos jest. Ech
gdybym mial jakis punkt odniesienia w 100% sprawnej 205 przynajmniej moze wiedzialbym co jest mojej nie tak
i czy tak powinna chodzic czy nie :/
Powiem moze co jest w mojej furze:
Od roku jak ja kupilem nie wymienialem robilem nic w hamulcach. ze 2 miesiace temu znajomy mowil ze przednie hamulce jeszcze jako tako sie nadaja do tylnich nikt nei zagladal. Mam wyciek spod tylniego lewego kola cale tam ustrojstwo jest zalane jakims swinstwem ale nei wiem co to. Plynu hamulcowego ani razu nie dolewalem od moment kupienia furki i wciaz w zbiorniczku cos jest. Ech
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Jak cos sie z kola wylewa to pekla uszczelka tloczka no ale wtedy powinno plynu sporo ubywac a pedal powinien robic sie miekki.
Zrob tak: Na wylaczonym silniku popompuj pedalem hamulca az przestanie sie robic twardszy i przestanie syczec . Trzymaj caly czas wcisniety i odpal fure. Powinien lekko wpasc jak tak sie stanie zacznij nim szybko pompowac. Jak zacznie sie robic minimalnie twardszy to NIBY serwo powinny byc OK wtedy to raczej klocki albo stwardniale albo zaolejone. No ale specjalista nie jestem.
Zrob tak: Na wylaczonym silniku popompuj pedalem hamulca az przestanie sie robic twardszy i przestanie syczec . Trzymaj caly czas wcisniety i odpal fure. Powinien lekko wpasc jak tak sie stanie zacznij nim szybko pompowac. Jak zacznie sie robic minimalnie twardszy to NIBY serwo powinny byc OK wtedy to raczej klocki albo stwardniale albo zaolejone. No ale specjalista nie jestem.
- camel
- Nowicjusz
- Posty: 75
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Polska
powiem krótko - serwo tak jak wczesniej napisaliscie to wspomaganie hamulcow, bez niego pedal jest twardy i trzeba mocno wciskac, zeby zahamowal - zrob test, zjedz z gorki na luzie na zgaszonym silniku i hamuj - poczujesz wtedy brak serwa.
A ja w sprawie slabych hampli wymienilem:
- klocki,
- tarcze,
- tloczki w pompie
- cylinderki z tylu
- tloczki z przodu rozbieralem, czyscilem i smarowalem
- odpowietrzalem z 10 razy, plynu zuzylem na to wszystko chyba z 8 litrow i dalej bylo to samo dopoki nie zmienilem przewodów hamulcowych. Stare przewody koroduja, zmniejsza sie im przeplyw w srodku i skutecznosc hamulcow spada.
Polecam rowniez to pod rozwage![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
A ja w sprawie slabych hampli wymienilem:
- klocki,
- tarcze,
- tloczki w pompie
- cylinderki z tylu
- tloczki z przodu rozbieralem, czyscilem i smarowalem
- odpowietrzalem z 10 razy, plynu zuzylem na to wszystko chyba z 8 litrow i dalej bylo to samo dopoki nie zmienilem przewodów hamulcowych. Stare przewody koroduja, zmniejsza sie im przeplyw w srodku i skutecznosc hamulcow spada.
Polecam rowniez to pod rozwage
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)