słabe hamulce

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

nie :!: tylko nie wiem czy we wszystkich cylinderkach tak jest tz jaka firma cylinderka

ostatnio taki manewr robiłem w saxo nierówno brały hamulce i w
ogóle sałabo po wyciagnieciu było juz git
Ostatnio zmieniony 08 cze śr, 2005 11:28 am przez blaszka, łącznie zmieniany 1 raz.
invictus

Post autor: invictus »

aha spox

Mi to i tak nie potrzebane bo mam taka zylete ze ciezko sie w korku jedzie :twisted:
Awatar użytkownika
waldemarek_b
Junior
Posty: 179
Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Fabianów

Post autor: waldemarek_b »

ze sie podłąćze do tematu a może ktoś wie czy serwo do diesla jast takie same jak do benzynki - jeżeli nie to czym sie różni bo czeka mnie wymiana i nie wiem na co zwracać uwage przy kupnie
P205 1.8D 1984 XUD7
powerhorse

Post autor: powerhorse »

zrobilem to wersje z odpaleniem podpompowaniem i odpaleniem silnika:)
bylo to tak:
podpompowalem
odpalilem - jakas dziwnie odpalil ale bez problemu
ale jak zaczalem popowac pedalem to jakby robil sie twardszy a co ciekawe obroty silnika spadaly (zimny silnik wiec byl na ssaniu)
invictus

Post autor: invictus »

to wg mnie jest wszystko OK z serwem jezeli lekko wpadl po odpaleniu (bo nie napisales)

No to jak pedal twardy to
1. Przewody
2. Klocki, moze tez tarcze

Jezeli silnik ci nierowno chodzi to sprawdzil bym jeszcze przewod podcisnienia miedzy kolektorem dolotowym, a serwem (taki pleciony) ale z tego co mowisz, ze silnik troche spowalnial to raczej odpada
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

No to jak pedal twardy to
to wazelina go i ulegnie :wink:
invictus

Post autor: invictus »

:lol: :lol: :lol: :lol: :D :D

Widze ze mamy tu Specjaliste :wink:
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

słyszałem z opowiadań :wink:
przemekk

Post autor: przemekk »

widze ze nie tylko ja mam slabe hamulce :)

jak wsiadam do innego auta to przy kazdym hamowaniu malo szyby glowa nie wybijam a u mnie wciskam i cos tam hamuje ale niezabardzo


problem u mnie jest taki : hamulec jest miekki ale wchodzi gleboko a hamuje srednio, oprocz tego jak wciskam ostro hamulec to spadaja obroty silnika.
czy to wina pompy hamulcowej ??

odrazu napisze ze robilem hamulce tyl, wymienilem caly plyn i wszystko odpowietrzylem a hamulce poprawily sie nieznacznie
invictus

Post autor: invictus »

A odpowietrzyles CALY uklad?? Ptyl-Ltyl-Pprzod-Lprzod?? w tej kolejnosci??, bo z tego co piszesz wyglada jakby byl lekko zapowietrzony, a co do obrotow to nie wiem...
przemekk

Post autor: przemekk »

odpowietrzalem chyba z 10 razy,
wszystko jest ok ale cos mi sie zdaje ze pompa przepuszcza no i dlaczego te obroty spadają ?
Awatar użytkownika
Piotrek205GTI
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 24 maja wt, 2005 10:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Piotrek205GTI »

no i ja tez mam problem z tymi hamulcami... jade jade i bardzo dlugo hamuje... masakra... da sie jakis inny tuningowy zestaw wstawic ktory skroci hamowanie do minimum?
Awatar użytkownika
MILO.
Nowicjusz
Posty: 91
Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:22 pm
Posiadany PUG: 306 GTI6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: MILO. »

panowie sprawdzcie sobie takze pompe podcisnienia (vakupompa):
zdejmij wezyk idacy od serwa i zobacz czy pompa zasysa
a druga sprawa to jak juz ten wezyk jest zdjety to pociagnij do siebie powietrze z serwa jesli idzie w jedna strone to dobrze a jesli w obie to mamy membranke walnieta...tyle moich spostrzezen ;)
mialem u siebie podobny temat ostatnio wszystko sprawdzane, wymieniane (tarcze, klocki) a okazalo sie wlasnie serwo...
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

przemekk pisze: oprocz tego jak wciskam ostro hamulec to spadaja obroty silnika.
czy to wina pompy hamulcowej ??

Stawiam na serwo, podciśnienie do niego jest brane z kolektora ssącego.
Widocznie w serwie masz nieszczelność i, po naciśnięciu pedału, podciśnienie powoduje zasysanie lewego powietrza do silnika.
invictus

Post autor: invictus »

ale jak silnik lapie lewe to obroty rosna...
ODPOWIEDZ