Witam wszystkich fanów 205-tek,
mam pytanie związane z tylnym zawieszeniem, otóż coś mi tam mocno puka. Co to może być? Na pewno będe wymieniał amortyzatory tylne i nie wiem co jeszcze można , tak żeby wszystko było ok. Jakiej firmy amortyzatory najlepiej kupić (byle tanie) i jaki jest koszt pozostałych części do belki, które wymienia się zazwyczaj?
Z góry serdecznie dziękuje za pomoc.
po pierwsze dałeś ten temat 3 razy ten sam!!! ( juz usunąłem) a po drugie zachęcam do przejrzenia naszego FAQ pozdro to byłem ja :para: ziooom
remont tylnej belki
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
a dlaczego bedziesz wymieniał amortyzartory byłes juz na badaniu i zle wypadły
pukac moga mocowania metalowo gu,owe belki do nadwozia tez moga pukac ale raczej one piszcza łozyska tylnej belki pukaja wtedy gdy maja wielki luz ze az wahacz lata z kołem
więcej informacji znajdziesz na innych postach o tym temacie jest tu tego pełno moderator powinien to wrzucic w jeden ogólny temat
pukac moga mocowania metalowo gu,owe belki do nadwozia tez moga pukac ale raczej one piszcza łozyska tylnej belki pukaja wtedy gdy maja wielki luz ze az wahacz lata z kołem
więcej informacji znajdziesz na innych postach o tym temacie jest tu tego pełno moderator powinien to wrzucic w jeden ogólny temat
witam,
z wlasnego doswiadczenia :
jedna poducha do belki 50 zl , rozpoznasz czy do wymiany to tym ze ta orginalna ci sie rozleci na dwie czesci
amortyzatory wedlug uznania (ja mam sahs gazowe zalozone jeszcze przez niemca - nie narzekam)
belka :
zeby sprawdzic czy to ona podnies auto z tej strony gdzie stuka i szarp kolem na wszystkie strony jezeli kolo ma luzy i stuka to belka do roboty a jezeli cale zawieszenie sie rusza to poduszka sie zerwała gdzies
lozyska na jedna strone miedzy 70 a 100 zl
wszystko okaze sie po rozebraniu belki ( ewentualne pytania o to jak to zrobic na priv)
ewentualnie czop do wachacza miedzy 150 a 200 zl + ktos kto ci wyprasuje stary i wprasuje nowy
juz nie mowiac o tym jak by ci sie gniazda w belce wybiły
z wlasnego doswiadczenia :
jedna poducha do belki 50 zl , rozpoznasz czy do wymiany to tym ze ta orginalna ci sie rozleci na dwie czesci
amortyzatory wedlug uznania (ja mam sahs gazowe zalozone jeszcze przez niemca - nie narzekam)
belka :
zeby sprawdzic czy to ona podnies auto z tej strony gdzie stuka i szarp kolem na wszystkie strony jezeli kolo ma luzy i stuka to belka do roboty a jezeli cale zawieszenie sie rusza to poduszka sie zerwała gdzies
lozyska na jedna strone miedzy 70 a 100 zl
wszystko okaze sie po rozebraniu belki ( ewentualne pytania o to jak to zrobic na priv)
ewentualnie czop do wachacza miedzy 150 a 200 zl + ktos kto ci wyprasuje stary i wprasuje nowy
juz nie mowiac o tym jak by ci sie gniazda w belce wybiły
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
za czop 150 zl to chyba jakis wsiowy.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.